Hoitelivat parikymmentä kouhoa pois liikenteen seasta. Aina niitä "rohkeita" typeryksiä löytyy, vaikka muutama tappaakin itsensä ja/tai kaverinsa tuolla tiellä koheltaessaan.
https://yle.fi/a/74-20171452
Hyvä POLLIISI, BRAVO!
9
155
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä Poliisi, jatkakaa samaan malliin!
Ei tainnut liikenteenvaarantajien joukossa kuitenkaan olla yhtään yli 70 vuotiasta, he kun kuulemma ovat vaaraksi liikenteessä...? 😉- Anonyymi
Ei ollut, mutta on ne vaarallisia, koska ajavat rajoitusten mukaan ja siten vaarantavat liikennettä. Meidän on pakko ohittaa.
- Anonyymi
Liikenteen valvontaa lisättävä, Suomen päästä päähän ajettaessa ei välttämättä näy yhtään poliisiautoa.
- Anonyymi
Sinä varmaan ajat päästä päähän useinkin? No tunnistatko kaikki ne tunnuksettomat poliisiautot eli ns. siviiliversiot?
- Anonyymi
Eiköhän nämä tyypit jatka ajelua, vaikka kortti menikin. Ei sitä autoa kortilla ajeta.
- Anonyymi
Ruotsissa takavarikoivat autot kun perseilee tarpeeksi. Suomeen vaan sama laki.Kyllä se loppuu kun viedään se bemarin rutku paaliin Audin viereen tai myydään huutokaupassa jollekin joka tietää ettei se ole mikään suisait vehe.
- Anonyymi
Menkööt ajamaan oikessti kilpaa soramontuille tms., missä niitä kisoja pidetään. Yleiset tiet eivät ole kilparatoja.
- Anonyymi
Aivan.
- Anonyymi
Esimerkki portukalista veljekset liikenteessä ajoivat ylinopeutta.Auto karkas lapasesta ja 2 toukkien ruuaksi.Lehet uutisoi kolari johtui ylinopeudesta.Oikea syy ajotaidosta johtui koska kuski ei hallinnut autoa kyseisellä nopeudella.
Näin voi käydä hurjastelijoille ajoi jaltalla tai ferrarilla.Oli nopeus 30 tai 300 jos ajotaito ei riitä.Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945372
- 564161
- 292292
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282138Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011