Suomen johdolla ei enää kuin yksimahdollisuus, aloittaa se itse, pelastaakseen kasvonsa,Natonkin tarpeellisuudesta !?
Suomessa kaupataan Venjän vastaista sotaa,kuin maailman parantajana,11 vuotta !?
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Älä valehtele!
- Anonyymi
Naton tarpeellisuutta täytyy yrittää korostaa. On kuitenkin hyvä muistaa, kenen korvien välistä tällaiset toiveajattelut lähtee. Pelon lietsominen on ainoa pelättävää asia.
- AnonyymiUUSI
Naurettava Nato,ei ole ollut vain Yhdysvaltain sodissa,eikä yksin auta ketään,ilman Yhdysvaltain käskyä,josta todistee Irakissa,
Jukoslaviassa, Libyassa ja Afganistanissa,hyökkääjänä !?
- AnonyymiUUSI
Lännen olisi kannattanut tunnustaa Luhanski ja Donetskin itsenäisyys, ennen kui pani rahansa likoon,jolla nyt aseineen rellestää !?
- AnonyymiUUSI
Ei ikinä pidä tunnustaa mitään ennen tuon Putinin roistomaisen sodan loppua! Miksi ihmeessä nuo Ukrainan alueet pitäisi tunnustaa itsenäisiksi??? Siihen tarvitaan Ukrainan hallituksen päätös, ennen kuin aletaan sotkea noitten alueitten asioita! Putinilla ei ole mitään sanomista Ukrainan alueisiin!
Putin voisi vetää joukkonsa pois Ukrainasta ja alkaa sopia rauhaa! Mikä ihmeen hinku on tuolla roistolla tapattaa ukrainalaisia ja tuhota heidän kotejaan!
On meillä suuri ja mahtava ja lisäksi todella roisto naapuri!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374966- 823526
- 302963
- 612935
- 82777
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91710- 181691
- 161584