Panisko joku?

Anonyymi-ap

Olen 70 v "ukko" ikäni haaveillu että sais perseeseen, nyt kun on eturauhassyöpä vieny paljon sen alan toimintakyvystä. Haluaisin lopultakin kokeilla.
Vaimo ja talo on, elämä muutenkin mallillaan, kala ja metsästyskaveri puuttuu. Panokaveri ois mukava, mutta harrastuskaverikin kävis .katsellaan jatkot myöhemmin, olen muuten ikäisekseni aika timmissä kunnossa, jos haluat voin laittaa kuvan "keskivartalosta"
EA.

13

532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä päin ?

• Anonyymi

Nurmes

• Anonyymi

No olenhan minä, en kai muuten kirjoittelis2😜

• Anonyymi

Täällä olisi ikäisesi saman taudin sairastanut ukkomies. Asun Savon puolella aika lähellä Nurmesta.
      Hoidon takia nalli ei oikein meinaaa palaa, vaikka intoa ja halua riittää.
      Kokemusta on vähän miehen kanssa touhuamisesta.
      Miten saan sinuun yhteyden?
      Kalastan ja metsästän.

• Anonyymi

Terve!
        Tänne ei oikein voi yhteystietoja laitella. Tai pitäis olla pripeid lyhytaikaisesti käytössä. Voi tulla muuten törkyä niskaan. Minä sain juuri ilmoituksen lääkäriltä, että oli lähtenyt taas psa nousuun viimeisessä verikokeessa. Kuulema olis salvage sädehoitojakso tiedossa, kunhan aika järjestyy. Siihen kun liitetään estrogeeni piikit ensin. Tuskin pahemmin himot hyrrää syksymmällä. Hetken jo pelottikin että näinkö tästä vielä toipuu jonkinlaisen panomiehen kirjoihin. Mutta ei sentään, vielä taitaa varjella siltäkin synniltä.
        Ei voi paljon muuta sanoa kuin että helvetti tätä elämää.😧 E.T.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve!
        Tänne ei oikein voi yhteystietoja laitella. Tai pitäis olla pripeid lyhytaikaisesti käytössä. Voi tulla muuten törkyä niskaan. Minä sain juuri ilmoituksen lääkäriltä, että oli lähtenyt taas psa nousuun viimeisessä verikokeessa. Kuulema olis salvage sädehoitojakso tiedossa, kunhan aika järjestyy. Siihen kun liitetään estrogeeni piikit ensin. Tuskin pahemmin himot hyrrää syksymmällä. Hetken jo pelottikin että näinkö tästä vielä toipuu jonkinlaisen panomiehen kirjoihin. Mutta ei sentään, vielä taitaa varjella siltäkin synniltä.

Jos olet tosissasi, niin tavataan ja hoidetaan homma ennenkuin on liian myöhäistä.
        Nautitaan siitä mihin pystytään.
        Mies Savosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet tosissasi, niin tavataan ja hoidetaan homma ennenkuin on liian myöhäistä.
        Nautitaan siitä mihin pystytään.
        Mies Savosta

Laitoin kommenttia muutama tunti sitten. Ne vaan katoavat jostain syystä kun yrittää lähettää.
        Joo kyllä olen tosissani. Ongelma vaan on että vaimo ei tiedä haluistani, en tiedä miten hän suhtautuisi
        Pitäs tiedustella vaivihkaa. Se ei käy oikein yhtä-äkkiä töksäyttämällä.
        Tykkään vaimostani, enkä halua loukata häntä.
        Aikaa ei tietysti ole paljoa ja harrastaahan näitä monet puolison tietämättä. Tiedä sitten miltä sellainen tuntuu itsestä jälkeenpäin? Pitäis keksiä keino tavata kahden kesken, miten sitten keksiä selitys kotoa poissa ololle?
        Käytännössä aika monta kysymys merkkiä
        Tällä foorumilla ei oikein voi sopia mistään yksityis kohdista. Ei ainakaan voi jakaa puhelinnumeroita.
        Aina joku takertuu häiriköimään tai pyrkii hyötymään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve!

Tsemppiä.
        Mutta olisit iloinen että olet vielä elossa, ja lopulta tuo seksuaalisen kyvykkyyden menetys on sivuseikka suuressa kuvassa"!.
        Onhan se niin ...Estrogeenihoito on naishormonia, jolla tukahdutetaan oman kivesten tuottaman mieshormonin tuotanto.
        Pahimmillaan jos tarpeen voidaan poistaa kivekset jolla estetään esim. syöpä solujen kasvua ha etenemistä.

Jos seksi yhä mielessä...voihan sitä jatkaa anaaliyhdynnän harrastuksella. 🫣😮‍💨🧐

• Anonyymi

No nyt on vaimolle kerrottu, ei ollu moksiskaan. Sanoi että hänelle käy. Jos vielä pasdaa, tavataan esim, Nurmeksen Abs. Tuossa loppu viikolla, olen alkuviikon kiinni. Ehkä keskiviikko torstai?

• Anonyymi

No justiinsa! Kiitos tästä "tietoiskusta"ja kannustuksesta..
      Jos on käynyt jo kerran läpi eturauhas-syöpä hoidot, on jo melkoinen kokemus asiantutia. Tietää kyllä varmasti nuo kertomasi asiat. Ne tehdään selväksi jo hoidon alussa
      Sen sijaan hoidon seuraukset, konkretisoituvat vasta sen edetessä. Kun testosteroni tasot tippuvat alle 2 nmo/l. Eli naisten tasolle. Se tarkoittaa myös "miehisyyden"loppua. Lievimmästä alkaen, kuumat aallot, hikoilukohtaukset, karvoituksen menetys, lihaskato, lihominen , libidon lasku, mielialan vaihtelut, masennus, aloitekyvyttömyys, rintojen kasvu( (ellei säteilytetä) . Pitemmällä aikavälillä myös osteoporoosi. Ja tietenkin sukupuolisten halujen ja kykyjen täydellinen menetys. Tämä siis jo siitä hoidon ensi vaiheesta. Sitä seuraa pitkä ja erittäin raskas sädehoito.
      Eli johan tuossa on aihetta herätä joka aamu "riemuitsemaan"siitä elossa olon ihanuudesta.
      Kaiken lisäksi vielä tietysti sekin kun tietää puolison kärsivän tilanteesta. Sinnittelee siinä kyllä, mutta halunsa ne on hänelläkin. Kyllä paljon puhutaan että "seksi ei ole pelkkää naimista, voi sitä ilmentää muutenkin" . Ehkä voisikin, mutta sekin edellyttää jonkinlaisia haluja itseltäkin. Muuten se on vaan näyttelyä. Ei sitä jaksa kumpikaan osapuoli pitemmän päälle.
      Ja että sitäkö voi jatkaa "persepanoilla"jos vielä on haluja. Usko pois tuo on jo ajatuksenakin mahdoton. Testosteronin puute pitää kyllä huolen ettei kaipaa mitään seksiin liittyvää. Paitsi tietysti niitä haluja.
      Eikä siihen touhuun kyllä löytyis kaveriakaan,
      Erään teorian mukaan, universumi tarvitsee elämää ja nimenomaan älykästä elämää. Ollakseen olemassa, tyuliin "onko kuu taivaalla kun kukaan ei katso sitä".
      Vaikka näin olisikin, yksilön elämällä tuskin on juurikaan merkitystä. Paitsi tietysti yksilölle itselleen,
      Yksilön olisi kuitenkin hyvä tuntea että hänen elämällään on jokin tarkoitus. Muukin kun päivästä toiseen sinnittely,vaikka ei enää jaksaisikaan.
      Kyllähän ihmiset milellään toivottelevat "tsemppiä" ja jaksamista. Kaikki kuitenkin vaan koska se on tapana. Ei ne ole oikeita empatian osoituksia, saapan toivottelia tuntea hetken ylemmyyttä. Ja kiitellä samalla tuuriaan ettei ole tuon kurjan asemassa
      🥵
      EA

• Anonyymi
        UUSI

Ok. Kaverit, uskotaan etten ole unelmienne perä prinssi . Ei se tosin yllättänytkään.
        Sitä ennakoiden, tilasin huippukivasta srapin.
        Viime yönä sain suostuteltua vaimon kokeiluun. Jumalauta kaverit, olihan kokemus. Nautimme molemmat hulluina , en kysele enää miesten perään.
        Joten tsau! Vedelkääpä kätöiseen🤣

• Anonyymi

Näitä on näitä aikojia, jotka eivät uskalla toteutta kokeilua.
      Itse kokeilin noin viisikymppisenä ja jäin koukkuun. Nykyisin sekstaan vaimon, tyttöystävän ja poikaystävän kanssa noin kerran viikossa. Tosin kaikkien kanssa eri aikoina. Pidän jutut salassa ne perustuvat luottamukseen, koska jokainen on tahollaan varattu.
      Tykkään poikaystävän kanssa aika villistä menosta panoineen ja nuolemisineen. Järisyttävät peppuoot ovat pakintona siitä. Miesten kesken ei ole hempeilyä, vaan suoraa himokasta toimintaa.
      Olen lähes 70vee kunnostaan huolta pitävä mies. Käytän sildenafilia ja tadalafiliä tarvittaessa.
      Eipä tarvitse kovin useita kertoja runkata viikon aikana tällä menolla.
      Suosittelen kokeilemaan miesseksiä, vaikka vaimoilta salaa tai sitten ei. Eipähän tarvitse myöhemmin katua, ettei tullut kokeiltua.

• Anonyymi

No sinulla näyttää sujuvan , voisi tässä itsekin kokeilla tuollaista. Alkuun pääsy vaan vaikeata , kun kaveri puuttuu. Täältä kun yrität etsiä, ainoa kommentti tulee "niuvanniemen spedeltä"
        Pyllyyn tekis mieli saada, tilasin strapin huippukivasta. Vaimo lupasi koettaa, josko onnistuisi. Eihän se aitoa korvaa , antanee kuitenkin esimakua.
        Jos joku kiinostuis , tapaaminen onnistuu vaikka meillä kotona.
        EA.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe