En oo kyllä itse huomannut yhtään punkkia. Missä niitä on täällä eniten?
Uutisissa oli että punikit lisääntyneet räjähdysmäisesti
16
132
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhat punikit palstalla
- Anonyymi
Varsinkin sinä
- Anonyymi
Sun äitis mustassa aukossa
- Anonyymi
Meillä on ilmainen koulutus järjestelmä.
Tälläistä siltä tulee ulos, onhan väärin että opettajien kuvitellaan pystyvän ihan kaikkeen.- AnonyymiUUSI
Koulutusjärjestelmä.
Tällaista.
terveisin opettaja
- Anonyymi
Työväentalon bunkkereissa ne juonivat.
- Anonyymi
Kivistön bunkkeri purettu kivijalkaa myöten. Tilalle tulee kapitalistien jälkeläisten hoitolaitos ja asuintalo.
- Anonyymi
Kyllä on lisääntynyt, koska entinen keskusta punaistui.
- AnonyymiUUSI
Lupiineista se uutinen oli. Punikki- ja lahtarikanta ovat ihan kotoperäisiä lajeja ja vahvasti entisellään eivätkä juurikaan siedä toisiaan reviireillään.
- AnonyymiUUSI
Ukkini ja isäni oli punikkeja ja arvaatte varmaan mikä minä olen.
- AnonyymiUUSI
Opiskelijat ovat suurin esiintymä kommunistiseen väriin .
- AnonyymiUUSI
Kun vedät sinivalkoista lakanaa ruohikossa, niin siihen tarttuu niitä paljon!
- AnonyymiUUSI
Eiköhän noita otsikon mainitsemia ole eniten SDP:n tai vasemmistoliiton liittokokouksissa.
- AnonyymiUUSI
Mitä sitten? Ei se rikos ole.
- AnonyymiUUSI
Taidat tarkoittaa lupiineja
- AnonyymiUUSI
En tiedä onko tuohon syytä ottaa kantaa. Minusta kaikki ihmiset jotka nimittelee toisiaan punikeiksi tai vaihtoehtoisesti lahtareiksi ovat naurettavia idiootteja nyt on 2025 voin kertoa minun suvussa on näitä joita jotkut käyttää nimeä lattari. Puhun isäni.isästä ei meillä 1918 puhuttu paljon löysi tuo velipuoli isäni jäämistöstä valokuva nipun vanhan ukon voiko sanoa jotain sota muistoja vuodelta 1918 oli näitä valkoisen Suomen sankareita taitaa tappo listalta löytyä naisia ja lapsia. Mitä vielä näitä murhia teki valkoiset ja punaiset. En tiedä mitä mieltä olisin .periydyn jostain naisten ja lasten tappajasta pitäisikö olla ylpeä en tiedä. Valokuvista sen verran olivat kuulemma joka kuvassa ollut läjäpäin ruumiita. Ikään ja sukupuoleen katsomatta. Ketä tästä vitun sisällissodasta voisi syyttää minusta kusipäätä jolta saatiin itsenäisyys vuonna 1917. Leniniä.taisi tulla katuma päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584