pyydystämässä auringon säteilyä eripuolilla Haapaveden kirkonkylää on jo saavuttanut kuuluisuutta koko Suomessa .
Kiinnostus Haapaveden kaupunkia kohtaan on herännyt .
Hänen ratkaisunsa sijoittaa ne eri omakotitalojen katoille tekemään taloista melkein omillaan toimivia ,
kiinnostaa nyt laajasti.
Vasuri-Eskon seitsikko , eli nuo seitsemän uuden uutta säteilyvoimalaa
15
286
Vastaukset
- Anonyymi
Matemaatikkona ja fyysikkona hän osaa asiansa eli ymmärtää auringon voiman
ja mahdollisuudet luonnolliseen , puhtaaseen ja aitoon sähkön tuottamiseen ihmisten tarpeisiin. - Anonyymi
Miten Haapaveden kaupunki hyödyntää markkinoinnissa Vasuri-Eskoa ja
hänen säteilytutkimuksiaan ?
Ottaako Kokkola hänet kokonaan ? - Anonyymi
Onkohan Haapavesi-lehti vielä herännyt uutisoimaan Vasuri-seitsikkoa ?
- Anonyymi
Ei auta energia kesällä. Mihin sitä kuluu? Juuri mihinkään kotitalouksissa. Eri asia laitokset, julkiskiinteistöt ja tehtaat
- Anonyymi
Jatkuvasti kuluu sähköä nykyajan kodeissa . Jääkaappi , pakastimet , hellat , uunit , televisiot , kännykät ,autot jne . Ja sähkön tarve aina vaan kasvaa .
- Anonyymi
Hyvä työ puolestaan puhuu. Ei tarvitse sitä joka paikassa leuhottaa VasuriEskon pitää lopettaa nyt itse kehuminen!
- Anonyymi
Ei hän ole kuin Repo joka kehuu itseään.
- Anonyymi
Työ tekijäänsä kiittää,
Vasuri-Esko tekee ja me muut ihmetellen seurataan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työ tekijäänsä kiittää,
Vasuri-Esko tekee ja me muut ihmetellen seurataan.Aurinkovoima tuo työtä ja hyvinvointia Haapavedellä . Puhtaan energian puolesta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurinkovoima tuo työtä ja hyvinvointia Haapavedellä . Puhtaan energian puolesta .
Auringonpistoksen on nyt joku saanut ja on pahanlaatuisessa sekavuustilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säteily voimistaa heikonkin sielun ja
puhdistaa saarnaajan pahuudesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säteily voimistaa heikonkin sielun ja
puhdistaa saarnaajan pahuudesta.Ennuste lupaa tällekin päivälle runsasta auringon säteilyä . Tuleeko aivan kesän ennätys ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän on jo miljoonia vuosia , kun aurinko syntyi . Paljon ennen kuin ihmset ilmestyivät pallollemme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennuste lupaa tällekin päivälle runsasta auringon säteilyä . Tuleeko aivan kesän ennätys ?
Monta viikkoa tulee säteilyä taivaan täydeltä eikö juuri pilvetkään varjosta . Kellä paneelit on se , hän saa nyt paljon virtaa.
- Anonyymi
Oon kuullu , että hän aikoo laajentaa seitsemän voimalayksikön kymmeneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628