En usko evoluutioon

#5 IHMEET, JOTKA VAADITTAVAT DNA:n MUODOSTUMISEKSI:
"5 mahdotonta ihmettä: DNA-muodostus sattumalta paljastettuna"
Jotta DNA ilmaantuu sattumanvaraisesti, on tapahduttava 5 hämmästyttävää ihmettä:
**IHME 1:**
**Nukleotidimuodostus**
- 4 tyyppiä (A, C, G, T) tulee syntyä itsestään elämättömistä aineista
- Todennäköisyys: 1:10 ^800
- Vaatimus: Täydelliset kemialliset olosuhteet, luonnossa tuntematon
**IHME 2:**
**Fosfodiesterin laatua**
- Nukleotidien tulee linkittyä täydellisessä järjestyksessä (sokerifosfaatin selkäranka)
- Todennäköisyys: 1:10 ^1200
- Vaatimus: Tarkat energiapanokset, epätodennäköistä sattumanvaraisesti
**IHME 3:**
**Peruspariliitoksen muodostamista koskevat säännöt määritetty**
- A-T- ja G-C-paritussääntöjen tulee olla olemassa ilman ohjeita
- Todennäköisyys: 1:10 ^4 000
- Vaatimus: olematon kemiallinen affiniteetti selitys sattumaskenaariossa
**IHME 4:**
**Tupla-Helix-rakennemuodot**
- Kahden toisiaan täydentävän säikeen tulee vääntyä täydellisesti yhteen
- Todennäköisyys: 1:10 000
- Vaatimus: Tuntemattomat luonnonvoimat tämän rakenteen vakauttamiseksi
**Ihme 5:**
**Toiminnalliset geenikoodit**
- Tiettyjen sarjojen tulee koodata proteiinit ilman virheitä
- Todennäköisyys: 1/110 ^18 000
- Vaatimus: Älykäs suunnittelu, joka vastaa monimutkaisen ohjelmistosovelluksen koodausta.
Creation Ministries International Genesis Apologetics #everyonefollowers #science #everyoneactive #bibleverse #StarsEverywhere #everyone #creation #apologetics #highlights #Update

7

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sattumanvaraisesti, on tapahduttava 5 hämmästyttävää ihmettä:
      **IHME 1:**
      **Nukleotidien muodostuminen**
      - 4 nukleotidin tyyppiä (A, C, G, T) on syntyttävä spontaanisti elottomasta aineesta
      - Todennäköisyys: 1/10^800
      - Vaatimus: Täydelliset kemialliset olosuhteet, luonnossa tuntemattomat
      **IHME 2:**
      **Fosfodiesterisidos**
      - Nukleotidien on kytkeydyttävä täydellisessä järjestyksessä (sokeri-fosfaattirunko)
      - Todennäköisyys: 1/10^1 200
      - Vaatimus: Tarkat energiansyötöt, epätodennäköisiä sattumanvaraisessa tapauksessa
      **IHME 3:**
      **Emäspariutumissäännöt vahvistettu**
      - A-T- ja G-C-pariutumissääntöjen on syntyttävä ilman ohjausta
      - Todennäköisyys: 1/10^4 000
      - Vaatimus: Olemattomat kemialliset affiniteettiselitykset sattumanvaraisessa skenaariossa
      **IHME 4:**
      **Kaksoiskierrerakenne muodostuu**
      - Kahden toisiaan täydentävän säieen on kierryttävä täydellisesti yhteen
      - Todennäköisyys: 1/10^10 000
      - Vaatimus: Tuntemattomat luonnonvoimat tämän rakenteen vakauttamiseksi
      **Ihme 5:**
      **Toiminnallinen geneettinen koodi syntyy**
      - Spesifisten sekvenssien on koodattava proteiineja ilman virheitä
      - Todennäköisyys: 1/10^18 000
      - Vaatimus: Älykäs suunnittelu, joka vastaa monimutkaisen ohjelmistosovelluksen koodaamista.


      https://www.facebook.com/watch?v=935365948684396&locale=fi_FI

    • Anonyymi

      Kyllä joku ateisti kohta tulee kertomaan miten tyhmä olet, kun et usko kuten hän itse. 😂

      • Ateistien mielestä kaikki uskovaiset ovat tyhmiä ja idiootteja. He eivät kuitenkaan osaa kumota yhtään tuollaista alustukseni kaltaista kirjoitusta. He eivät osaa kumota yhtään luomisen todistavaa kirjoitusta, mutta luomisen kannattajat osaavat kumota kaikki ateistien evoluutio uskonnon kirjoitukset.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Ateistien mielestä kaikki uskovaiset ovat tyhmiä ja idiootteja. He eivät kuitenkaan osaa kumota yhtään tuollaista alustukseni kaltaista kirjoitusta. He eivät osaa kumota yhtään luomisen todistavaa kirjoitusta, mutta luomisen kannattajat osaavat kumota kaikki ateistien evoluutio uskonnon kirjoitukset.

        Ateismi nyt vain on vain yksi uskomus, jota koitetaan kaupitella milloin minkäkin keppihevosen avulla.


    • Anonyymi

      Ei sinun usko tai epäusko tieteeseen tee siitä totta eikä tarua. Tieteeseen ei tarvitse uskoa koska tiede perustuu näyttöihin. Sellaiseen "tieteeseen" jossa näytöt ovat heikot ei kannatakaan uskoa. Uskonto keksittiin selittämään tieteen puutetta. Nyt kun tiede on kehittynyt, jotkut vielä jumittavat uskonnossa koska se on helpompaa kuin tiede. On helppo uskoa, että maailma luotiin 6 päivässä ja sitten Jumala lepäsi 7. päivänä. Vaikka tuo on tietenkin hassua satua on se niin yksinkertaista, että siihen uskominen onnistuu vaikka ei osaisi lukea ja ÄO olisi 70. Eihän tiede ole täydellistä ja täytyy olla valmis hyväksymään muutoksia jos tulee uutta tietoa. Evoluutio on laajasti hyväksytty havaintoihin perustuva fakta, luominen on uskoon perustuva keskiaikainen kehitelmä.

    • Psst… näin meidän kesken: tämä on mormonismipalsta. Miksi suollat sontaasi tännekin? Tulviiko pupputehtaasi yli?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe