Tätä se nyt sitten on, kävi miten kävi 😄
Joo, rakastan minä sinua
15
324
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin hänelle. Toivottavasti meidän molempien päivä toisi tullessaan hymyjä. Oli se hymyn syy sitten vastaantulija tai ajatus kaiken kestävästä rakkaudesta. Olet mukanani tänäänkin.
- Anonyymi
Positiivisuutta päivään sinnekin. Povarissa kulkee hän, kuten eilen, toissapäivänä ja huomenna.
- Anonyymi
Eli ketä ja kuka rakastaa? Kirjoittaja nainen vai mies?
- Anonyymi
Nainen miehelle. Tunnisteita en taida laittaa koska luulen että kumpikin tietää, sanotaan sitä ääneen tai ei.
- Anonyymi
Joo, ei varmana rakasta. Ehkä ärsyttävin piirre minussa on, että käsitykseni rakkaudesta on pikkupojan käsitys siitä. Se on paljon kylmempää ja itsekkäämpää kuin ajattelen.
- Anonyymi
Siitä ei sit oo varaa ku ylöspäin. Voimia
- Anonyymi
Kovin ikävää palstasetä. Tästä voisi päätellä että olet lapsena saanut osaksesi vääränlaista "rakkautta", koska haluat aina tuoda näissä lässytyksissä jollain tavalla lapset ja lapsenomaisuuden esille. Menetetty tapaus kaikkinensa.
- Anonyymi
koita muistaa jos joku ei rakasta takaisin sinun rakkaudella ei ole vittuakaan väliä. kohdista siihen joka sinusta tykkää. eikä minua kiinnosta mikään mt ämmien hoitaminen tai muille hyvän tekeminen uhraamalla oma elämä. eikä muiden nostaminen ja varmistaminen tasapaino kärsimällä itse. teillä on väärä tyyli väärät oletukset kaikesta ja varsinkin ihmisarvosta ja elämästä.
- Anonyymi
käyttäkää niitä jotka on kiinnostuneita, heitä löytyy paljon, minua ei kiinnosta. tämä on minulle vain vainoa, hakkaamista, piinaa ja elämän tuhuamista. en ole ketään kiusannut, vienyt mitää tai tuhonnut elämää, en ole vain suostunut. enkä ole mitään saanut.
- Anonyymi
reilusti vanhemmat miehet ei vaan sytytä siinä mielessä. ystävinä menisi varmasti hyvin. kukin viehättyy mistä viehättyy.
- Anonyymi
ja vielä vähemmän ottaa turpaan jonkin äijän puolesta ja uhrata elämänsä jotta joku on tasapainoinen.
- Anonyymi
rakkautta on monenlaista minäkin kahta ihmistä tässä maailmassa oikeasti rakastan tunnen pahaa mieltä pahasta maailmasta en itseni vain heidän takia miten heidän käy tulevaisuudessa semmoista se on kun maailma on täynnä ilkeitä
- Anonyymi
Rakastuin minkäs sille teet mutten kuitenkaan ahdistele. Rakastan kaukaa. Ja sellainen kai luvallista? 🤕
- Anonyymi
Näin se usein menee, rakkaus kohtaa ja ihminen joutuu antautumaan sen edessä, ja katsomaan mitä se tuo tullessaan. Yleensä ja normaalisti se tuo mukanaan yhteisiä helliä hetkiä, pussaustaukoja ja mytistely haluja.
https://www.youtube.com/watch?v=CRfy1yorkec&list=RDCRfy1yorkec&start_radio=1 - Anonyymi
Kuka, mitä, häh?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741