Miksi tuolla on koira

Anonyymi-ap

Joka viikko saunottaa Lissun mikä ei ole hyväks .Ja mis se Lissun turkki edes likaantuu kun arkipäivät on melkein sisällä mitä ovelta tarpeilleen pääsee .Koiran iho ja turkki kärsii joka viikko saunas .Ja Perhoskoiraa ei edes saisi saunottaa viikottain .Miksi tuo otti koiran kärsimään. Tuo koira ei ole iloinen sisälläkin makaa kun akka leipoo ei ikinä ole iloinen kuin perhoskoira yleensä on ,ei kuulu et leikkis koskaan. Ulkonakaan koira ei mitään virikkeitä eikä leluja .Perhoskoira tarvii paljon aktiviteettiä ja leikkimistä .Näin koiraihmisenä sanon tuo ihminen ei missään nimessä kykene antaan tolle koiralle yhtään mitään ja pistää vihaksi tollaset ihmiset .Hävittäs tuon koiran kunnon perheeseen jossa pääsis kunnon lenkeille ja sen kans touhuttas .

32

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta puhut 👍

• Anonyymi

En ole nähnyt videota mutta putoa on jos pieni koira viedään saunaan.

• Anonyymi

Sehän ite usein sanonu videol Lissun kans saunaan !! Olen aloittajan kaa mitä tuo tekee koiralla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän ite usein sanonu videol Lissun kans saunaan !! Olen aloittajan kaa mitä tuo tekee koiralla

Pirjolla on tapana puhua että tekee Lissun kanssa sitä ja tätä. Ei se tarkoita että menee koiran kanssa saunaan. Mutta on tyyppejä jotka aivan tahallaan "ymmärtävät" väärin että saavat nostaa paskamyrskyä. Lissu näkyy olevan ihan normaalisti käyttäytyvä perhoskoira, juoksee välillä innoissaan vauhtimutkia ulkona ja ulkoilee pitkinpäivää Pirjon kanssa kun Pirio tekee ulkohommia. Luulenpa että löytyy melko paljon huonommin hoidettuja koiria mitä Lissu on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirjolla on tapana puhua että tekee Lissun kanssa sitä ja tätä. Ei se tarkoita että menee koiran kanssa saunaan. Mutta on tyyppejä jotka aivan tahallaan "ymmärtävät" väärin että saavat nostaa paskamyrskyä. Lissu näkyy olevan ihan normaalisti käyttäytyvä perhoskoira, juoksee välillä innoissaan vauhtimutkia ulkona ja ulkoilee pitkinpäivää Pirjon kanssa kun Pirio tekee ulkohommia. Luulenpa että löytyy melko paljon huonommin hoidettuja koiria mitä Lissu on.

Juuri näin. Ja aloittajan kannattaa käydä ihan rotuyhdistyksen sivuilla lukemassa kyseisestä koirarodusta. Suositellaan esimerkiksi eläkeläiselle koiraksi koska ei välttämättä vaadi pitkiä lenkityksiä ja on rauhallinen seurakoira. Aloittaja ei itse kyllä vaikuta miltään koiraihmiseltä kun tuollaisia väitteitä kehtaa kirjoitella. Todellakin Lissu ei sauno vaan Pirjo vaan sanoo tekevänsä Lissun kanssa asioita koska koira kulkee mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu paskaaa .On monel videol sanonut miten Lissu tykkää saunoa !! Tuo koira on kaikkea muuta kun iloinen!! Aloittajan kans ihan samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HA HA OVELTA PÄÄSEE TARPEILLEEN JOTEN EI LENKEIL KÄY JA ARKIPÄIVÄT TUO IHRA AKKA TÖIS JA EI PÄÄSE EES SITÄKÄÄN VERTAA OVELTA ULOS .LÄSKI SIELLÄ JOKA PUOLISTAA TOISTA IHRAKASAA .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu paskaaa .On monel videol sanonut miten Lissu tykkää saunoa !! Tuo koira on kaikkea muuta kun iloinen!! Aloittajan kans ihan samaa mieltä

Kun itse olet se aloittaja. Luuletko ettei tajuta, välillä isoilla ja välillä pienillä kirjaimilla. Olet täysi typerys🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Juu Mäkin Katoin Sen Videon 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan tuo olisikin ihmeellistä,jos itsesi kanssa olisit erimieltä😂😂😂😂😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HA HA OVELTA PÄÄSEE TARPEILLEEN JOTEN EI LENKEIL KÄY JA ARKIPÄIVÄT TUO IHRA AKKA TÖIS JA EI PÄÄSE EES SITÄKÄÄN VERTAA OVELTA ULOS .LÄSKI SIELLÄ JOKA PUOLISTAA TOISTA IHRAKASAA .

Meeppä kuule lääkäriin,kerta olet noin traumtisoitunut tuon asian kanssa.Jos vaikka tulisi joku pilleripurkki lisää valikoimaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koira mukana saunassa? Enpäs olekaan ennen kuullut....Eikö siellä tule koiralle kuuma, kun pitkät karvat ja kaikki?!

• Anonyymi

Ai vai niin jotta Pirre ei tarkoita sitä mitä puhuu.

No sitä minäkin olen epäillyt. Huuhaata on nämä Kosulan tupettajat

• Anonyymi

On .Paskaa puhuu .

• Anonyymi

Vaikuttaa kylmäkiskoiselta ihmiseltä, jotekin vaistoaa, että lemmikkieläimille olisi parempi kun luovuttaisi eläimet hyvään kotiin ja keräisi vaikkapa posliiniastioita.

• Anonyymi

Pirjo on viisas ja tunneälykäs ihminen.Osaa kyllä hoitaa kissat ja koirat ,samoin ihmiset!Ei pientäkään epäilystä.
      Turhaa paskan jauhamista tällä samalla kirjoittelijalla,joka toistelee samoja lauseita joka ketjussa ja aloittelee ina uusia ketjuja.
      Varmasti työtön luuseri,jolla ei ole muuta tekemistä.
      Jääköön omaan arvoonsa!

• Anonyymi

Kyllä me monet näemme ei osaa.Hän on hoitaja joka näyttää hoidettavalta 😁 Ja kumma juttu jos muka osaa ihmisetkin hoitaa silti hänen hoivakoti meni konkkaan kun ei saanut asiakkaita .Kertoo paljon .

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me monet näemme ei osaa.Hän on hoitaja joka näyttää hoidettavalta 😁 Ja kumma juttu jos muka osaa ihmisetkin hoitaa silti hänen hoivakoti meni konkkaan kun ei saanut asiakkaita .Kertoo paljon .

Sinun kirjoituksesi kertoo sinusta PALJON🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kirjoituksesi kertoo sinusta PALJON🤣

Hei Pirre 😝 voinko tulla illalla kahveelle ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Pirre 😝 voinko tulla illalla kahveelle ?

Pirre on Mehtamanin nainen 💏

• Anonyymi

Pelkäskö hoivakodin asukit pirree. Vai oliks siellä asukkeja ollenkaan.

• Anonyymi

Ei kai kun se konkkaan men.

• Anonyymi

No, menee kai kaikki konkkaan väestökatoseuduilla.

• Anonyymi

Yksityiset palveluntuottajat olleet jo pitkään vaikeuksissa kun kunnat ei anna maksusitoumuksia vaan yrittävät tuottaa palvelut itse. Monenmonta yksityistä vanhustenhoivayksikköä on joutunut sulkemaan ovensa kannattamattomana. Vanhustenhoito Suomessa on retuperällä ollut jo pitkään ja alamäki jatkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksityiset palveluntuottajat olleet jo pitkään vaikeuksissa kun kunnat ei anna maksusitoumuksia vaan yrittävät tuottaa palvelut itse. Monenmonta yksityistä vanhustenhoivayksikköä on joutunut sulkemaan ovensa kannattamattomana. Vanhustenhoito Suomessa on retuperällä ollut jo pitkään ja alamäki jatkuu.

Ei pidä paikkaansa. Maksusitoumuksia saa, jos asiat on kaikilta osin kunnossa ja palvelun tarjoaja pitää sen mitä lupaa. Sitä paitsi se konkkaan mennyt yritys ei ollut vanhustenhoitoyksikkö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Maksusitoumuksia saa, jos asiat on kaikilta osin kunnossa ja palvelun tarjoaja pitää sen mitä lupaa. Sitä paitsi se konkkaan mennyt yritys ei ollut vanhustenhoitoyksikkö.

Pitää paikkansa ja näin ollut jo kauan. Seuraa aikaasi äläkä intä turhaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko näin väitetty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konkka oli ennen nykysiä aikoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhusten hoivakoti oli.

• Anonyymi

Löytyy vieläkin tieto kun osaa vaan Googlesta hakea!

• Anonyymi

Jos se oli sellanen yleishoivakoti sellasille jotka ei osaa kokkailla ja leipoo?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2209
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1763
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe