Työnantajansa TBI ainakin kerrotaan olevan.
Onko Sanna Marin mukana muuttamassa Gazaa Rivieraksi?
10
97
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan tarpeeksi maksetaan.
- AnonyymiUUSI
"Kunhan tarpeeksi maksetaan."
sanna myi heti tilaisuuden aatteensa.
Akkaa on nii pöljä ettei ymmärrä et on palkattu ainoastaan viherpesemään noitte korruptoituneiden "eliitti" rikollisten touhut.
Puunhalaajiin sanna kyllä vetoaa.
Sannan mukanaolosta tulee illuusio et nää terroristitha onkin hyvällä asialla.
Ei sorreta vähemmistöjä, eikä ryöstetä heikommilta.
- Anonyymi
Tästä linkistä saa ihan toisen käsityksen TBI:n toimista Gazassa:
https://institute.global/insights/geopolitics-and-security/tbi-comment-zogby-research-services-Palestinian-polling-May-2025
TBI comment on new polling by Zogby Research Services on attitudes of Palestinians towards the war, the Palestinian leadership and the future of Gaza.
ZRS on tehnyt kyslen Gazassa mitä palestiinalaiset itse ajattelevat tulevaisuudestaan. Tutkimuksessa ei ole sanallakaan mainittu Trumpin Riviera suunnitelmaa. - Anonyymi
Olavin kanssa lähtee bilettää, omalle rannalle Gazaan.
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään tekemistä Marinin kanssa tällä. Hänen toimipisteensä on Ukrainassa, ei Gazassa.
- AnonyymiUUSI
Ukrainassa? Ei minun tietojeni mukaan ole Ukrainassa.
Yleisemmin totean, että yleensä irtolaisilla ei ole kiinteää toimipistettä. G-pistekin on useimmilta kulunut tyystin olemattomiin.
- AnonyymiUUSI
Tässä TBI:n kuvaus Marinin vastuualueista, ei mitään mainintaa Lähi Idästä taa Gazasta:
TBI Strategic Counsellor & Former Prime Minister of Finland
Sanna Marin was formerly prime minister of Finland and leader of the country’s Social Democratic Party. She joined the Tony Blair Institute for Global Change in September 2023 as a strategic counsellor, where she works with colleagues and teams across TBI’s portfolio of countries, advising political leaders on their reform programmes. She has a record of accomplishment, from setting one of the world’s most ambitious climate targets – enabled by a full programme of digitalisation and deployment of technology – to shepherding her country’s accession to NATO following Russia’s aggression in Ukraine (the swiftest accession in the alliance’s history).- AnonyymiUUSI
Julkaistu tieto toimenkuvasta ei vahvista hänelle vastuuta mistään vaan se kertoo henkisestä huoraamisesta poliittisen konsultoinnin keinoin.
Mielipiteenäni väitän, että Sanna Marinilla ei ole osaamis ja kyvykkyysresurssia tehtävään, jossa neuvotaan pitkään valtionpäämiehinä toimineita johtajia. Meiltä usein jää tyystin huomaamatta ne huippukoulutetut avustajat, joita jo sellaisenaan hyvin koulutetuilla valtionpäämiehillä on. Näin samariini on kovin kevyttä tavaraa vaativissa konsultointiprojekteissa. Näin hän onkin lentävä viihdetyöläinen, jolla ei ole hyödyllistä annettavaa puolueelle, isänmaalle eikä asiakkaalle.
- AnonyymiUUSI
Sanna on mukana, demarit ylistäneet.
- AnonyymiUUSI
Siinäpä se. Puolueen eduskuntaryhmän desanttipartio ja heitä tukevat hölmöt idealisti sotkevat antamalla tukeaan Samarinille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275