Meidän yhteistä sessiota. Naiselle tutulle, hyvävartaloiselle, eroottiselle...🔥🛀
Odotatko vielä yhtä paljon?
24
356
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä odotan myöhemmin
- AnonyymiUUSI
Olin kyllä jonossa ensin.
- AnonyymiUUSI
Se on multa, siis mun...
- AnonyymiUUSI
Meinaat etuilla kertomalla olevasi tuttu?
- AnonyymiUUSI
En odota😅 En odota sellaista ihmiseltä, joka ei myöskään minulta sitä odota. En kuvittele hänen kirjoittavan täällä ja haluavan minua. Ajauduin palstaharhaan🤭
- AnonyymiUUSI
en
- AnonyymiUUSI
Jonkun kanssa odotin oikein kovasti, en enää.
- AnonyymiUUSI
Mitä mies teki?
- AnonyymiUUSI
Miksi et enää?
- AnonyymiUUSI
Joo, näytän sun takii hyvältä.
- AnonyymiUUSI
Valetta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valetta
Hassut tassut.
- AnonyymiUUSI
Vietäppä ne sessiosi vaan vaimosi kanssa! Ehkä teette lisää lapsia!
- AnonyymiUUSI
Älä ikinä puhu kenellekään naiselle näin
- AnonyymiUUSI
Miksi ei? Kehuminen on ok, varmasti.
- AnonyymiUUSI
Olihan se viimeksikin tajunnanräjäyttävää❣️😘 Sinähän tiedät että olen superkostea, johtuuko sitten hormonikorv.geelistä vai mistä. Ja saan monta kertaa peräkkäin sun kanssa.🥵
- AnonyymiUUSI
Emme ole vielä päässeet tuohon, siksi kysyin häneltä. Odotus kova, kun sitten saamme toisemme...🔥
- AnonyymiUUSI
Millainen on hyvä vartalo? Tai huono?
- AnonyymiUUSI
En odota enää, hän on ruvennut jotenkin ahdistamaan minua nykyään ja sitä paitsi liikaa aikaakin jo kulunut niin turhaa sitä enää mitään hiillosta ruveta pelastamaan. Parempi ettei hän ja minä ole koskaan yhdessä ja minulle tärkeää on suoruusja rehellisyys, ei mitään etäältä olevia juttuja ja seuraamista.
- AnonyymiUUSI
Naiset on aina tuollaisia kiukkupyllyjä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on aina tuollaisia kiukkupyllyjä
Jakaa torttua muille ja flirttailee edessäni muiden miesten kanssa ja sitten ihmettelee, kun herkkä mies tulee epävarmaksi eikä uskalla lähestyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jakaa torttua muille ja flirttailee edessäni muiden miesten kanssa ja sitten ihmettelee, kun herkkä mies tulee epävarmaksi eikä uskalla lähestyä.
En ole jakanut itse kellekään. Ihme mustasukkainen pakkomielteinen ininä. Tee jotain äläkä vätystele.
- AnonyymiUUSI
Täällä kiusaajat. Sun muuta kyseenalaista. Varokaa
- AnonyymiUUSI
Ei hän ajattelisi näin kivasti musta... Joten ohi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711428
- 585439
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462697- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441795Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271483Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411450Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61386Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371369