Onko teillä kalliit satojen tuhansien mersut ja Hem West
Ei kait kukaan kokoomuslainen aja alle sadan tonnin autolla ja su kerrostalossa alla Sean neliön kuluissa
Selaimen ei ole oikeita kokoomuslainen jolla ei rahaa kun eoskaa
Hei kokoomuslainen millä autolla ajatte
18
187
Vastaukset
- Anonyymi
Joku punikkiko se yrittää taas puuttua muiden asioihin?
- Anonyymi
Ajanu jo Audi A4 1.8 turbo probisnes mallilla 20v.enkä ole porvari.
- Anonyymi
Takaako oot ajanut vai haukutko vaan perään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaako oot ajanut vai haukutko vaan perään?
Oliko se yhtä vanha kuin se työväen miehen punto?
- Anonyymi
Otan osaa, minullakin oli aikoinaan yksi Audi, - ei ole enää, - eikä tule !
Tuopa nyt esiin muutama Mersu malli joka maksaa yli 100'000€ ja joita näkee Suomen teillä useampia! Jos et kykene niin olet valehtelija!
- Anonyymi
Ex työkköei syyttää jotakuta valehtelijaksi , saa ko nauraa
Ex tyåklärihön on itse. Täysin oikeustoimi kelvoton haaveila
- Anonyymi
Se koira älähtää mihin kalikka kolhtaa
Arkaan paikkasn
Mulla on maasturi ja omakotitalo pks
Töiddä ei tarvii käydä mutta Etelässä 4 kertaa vuodessa ainkin
Sdp - Anonyymi
Avaaja Persun kannattaa satsata kouluun ja lopettaa kadehtiminen, sillä se ei vie elämääsi parempaan suuntaan. Vain omalla työllä pääset parempaan elämään ja sitä varten pitää opiskella, ettet joudu halpatyövoimaksi raskaisiin töihin ja kilpailemaan ahkerien maahanmuuttajien kanssa samoista töistä.
Kauppareissut teen Chevrolet Aveolla mallia 2010, hyvin sillä vielä kauppakassit kulkevat. Miksi siihen enempää kannattaa rahaa sitoa? Kysyin siihen hinta-arviota kahdelta moista palvelua tarjoavalta ja ne olivat vähän yli 2000 ja vähän vaille 3000 euroa. Olit sikäli oikeassa kun hinnat ilmoitetaan sentteinä!
- Anonyymi
Miksi valehtelet?
Eihän sulla ole edes ajokorttia enää, kun olet niin vanha. Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Eihän sulla ole edes ajokorttia enää, kun olet niin vanha.Vielä antoivat vanhalle 5 vuoden kortin loppuvuodesta 2024 eli kortti on 2029 joulukuuhun asti. Kaikki kun emme ole samanlaisia hölmöjä kuin sinä Lyyli!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vielä antoivat vanhalle 5 vuoden kortin loppuvuodesta 2024 eli kortti on 2029 joulukuuhun asti. Kaikki kun emme ole samanlaisia hölmöjä kuin sinä Lyyli!
Minä kuljen taksilla kaikki tarvitsemani autokyydit.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Entä sitten?????
Se vaan että rahalla saa ja taksilla pääsee. :- hehehehehehehehehee
- Anonyymi
Et olekkaan oikea kokoomuslainen monimiljonääri vaan bona bee kokoomuslainen loinen
- Anonyymi
kaikenkarvaiset opistomerkonomitkin yrittää olla kovia kokoomuslaisia :D
- Anonyymi
Ex työkköei voisi tilittää mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi Suomen kansalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613