loppua ei näy. Ettäs tiedät.
Se oli sulle oikein ja
37
487
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mikä sun ongelma on?
- AnonyymiUUSI
Niin mikä oli? Ei oikeen aukee nää jutut taas ?
- AnonyymiUUSI
Onko kenties pakkomielle?
- AnonyymiUUSI
Tiedänkö nyt itekkään miks sulla on ongelma mun kaa.
- AnonyymiUUSI
Mitä olet tehnyt?
- AnonyymiUUSI
Kerroppa poliisille itse mitä puuhailet.
- AnonyymiUUSI
Poliisia ei kiinnosta 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Poliisia ei kiinnosta 🤣
Maksaako isi poliisille?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maksaako isi poliisille?
Niinpä. Ja uitko poliisi suvun liiveihin. Eläkepoliisitkin voi saada tuomion suojelusta rikollista kohtaan, tiesitkö?
- AnonyymiUUSI
No eipä tässä mitään. Ajattelin nyt toteuttaa asioita ja sit on jotain uuden alkua. Rakkaus on tärkeää, tulevaisuudessakkn.
- AnonyymiUUSI
Sulle myös.
T.kerro lisää, hähähähähähä.....
Rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=8DTpTPRQN3E- AnonyymiUUSI
Sivuluisusta lisää pizzaa lärviis, ettei vaan "muodot" karkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rauhootu.
:)
Jaxuhali. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekotatko ihmisiä keskenään?
- AnonyymiUUSI
Jos ei muuten lopu niin poliisin avulla kyllä loppuu ettäs tiedät! Saat lähestymiskiellon myös ja se kaverisi kanssa!! Ja vakeustuomioon johtavia tekoja on nyt jo ollut lukuisia!!!!
- AnonyymiUUSI
SEkä rahallisesti korvaatte myös kaiken mitä olette minulta huijanneet!!!!!!!!!
- AnonyymiUUSI
Mitä mä oon nyt tehnyt?
- AnonyymiUUSI
Tuollaisten oma elämä on vielä surkeempaa kuin sen jota kiusaavat. Tuhlaavat elämänsä toisen tekemisiä kyttäämällä.
- AnonyymiUUSI
Näin on.
- AnonyymiUUSI
Juuri näin! näin se on ihan aina!
- AnonyymiUUSI
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
En vois toivoakaan, että asia olis jollain muulla tolalla.
- AnonyymiUUSI
Nauti vankilasta.
- AnonyymiUUSI
Pysy siellä tampereella ja ole hiljaa.
- AnonyymiUUSI
ihme avaus, mut jollekin ehkä osuu😁
- AnonyymiUUSI
Rakastuin jonka seurauksena sain kuukausien kärsimyksen ’byhyy’
- AnonyymiUUSI
Vääriä sulle! Entten tentten vampula ventten...
- AnonyymiUUSI
😂😂 olipas hauskasti sanottu. Se ”Entten tentten teelikamentten. Hissun kissun vaapula vissun. Eelin keelin klot. Viipula vaapula vot.
Eskon saun, piun paun. Nyt mä lähden tästä pelistä pois.
- AnonyymiUUSI
Kiitos
- AnonyymiUUSI
Tosta vähän paprika savustettu mausteeks..
- AnonyymiUUSI
Joo susta kannattaa pysyä kaukana.
- AnonyymiUUSI
Se mitä tapahtuu on oikein, tapahtuu tai ei.
- AnonyymiUUSI
Ei järkeä aloittajalla? Ettäs tiedät.
- AnonyymiUUSI
Ei ole onneksi minulle tilattu enempää kostoja, eikä minun puolesta. Mutta nuo jutut ovat tilattuja kostoja, ne nousee samaan aikaan kun raha. Tämä lähetys, siinä on monia, ei ole enää montaa jäljellä. Minulla on täällä turvaa, ei se Polle minua hyljännyt kuitenkaan ja ottavat rahat vastaan. Ja ilmeisesti jostain lähierästä tulee meidänkin. Rahat ja muut. En ole itse tilannut mitään mutta otan rahat vastaan ja jotain sinne jää vielä pyörimään. Mutta ei tartte enää käydä näitä läpi, ja tulevat kun tulevat ovat nyt otettu vastaan ja maksussa loput sitten 5 vuoden tai 50 vuoden päästä. Lapsille menee jos en itse elä, mutta ei tarvii enää käydä heidän tätä. eikä niitä voi vaatia, eikä niistä kannata puhua.
- AnonyymiUUSI
Kilpeläinen ja eloon.
- AnonyymiUUSI
Siis mistä ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611155
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472525- 362215
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311300Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100976