Joudun kohta huonoille teille 😔
Kaivattuni sua ei näy
20
882
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle menee?
- Anonyymi
Lumi Helsinki
- Anonyymi
👋😊Moi!
- Anonyymi
Ootko vailla huomioo rakas? Tuun ryöstään sun paidan ja sit hyppään...
- Anonyymi
älä viitti:c ollaan molemmat semmosia yksinäisiä hiihtäjiä. aistin sen heti<3 pidän sinusta etäältä kun en kai muutakaan osaa:/.
- Anonyymi
Haluaisin tehdä sun kanssa tuhmia juttuja. Jos meinaat pahoille teille lähteä niin tule tuhmailemaan mun kanssa.
Mieheltä - Anonyymi
Toivottavasti et joudu tyttönen
- Anonyymi
Ei näy ei🫶 - sivusta
- Anonyymi
Oli niin niin lähellä, et tiedäkään 😭
- Anonyymi
Niin oli täälläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oli täälläkin
Jaa, tuskin, eipä näkynyt
- AnonyymiUUSI
Missä oli lähellä?
- Anonyymi
Sama, ryyppään pääni täyteen jos et lähesty❤️
- AnonyymiUUSI
Oletpa reilu, siitä vaan, ei kuulu mulle...
- AnonyymiUUSI
Se repii kahtia
- AnonyymiUUSI
Toisinaan olen ajautunut katsomaan nakukuvia netistä. Inhoan tuota itsessäni. Tiedoksi naiselle. En käytä tekosyynä sitä, että et ole kanssani. Olen vain ollut paha ihminen. Mieheltä sivusta.
- AnonyymiUUSI
Ei taida olla ensimmäinen eikä varmaam viimeimen kerta.kun katselet alastomien naisten kuvia wc:ssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla ensimmäinen eikä varmaam viimeimen kerta.kun katselet alastomien naisten kuvia wc:ssa
Tai kirjoittaa siellä ikävä-palstalle salaa vaimolta😆
- AnonyymiUUSI
Turha repiä huumoria sitä ei löydy. Vain päätös on jäljellä.
- AnonyymiUUSI
Laitappa mulle viesti niin pidän sust huolta etänä. halit.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099