Ajokortteja kuivumaan

Anonyymi-ap

Pohjois- Karjalassa liikenteen valvonnassa viikonloppuna 20 kuljettajaa menetti rikkeiden vuoksi ajokorttinsa. Osa heistä oli 17-18 vuotiaita hurjastelijoita, joilla oli tuore ajokortti, mutta ei pitkään. Liikenteen valvontaa on syytä lisätä, koska nämä holtittomat ajajat ovat suuri hengenvaara liikenteessä.

11

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ryyppäsin 3 viikkoa, kela pakotti karenssin uhalla kuivumaan.

• Anonyymi

Vastikään oli 17 tyyppi joka sai ajokortin ja samana päivänä ajoi itsensä hengiltä.

Suomen ajokoulutus on rikki uutisissa lukee. Ajokortti ei ole enää tae siitä että osaisi kuljettaa turvallisesti moottoriajoneuvoa

• Anonyymi

Ajokorttikin on nykyään itsestäänselvyys joka pitää vaan saada mahdollisimman helpolla jotta pääsee kaahaamaan. Opetusta ei tarvii enää yhtä paljon kuin ennen. Oletko 17v tässä sulle ajokortti ja pemmi tuossa paana.

• Anonyymi

Samaa mieltä, samalla pitäisi sakottaa myös niitä, jotka kesäkelillä ajavat 30-40km/h alinopeutta.

• Anonyymi

Vauhtini on yli 40km/h kun juoksen muskotista 2 kaljakontin kanssa 🏃‍♀️‍➡️

• Anonyymi

Tule jo keskustelemaan K. Ei haittaa jos ajokorttisi on hyllyllä. Punkkuu riittää.

• Anonyymi

Ei käy, haluan pirccaa!
        t K

• Anonyymi

Entäs nämä ajokortittomat kuskit ??? Näitä ei valitettavasti saada kuriin. Poliisit sakottaa mutta ei paljoa hätkäytä kun jatketaan vaan ajelua kuin ennenkin. Autoon joku rengaslukko tms niin loppuisi ajelut.

• Anonyymi

Kuskin penkkiin jelly jortikka??

• Anonyymi
      UUSI

Liikenteen valvontaa on ehdottomasti lisättävä, nämä tilapäisten ratsioiden tulokset jo näyttää sen, mitä tuolla liikenteessä tapahtuu.

• Anonyymi
        UUSI

Rangaistukset liian lepsuja. Ekaksi kortti pois elin iäksi ja toiseksi auto paaliin ja sulattoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4503
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3105
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2991
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2793
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2705
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2695
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      40
      2414
    8. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2220
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2125
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1713
    Aihe