Nukuin vain muutaman tunnin.
Nyt sitten sellainen juttu mitä olen huomannut.
Eli ensimmäiseksi väsymys tai jaksaminen, unohdin ehkä vähän tahallaankin ottaa niitä multivitamiineja, magnesiumia ja omega 3 ja nyt tuntuu että ei olisi niin väsynyt kuin niitä ottaessa.
Voisikohan niissä olla jotain väsyttävää?
Joku lisäaine tai rakenne aine niissä pillereissä jos on jotain sellaista mikä ei kuulu elimistöön ja sen poistuminen tms. kuormittaa elimistöä.
:/
Nainen, heräsin juuri ja nyt keitän kahvia
20
287
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Täydellisessä maailmassa sä saisit kaikki hivenaineet ruoasta.
- AnonyymiUUSI
Ps. mä lopetin kahvin juonnin.
- AnonyymiUUSI
Niinpä ja D:n auringosta.
- AnonyymiUUSI
onhan joskus minuakin hakannut konoyön, esim yön ennen uuden työn alkamista ja uneksinut vaan aamukahvista 😂🙂 semmoisia etovia paskalaisia, ne on, onneksi tiedä että niille tilattu helveristi huonoa ja pahaa 🙂😂porukassa kaikki minun "hakkaajat". luoja että tuo tieto tekee jo kutaa!!! vittu viimein ottavat turpaan kaikesta ja, osa, kuolee pois.
- AnonyymiUUSI
Tämähän kuulostaa palstasetä aivan työmarkkinataistelulta
- AnonyymiUUSI
no eiköhän ne ole ihan hyviä sun terveydelle toisinku turhan päiväinen nenän niistely
- AnonyymiUUSI
Magnesium väsyttää. Ota se illalla
- AnonyymiUUSI
Jep, pitää kokeilla jos vielä otan niitä.
- AnonyymiUUSI
Huomenta päivää Koita nukkua
- AnonyymiUUSI
En nuku
- AnonyymiUUSI
Mulle myös hakattu kaikkea kivaa. Aina jos joku meno jonnekki, niin hakataan yöunet mahdollisimman vähäisiksi, että loppuisi voimat. Lapsen kautta tehdään myös kiusaa, jotta itse vapaaehtoisesti soittaisi lastensuojeluun, että tulkaa hakemaan lapsi pois. Yritetään myös aiheuttaa taloudellista ahdinkoa ja yritetään vähätkin rahat viedä pois.
- AnonyymiUUSI
Voi kuinka kurjaa ettet nukkunut kunnolla. Tiedäthän että saisit varmaan noita neuvoja sekä huolenpitoa siltä naiselta paljon paremmin palstan ulkopuolella?
- AnonyymiUUSI
Ps saisit varmaan muutakin,
paremmin ja tärkeämpää kun pillerit.
- AnonyymiUUSI
Vitaeprooota vaan papparaiselle!
- AnonyymiUUSI
Siitä saa syövän
- AnonyymiUUSI
Nuo rasittaa maksaa ja munuaisia joka aiheuttaa väsymystä, koska elimistö tekee kokoajan puhdistus työtä samalla tavalla, kun se tekee jos olet juonut alkoholia.
Tuo on syy miksi minä en käytä alkoholia enkä syö lääkkeitä jos en koe niitä tarpeelliseksi.
Minusta on yleensäkin TYHMÄÄ vaatia minua syömään adhd lääkkeitä jos adhd on todettu vasta yli 50vuotiaana ja olen sentään oppinut elämään sen kanssa.
Päihteiden käyttäjät ovat sentään itse päihteillä tuhonneet aivonsa ja he ovat heitä jotka minä koen suuremmiksi ongelmiksi sekä vaaroiksi itselleni sekä toisille mitä minun adhd:een josta useat ovat sentään sanoneet minulle, että tuo on minun luonteen piirre eikä mikään ongelma.
Olisi ongelma jos minä eläisin kaikille DIAGNOOSEILLE mitä minä olen saanut, mutta minusta on RASKASTA ELÄÄ SAIRAUKSILLE SEKÄ OIREILLE JOTKA OVAT OLLEET OSA MINUA SYNTYMÄSTÄ ASTI.
Minä sentään ymmärsin, että jos terveenä sekä oireettomana haluan pysyä niin ALKOHOLIN käyttö kannattaa lopettaa ja PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN KAVERI EI MISSÄÄN NIMESSÄ KANNATA OLLA. - AnonyymiUUSI
Vai idiootti luulee et jotku pillerit korvaa
8tunnin yöunet.
Sulloin unettomuus se väsyttää.
Nuku oikeasti ..
Älä mitää 3 tuntis tai alle mt potilas tason unia ...
Vaan oikeasti. 8 tuntia.
Äläkä sit sano täs et oot ollu vuosia jo paska nukkuja.
Koska unettomuuteen pitää puuttua heti
Levänen
Päihteet ja pisteet ja pillerit ajaa kehoa tuhoavaan noidankehään ja pahimmillaan burnouttiin
Loppuun paloon.
Ihminen ei oo kone vaan eläin
Jonka kuuluu palautua kunnolla keskeyttämättä nukkuen.
Riittävä lepo ei oo laiskuutta se tuo työskentely ja liikuntaan monin kerroin tehoja.
Suomes pelätään sanaa laiska
Niin valtaosalla on jonkin sortin
Ja osalla vakavaksi unihäiriöt
Kun levon puutetta paikataan kaiken maailman ppaskalla..
Kun muuten luullaan et huonoja ihmisiä !
Voisitko sinäkin niinku nukkua joskus
aikuisten oikeasti ... ja kunnolla monta tuntia putkeen! - AnonyymiUUSI
Kyllähän ne ufojäljittimet noihin kaikkiin agarin tabletteihin laittaa. Siellä ne sitten pyörii suolenmutkissa iät ja ajat ja häiritsevät radioyhteyksiä, etenkin Järviradion taajuutta.
- AnonyymiUUSI
Onpa mukavaa kuinka kaiken jälkeen en ole mitään sulle enää.
- AnonyymiUUSI
Unohduksen tai lopetuksenkin saa purkista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486