Nyt ministereillä on tietokoneet. Niin voisiko ministereiden avustajat irtisanoa ja kysykööt ministerit itse asiat tekoäly ChatGPtltä. 💻🖥️⌨️
Elämme nyt vuotta 2025 jälkeen Jeesuksen. Siis ei 1-2 tai 3 vuotta jälkeen.
7
100
Vastaukset
- Anonyymi
Tekoälyn vastaus on enimmäkseen pelkkää puuta ja heinää, kuten myös sinun "ajatelmasi".
- Anonyymi
Tekoäly antaa hyviä ja oikeita vastauksia jos siltä osaa kysyä oikein ja täsmällisesti.
Tekoäly voi antaa myös vääriä vastauksia vaikka itse tekisi kaikki oikein ja siksi kysyjänkin pitäisi ymmärtää koska tieto voi olla pätevää.
Sama helpommassa ympäristössä on esim. Googlen tai muiden hakukoneiden vastaukset ja haut, voit mennä täysin metsään ja nuo koneet vielä ohjaavat sinua mieltymyksiesi mukaan ja siksi olet entistä enemmän kujalla.
- Anonyymi
(((Välinpitämättömyyttä ei voi vaihtaa mihinkään)))
- Anonyymi
Poika taitaa olla tekoälyn pauloissa ja uskossa, että sieltä löytyy aina se ainoa ja oikea vastaus kaikkeen?
Vain todella yksinkertainen voi uskoa, että tekoäly osaa antaa oikeita poliittisia, kansallisia tai kansainvälisien asioiden hoitoon pätevän vastauksen? - Anonyymi
Erehtyväinen ihminen vastaan tekoäly. AP.
- Anonyymi
Uskonnot ovat usein pahuuden lähteitä. Monia verisiä sotia on käyty uskontojen nimissä kautta historian. Uskontoa ei pidä sekoittaa mukaan politiikkaan.
- Anonyymi
Kristilliset kirkon herrat sai ryöstämällä omai suuksia nykyään helpompaa kun veroilla yrite tään saada kasaan,alkaa olla uskojen höpinät loppusuoralla monella nuorella selkeämmät aja tukset Satujen aika on ohi Usko luo paskaa tunki olla milloin kirkkoon pääsee lapioimaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5522800Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892542Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771542Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691394
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091276Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901173