Nainen, heräsin juuri ja nyt keitän kahvia

Anonyymi-ap

Nukuin vain muutaman tunnin.

Nyt sitten sellainen juttu mitä olen huomannut.
Eli ensimmäiseksi väsymys tai jaksaminen, unohdin ehkä vähän tahallaankin ottaa niitä multivitamiineja, magnesiumia ja omega 3 ja nyt tuntuu että ei olisi niin väsynyt kuin niitä ottaessa.
Voisikohan niissä olla jotain väsyttävää?
Joku lisäaine tai rakenne aine niissä pillereissä jos on jotain sellaista mikä ei kuulu elimistöön ja sen poistuminen tms. kuormittaa elimistöä.

:/

20

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Täydellisessä maailmassa sä saisit kaikki hivenaineet ruoasta.

• Anonyymi
        UUSI

Ps. mä lopetin kahvin juonnin.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä ja D:n auringosta.

• Anonyymi
      UUSI

onhan joskus minuakin hakannut konoyön, esim yön ennen uuden työn alkamista ja uneksinut vaan aamukahvista 😂🙂 semmoisia etovia paskalaisia, ne on, onneksi tiedä että niille tilattu helveristi huonoa ja pahaa 🙂😂porukassa kaikki minun "hakkaajat". luoja että tuo tieto tekee jo kutaa!!! vittu viimein ottavat turpaan kaikesta ja, osa, kuolee pois.

• Anonyymi
        UUSI

Tämähän kuulostaa palstasetä aivan työmarkkinataistelulta

• Anonyymi
      UUSI

no eiköhän ne ole ihan hyviä sun terveydelle toisinku turhan päiväinen nenän niistely

• Anonyymi
      UUSI

Magnesium väsyttää. Ota se illalla

• Anonyymi
        UUSI

Jep, pitää kokeilla jos vielä otan niitä.

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta päivää Koita nukkua

• Anonyymi
        UUSI

En nuku

• Anonyymi
      UUSI

Mulle myös hakattu kaikkea kivaa. Aina jos joku meno jonnekki, niin hakataan yöunet mahdollisimman vähäisiksi, että loppuisi voimat. Lapsen kautta tehdään myös kiusaa, jotta itse vapaaehtoisesti soittaisi lastensuojeluun, että tulkaa hakemaan lapsi pois. Yritetään myös aiheuttaa taloudellista ahdinkoa ja yritetään vähätkin rahat viedä pois.

• Anonyymi
      UUSI

Voi kuinka kurjaa ettet nukkunut kunnolla. Tiedäthän että saisit varmaan noita neuvoja sekä huolenpitoa siltä naiselta paljon paremmin palstan ulkopuolella?

• Anonyymi
        UUSI

Ps saisit varmaan muutakin,
        paremmin ja tärkeämpää kun pillerit.

• Anonyymi
      UUSI

Vitaeprooota vaan papparaiselle!

• Anonyymi
        UUSI

Siitä saa syövän

• Anonyymi
      UUSI

Nuo rasittaa maksaa ja munuaisia joka aiheuttaa väsymystä, koska elimistö tekee kokoajan puhdistus työtä samalla tavalla, kun se tekee jos olet juonut alkoholia.

Tuo on syy miksi minä en käytä alkoholia enkä syö lääkkeitä jos en koe niitä tarpeelliseksi.

Minusta on yleensäkin TYHMÄÄ vaatia minua syömään adhd lääkkeitä jos adhd on todettu vasta yli 50vuotiaana ja olen sentään oppinut elämään sen kanssa.
      Päihteiden käyttäjät ovat sentään itse päihteillä tuhonneet aivonsa ja he ovat heitä jotka minä koen suuremmiksi ongelmiksi sekä vaaroiksi itselleni sekä toisille mitä minun adhd:een josta useat ovat sentään sanoneet minulle, että tuo on minun luonteen piirre eikä mikään ongelma.
      Olisi ongelma jos minä eläisin kaikille DIAGNOOSEILLE mitä minä olen saanut, mutta minusta on RASKASTA ELÄÄ SAIRAUKSILLE SEKÄ OIREILLE JOTKA OVAT OLLEET OSA MINUA SYNTYMÄSTÄ ASTI.

Minä sentään ymmärsin, että jos terveenä sekä oireettomana haluan pysyä niin ALKOHOLIN käyttö kannattaa lopettaa ja PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN KAVERI EI MISSÄÄN NIMESSÄ KANNATA OLLA.

• Anonyymi
      UUSI

Vai idiootti luulee et jotku pillerit korvaa
      8tunnin yöunet.
      Sulloin unettomuus se väsyttää.
      Nuku oikeasti ..
      Älä mitää 3 tuntis tai alle mt potilas tason unia ...
      Vaan oikeasti. 8 tuntia.
      Äläkä sit sano täs et oot ollu vuosia jo paska nukkuja.
      Koska unettomuuteen pitää puuttua heti
      Levänen
      Päihteet ja pisteet ja pillerit ajaa kehoa tuhoavaan noidankehään ja pahimmillaan burnouttiin
      Loppuun paloon.
      Ihminen ei oo kone vaan eläin
      Jonka kuuluu palautua kunnolla keskeyttämättä nukkuen.
      Riittävä lepo ei oo laiskuutta se tuo työskentely ja liikuntaan monin kerroin tehoja.
      Suomes pelätään sanaa laiska
      Niin valtaosalla on jonkin sortin
      Ja osalla vakavaksi unihäiriöt
      Kun levon puutetta paikataan kaiken maailman ppaskalla..
      Kun muuten luullaan et huonoja ihmisiä !
      Voisitko sinäkin niinku nukkua joskus
      aikuisten oikeasti ... ja kunnolla monta tuntia putkeen!

• Anonyymi
      UUSI

Kyllähän ne ufojäljittimet noihin kaikkiin agarin tabletteihin laittaa. Siellä ne sitten pyörii suolenmutkissa iät ja ajat ja häiritsevät radioyhteyksiä, etenkin Järviradion taajuutta.

• Anonyymi
      UUSI

Onpa mukavaa kuinka kaiken jälkeen en ole mitään sulle enää.

• Anonyymi
      UUSI

Unohduksen tai lopetuksenkin saa purkista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11579
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5489
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2777
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1714
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1636
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    Aihe