Mistä tunnistaa Iisalmelaisen henkilön?
Mistä tunnistaa?
48
1214
Vastaukset
- Anonyymi
Luihun näköinen
- Anonyymi
Tervehtii jokaista vastaantulijaa
- Anonyymi
Pitkät kalsarit ja panee kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää, korpien miehellä on säkit täynnä kun tulee kylille tekemään ostoksia, kevättalvella sitten taas syntyy uusia kierosilmäisiä tehdastyöläisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä paikkansa pitävä lause
- Anonyymi
Kävelee pää painuksissa, syö mielialalääkkeitä ja valittaa kaikesta itsekseen mumisten.
- Anonyymi
Miksi pitäisi tunnistaa, aloittajalla outo ongelma tarvitsee lääkärin apua.
- Anonyymi
Siksi pitäisi, että ovat vaarallisia itselleen ja muille, mikäli eivät syö lääkkeitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi pitäisi, että ovat vaarallisia itselleen ja muille, mikäli eivät syö lääkkeitään.
RÄÄH älä enää koskaan koske mun lippalakkiin tai tulee kauhia Jaanakarateisku keskelle naamaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on vielä se sama firma mikä 90 - luvullakin
- Anonyymi
Helpoin tapa varmaan on tunnistaa iisalmelainen Iisalmessa. Jos yrittää tunnistaa muilla paikkakunnilla, niin erehdyksiä sattuu varmasti.
- Anonyymi
Varmaan siitä, että elää niinkuin kaikki tonttinsa ympäröivät alueet kuuluisivat hänelle. Ei mitään rajaa tai käsitystä toisen omaisuudesta. Jonkinlaista korpi kommunismia tai savososialismia. Valloitetaan kuten Putin Ukrainaa. Pitäisi opettaa kotona pienestä lähtien kunnioittamaan toisen omaisuutta, vaikka kuinka sormet syyhyää sinne.
- Anonyymi
Iisalmelaisen tunnistaa hajusta. Ne haisevat joko kepulta, tai muulta vihervasemmistolaiselta. Esimerkiksi iisalmelaisen poistuttua autostasi istumasta, on suositeltavaa pyyhkiä heti autonpenkit suojeluskuntamanttelilla, muutoin autoon jää leijailemaan vastenmielinen lemu.
- Anonyymi
Tarkat mantrat ja hajukirjaston tunteminenko, onko haju täydellinen kopio vaikkakin erihenkilön tuottama vaiko eikö D.
- Anonyymi
Hyväntuulisuudesta, kohteliaisuudesta, osaa käyttäytyä, noudattaa sääntöjä ja lakeja,
ei sotke eikä tuhoa veroeuroin hankittua omaisuuttamme, on avulias, ei tungettele
jne.
Ja tietty savon murteesta.- Anonyymi
Jos porissa tosiaan sattuu iisalmelaiseen törmäämään niin siinä on paikallinen vatipää ihmeissään kun vastapuoli käyttäytyykin yllättäen kuten ihmisen pitääkin, joutuu riitelemään ihan itsekseen kun iisalmelainen vain hymyilee :D
- Anonyymi
Juuri näin. Itse olemme muualta muuttaneet tänne ja on rauhallinen kaupunki. Kesällä kaunis puiden peittämä kaupunki. Nämä Iisalmea ja iisalmelaisia haukkuvat ovat niitä joka kunnan ja kaupungin varjopuolia vaiko laitapuolen väkeä.
Itse ei asioitaan ole kunnolla hoitanut ja yrittää kohottaa itsetuntoaan palstoilla haukkumalla. Noita riittää joka paikkakunnalla.
- Anonyymi
Montako prossaa Iisalmen asukkaista on kantaiisalmelaisia?
- Anonyymi
Kuluuks tuo spekulaatio toiselle osastolle (pitäkää laji puhtaana) osastolle.
- Anonyymi
90.
- Anonyymi
Aloitus kuuluu tunnistettavat ihmiset-palstalle.
- Anonyymi
Aloittaja on luultavasti Iisalmelainen ja siitähän sen tunnistaa että näin hölmöjä kysellään.
- Anonyymi
Ja toinen hölmö vastaa.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toinen hölmö vastaa.....
Siinä sitten kolmas hölmö kolmas jatkaa kommentointia 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sitten kolmas hölmö kolmas jatkaa kommentointia 🤣🤣
Sä ootkin jo neljäs... 😂
- Anonyymi
Ei mistään.Olin ekoja kesiä iidensalmessa.,on vuosia Olipa ystävällisiä ihmisiä.Ja on.Hymyileviä tervehtivät.Kaupassa iäkkäämmät kysyy asioita,autan aina.Mihinkään kiire.Iisalmesta tykkään enempi kuin noista muista lähikunnissa ,Iisalami on kaupunki.Kuulu tuolla.Minua EE tunneta kyllä siellä.Naapurit tuntoo.Se riittää.Ja missä satun asioimaan usseesti.He tunnistaa.Hyvä Iisalmi!!
- Anonyymi
Murre, ystävällisyys, kierous, omat asiat kerrotaan parhain päin ja vieraitten asiat huonoiten päin. Muuten ovat rehellisiä.
- Anonyymi
Aito iisalmelainen kulkee sateenkaarihuivi kaulassa.
- Anonyymi
Voiko enää kuunnella Ritchie Blackmore's Rainbowta vai leimataanko joksikin?
- Anonyymi
No enpä oo kiinnittäny huomiota huiveihin. Seuraatko sä muuallakin niitä.....? ..
No joo, ihan sama kun on sinut itsensä kanssa.
Täällä jokainen hyväksytään just sellasena kun on.
Hyvä me. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten Päivi Räsänen suhtautuu siihen että taivaalle ilmestyy sateenkaari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko maalipaimenet yrittäneet maalata imagoja sitenkin.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla ei tunnista iisalmelaista tai ylipäätään savolaista koska kaikki siellä on juntteja.
Niin Pohjanmaalta tulleet kuin myös pohjoiskarjalasta tulleet tai Lapista. Juntteja kaikki.- Anonyymi
Johtuujo se koeajan loppumisesta yllättäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuujo se koeajan loppumisesta yllättäen.
Siitä tunnistaa Iisalmelainen kun yöllä kommentoi eikä nuku 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tunnistaa Iisalmelainen kun yöllä kommentoi eikä nuku 🤣
Hippokrateenvalan mukaisestiko ehtinyt ei. Miksi irtisanoitte ulkomaalaistaustaisia hoitajia ja lääkärin.
- Anonyymi
Iisalmelainen mies oli käymässä Helsingissä. Tuli kova vessa tarve, kiireessä hän juoksi yleiseen vessaan, mutta vahingossa hän meni naisten puolelle. Alkoi siinä kusta jorottelemaan vessan pyttyyn. Samaan aikaan tuli herrasnainen ja avasi oven. Nainen alkoi kauhistelemaan, voi, tää on naisille. Iisalmen mies katsoi jortikkaansa ja sanoi, no niin on tämäkii..
- Anonyymi
Olvin lippis ja Ponssen enkinpääliset autossa.
- Anonyymi
Pätemisen tarve. Suunapäänä, minä minä asenteella. Paljon posmittaa muttei mitään tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pätemisen tarve. Suunapäänä, minä minä asenteella. Paljon posmittaa muttei mitään tiedä.
Aivan kuin sinä 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kuin sinä 🤣🤣
Onneksi en ole savolainen, hävettäisi.
- Anonyymi
Hyvin harvoin kestää arvostelua tai mitään eriäviä mielipiteitä. Hyvä esimerkki on facen puskis. Ae että pistää huvittamaan näiden itseään korostavien mielipiteet. Jos joku esittää jostain oman mielipiteen niin alkaa se urputus. Samat ihmiset työtää itsensä joka paikkaan mm. teatteriin tai politiikkaan tms. Pitää olla esillä. Kestäkää muidenkin mielipiteitä koska on tosi junttimaista julkisesti väheksyä muita tai niitä mielipiteitä.
- Anonyymi
Hänellä on kaksi jalkaa ja kaksi kättä.
- Anonyymi
Hänet tunnistaa kaunaisuudesta ja kateudesta vallankin jos omasta sukutaustasta on kysymys.
- Anonyymi
Oletko sinä pommittanut henkilöä sukutaustoista puhumalla henkilölle ?.
- Anonyymi
Siitä että yks kirjoittaa aina kysymysmerkin jälkeen pisteen. Vähintään yhen?.
- Anonyymi
Siitä että me vaan ollaan parhaita ja ystävällisimpiä kaikille ❤️
- Anonyymi
Koirat katsos haukkuu ilmaiseksi, se siitä suojautumisestamme, tulevaisuus ei koskaan taannu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090