Helmikuussa konkurssiin asetetun ratsastuskoulu Utran tallin kiinteistöstä ei tehty yhtään tarjousta sunnuntaina päättyneessä nettihuutokaupassa. Tallin pohjahinnaksi oli asetettu 100 000 euroa.
Utran tallin huutokauppa
5
141
Vastaukset
- Anonyymi
Yli hintainen pohjahinta. Olisi pitänyt olla 10kiloa pohja niin olisi mennyt kaupaksi.
- Anonyymi
Miten iso tontti lienee? Onhan tuo ainakin kohtalaisen hyvällä paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten iso tontti lienee? Onhan tuo ainakin kohtalaisen hyvällä paikalla.
Onhan se iso tontti. Sijainti on aika hyvä ja entisaikaan oli vielä parempi. Ennen oli hyvä lähteä liikkeelle hevosilla ihan siitä talleilta utraan päin. Mitä lie nykyisin niille kulmille rakentaneet?
- Anonyymi
Kaupunki vois rakentaa vuokrataloja siihen.
- Anonyymi
Maahanmuuttajia tarvitaan nostamaan Joensuun taloutta, eikö tähän olisi hyvä tehdä isoja kerrostaloja maahanmuuttajille? Joensuu tarvitsee lähivuosina 25-30 000 uutta asukasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071