Kehräämö on tulossa tiensä päähän, eikä mene enää kun jokunen vuosi, niin se on tyhjillään ilman yhtäkään vuokralaista. Kehräämön kunto on lohduton. Kehräämöllä on kymmenien miljoonien eurojen korjausvelka. 20 miljoonaa euroa ei riittäisi edes välttämättömiin korjauksiin. Kukaan ei tule kyseiseen paikkaan satsaamaan lanttiakaan. Ja kaupungin tulee visusti pysyä siitä erossa.
Henna ei vaan lähde nousuun ja taitaa kaupunkikin jo tajuta että koko hanke oli täysi fiasko johon ei koskaan olisi pitänyt lähteä. Montako tonttia on viimeisen 5 vuoden aikana sieltä myyty? Ei montaakaan, eikä koskaan myydäkään. 20 miljoonaa meni ns. kankkulan kaivoon.
Kehräämö ja Henna
8
447
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä alotus ja varsinkin Henna on munausten huippu.
Kiitos kokkareille ja muille jotka olette saanu kaupunkin talouven kuralle.- Anonyymi
Ihmeen paljon kokoomus sai ääniä viime vaaleissa. Äänestäjillä oli lyhyt muisti näistä Henna vouhottajista.
- Anonyymi
Kehräämö ei taida ennää nousta vaan sortuu. Se on ollut Orimattilalaisille aikanaan tärkeä paikka.
- Anonyymi
Soni kehräämö mikä toi moneen kotiin leipää neipa vielä kahdeksankymmentäluvulla sinun meni hyvin selfreenit teki miljoonia rahaa miljoonia teki selle freed rahaa ja moni muu sai leivänpäälle voittajaa rahvasta se oli sengrenin tehdas mikä toi toi hyvinvointi ja orimattilaan se toi hyvinvointia samalla tavalla kuin virke ja kaitila no niin no niin kultakaivoksen orimattilaan ne oli kultakaivokseen verrattavia laitoksia teollisuuslaitoksia nykypäivänä ikinä ei tule vastaavaa olemaan Orimattilassa ei millään tavalla mä oon itse asiassa tuhatviisisataa työpaikkaa että on sama asia mistään ei sitä 1000 viittäsataa työpaikkaa tule ei mistään se on aivan varma nyt kun selfreenit ei ole enää tuolla niin se on noin kyllä sen tietää se on se kehräämö on nyt tullut tiensä päähän se autioituu ränsistyy vaatisi 10– 20 miljoonaa euroa rahaa että sen saisi korjattua siihen kuntoon että siinä tekisi jotain eihän se kukaan laita lantin lanttia tuommoiseen rotiskooon millä ei tee mitään se on ohi nyt se on loppu se on finito
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soni kehräämö mikä toi moneen kotiin leipää neipa vielä kahdeksankymmentäluvulla sinun meni hyvin selfreenit teki miljoonia rahaa miljoonia teki selle freed rahaa ja moni muu sai leivänpäälle voittajaa rahvasta se oli sengrenin tehdas mikä toi toi hyvinvointi ja orimattilaan se toi hyvinvointia samalla tavalla kuin virke ja kaitila no niin no niin kultakaivoksen orimattilaan ne oli kultakaivokseen verrattavia laitoksia teollisuuslaitoksia nykypäivänä ikinä ei tule vastaavaa olemaan Orimattilassa ei millään tavalla mä oon itse asiassa tuhatviisisataa työpaikkaa että on sama asia mistään ei sitä 1000 viittäsataa työpaikkaa tule ei mistään se on aivan varma nyt kun selfreenit ei ole enää tuolla niin se on noin kyllä sen tietää se on se kehräämö on nyt tullut tiensä päähän se autioituu ränsistyy vaatisi 10– 20 miljoonaa euroa rahaa että sen saisi korjattua siihen kuntoon että siinä tekisi jotain eihän se kukaan laita lantin lanttia tuommoiseen rotiskooon millä ei tee mitään se on ohi nyt se on loppu se on finito
Totta on ja nyt joku pommijenkka asiaa hoitamaan.
- Anonyymi
Kuinka monta firmaa siellä Kerjäämöllä on ennää?
- Anonyymi
Ei montaakaan kun kaupunki tarvitsee isoja tiloja ja niitä nyt suunnitellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei montaakaan kun kaupunki tarvitsee isoja tiloja ja niitä nyt suunnitellaan.
Kuulin että kehräämön entisiin auto liikkeen tiloihin siirretään latu koneet ja moottori kelkat. Ovat lähemmin ämmän töyrystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4063061Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12279Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k612219Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll181906Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1681419Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel31297Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2011099Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,39916Iltalehden evästeasetukset
No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee100860Sun seurassa oli turvallinen olo
Yhteisiä vietettyjä aikoja muistelen. Yllätit mut kerran tavalla josta tulin äärettömän onnelliseksi 😘 Olkoon tämä nais38842