Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja olen aika puhelias.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja minulla on vihreät silmät.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Minulla on Snapchat sovellus
Nimellä Rauno Johannes Kajander
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta
HEINOLASSA EI OLE NEITOA JOLLA ON SNAPCHAT JA HALUAT SEKSISUHTEESEEN
49
218
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mä odotan sun osotetta vieläkin?
- AnonyymiUUSI
Menisitkö panemaan Rauno Vihannesta pyllykkään, jos saisit osoitteen?
- AnonyymiUUSI
RANE HOMO HEINOLA 😍 RAKKALLA YRITYSJOHTAJA ON SNÄPPI 🤡😁 LAITA TAAS SILLE MUNASI KUVA SAA RUNKATA SILLE 😬🤡 JOHTAJA ÄO 127 🤡
- AnonyymiUUSI
Tuo on surkeaa suomenkieltä, kai sen jopa itsekin ymmärrät?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on surkeaa suomenkieltä, kai sen jopa itsekin ymmärrät?
YRITYSJOHTAJA ÄO137 ON AIKAA RANEA KYTÄTÄ PERÄKAMMARISSA 🤡😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
YRITYSJOHTAJA ÄO137 ON AIKAA RANEA KYTÄTÄ PERÄKAMMARISSA 🤡😁
Kai ymmärrät että normaalit aikuiset eivät elä missään peräkammarissa? Sinä todennäköisesto tosin voi koskaan elää omillasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kai ymmärrät että normaalit aikuiset eivät elä missään peräkammarissa? Sinä todennäköisesto tosin voi koskaan elää omillasi.
YRITYSJOHTAJA OTTAKO KUPOLIIN 🤡😁 YHTEISKUMPPANISI VARMAAN KYTTÄÄ RANE SETÄÄ 🤡😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
YRITYSJOHTAJA OTTAKO KUPOLIIN 🤡😁 YHTEISKUMPPANISI VARMAAN KYTTÄÄ RANE SETÄÄ 🤡😁
Kirjoitat tosiaan Ranen tasolla ja ymmärryksellä, sinulla taitaa olla pakkomielle Ranesta ja tästä "yritysjohtajasta".
- AnonyymiUUSI
Yrittäkää ymmärtää Heinolan Rane-setää. Hänen isopaappansa meni nuorena töihin savotalle ja kuten tapana oli, joutui hän ensimmäiseksi näyttämään pallinsa jätkäporukalle. Hänen sukunsa on pienipallista ja heti näytön jälkeen panivat isopalliset savottamiehet jokainen vuorollaan isopaappaa perseeseen.
Setä kasvoi Heinolassa pienellä paikkakunnalla jonne tämä tieto levisi. Hän joutui kasvaessaan kärsimään paljon tästä häpeästä.- AnonyymiUUSI
Idiootti!
- AnonyymiUUSI
RANE HOITAJAT JA POLIISIT TULEE HAKEMAAN SUA AAMULLA BUAHAHAHAAHAHAH!!
- AnonyymiUUSI
Ranehan on jo laitoksessa…
- AnonyymiUUSI
No money, no honey Rane
Misä rahnat ? - AnonyymiUUSI
RAUNO HAISTA KUSINEN KULLI JA KUOLE 🐤🐤🐤🐤🐤
- AnonyymiUUSI
No woman
no cry - AnonyymiUUSI
On meitä. Mietin juuri, kävisikö meillä sedän kanssa kemiat yksiin? Eija 17 v
- AnonyymiUUSI
JOO VITTU SAIN SELVILLE SEN ETTÄ SUN TILI HOMOILLAAN VELJEN KANS TYHJÄKS
- AnonyymiUUSI
48VuUOTIASUKKORAUNOite kirjoitti:
Sitä ei tiedä ellei ala tutustumaan jne
SUE HAETAAN AAMULLA HOITOON, POLIISIT JA HOITAJAT HAKEE. SOITIN JUST.
- AnonyymiUUSI
Sitä ei tiedä ellei ala tutustumaan jne
MUTTA SAIN SELVILLE ETTÄ VIET VELJESI KANSSA IHMISTEN OMAISUUDET JA RAHAT TILILTÄ. EI OO HYVÄ HOMMA
Eija 17 v - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MUTTA SAIN SELVILLE ETTÄ VIET VELJESI KANSSA IHMISTEN OMAISUUDET JA RAHAT TILILTÄ. EI OO HYVÄ HOMMA
Eija 17 vJA NUSSIVAT KESKENÄÄN VIELÄ KU ELÄIMET!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
JA NUSSIVAT KESKENÄÄN VIELÄ KU ELÄIMET!!
Sekään ei ole hyvä homma
Eija 17 v Anonyymi kirjoitti:
Eija 17 vEI KANNATA LEVITELLÄ SELLASIA ASIOITA JOTKA EI OO EDES TOTTA.
- AnonyymiUUSI
EI KANNATA LEVITELLÄ SELLASIA ASIOITA JOTKA EI OO EDES TOTTA.
SETÄ JOUTUU HUOMENNA HOITOON KUN POLIISIT JA HOITAJAT TULEE OVELLE!!BUAHAHAAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!
- AnonyymiUUSI
Sinä itse kerroit tekeväsi noin, eli valehtelitko?
Eija 17 v - AnonyymiUUSI
ME NUSSITTII BROIDI KAA MELKEI KOKO YÖ ETTÄ SE HAISI AAMUYÖSTÄ SPERMALLE JA PASKALLE!!!
SE EI OO HOIMOILUU JOS TEKEE PÖIMEESSÄ!!!
- AnonyymiUUSI
Sedän kriteerit neitojen suhteen? -Milja
- AnonyymiUUSI
Rahaa ku roskaa, oma asunto ja auto ja Elviksen näköinen pillu! T: Setä kohta 49 v
- AnonyymiUUSI
Täytyypä sanoa pari juttua mun veljelle ja sen jälkee sun Tilus tyhjenee ja menetät omaisuutes
Tuossa ^
Eija 17 v- AnonyymiUUSI
Hyvä etten alkanut TUTUSTUMAA suhun
MILTÄ VESAN SPERMA MAISTUU?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MILTÄ VESAN SPERMA MAISTUU?
Kerro sinä, kun tiedät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä, kun tiedät.
OIII RANEN YHTÄ ÄLYKÄS POIKAYSTÄVÄ SAAPUI PAIKALLE PERSE PYSTYSSÄ!!
- AnonyymiUUSI
Hyvä etten alkanut TUTUSTUMAA suhun
Uhriuduit taas? Aikuinen mies 🤦
Eija 17 v - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
OIII RANEN YHTÄ ÄLYKÄS POIKAYSTÄVÄ SAAPUI PAIKALLE PERSE PYSTYSSÄ!!
Vai niin sinä teit? No, omahan on asiasi, kuinka sinäkin turhake aikasi kulutat.
Anonyymi kirjoitti:
Uhriuduit taas? Aikuinen mies 🤦
Eija 17 vEija 17 v
Vittu mä mitään uhriutunu saatana- AnonyymiUUSI
Eija 17 v
Vittu mä mitään uhriutunu saatanaNo mitä sitten kiukuttelet? Käyttäydy kuin ikäisesi ja kanna vastuu kirjoitteluistasi
Eija 17 v Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten kiukuttelet? Käyttäydy kuin ikäisesi ja kanna vastuu kirjoitteluistasi
Eija 17 vEija 17 v
Kyllä mä arvasin ettei sua edes kiinnostanu tutustua muhun!
Yks juttu on että mä tiedän että millaiset ukot sulle kelpaa.- AnonyymiUUSI
Eija 17 v
Kyllä mä arvasin ettei sua edes kiinnostanu tutustua muhun!
Yks juttu on että mä tiedän että millaiset ukot sulle kelpaa.Oma kämppä, auto ja iso kulli niin noilla pääsee hyvin alkuun. Kai sulla noi on? Missä nähdään? Eija
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oma kämppä, auto ja iso kulli niin noilla pääsee hyvin alkuun. Kai sulla noi on? Missä nähdään? Eija
Ei setää voi tavata , ei se ole vielä ikinä tullut tapaamiselle kenenkään kanssa. Tekosyitä on nähty liian kovasta tuulesta aina niihin sedän itse tytön suuhun laittamiin kriteereihin setien suhteen. Koko setä on pelkkää ajanhukkaa. Myös setä itse hukkaa kaiken aikansa täällä piipittämiseen muttei vajaana sitä ymmärrä.
T. Aukka Tinus Padasjoelta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei setää voi tavata , ei se ole vielä ikinä tullut tapaamiselle kenenkään kanssa. Tekosyitä on nähty liian kovasta tuulesta aina niihin sedän itse tytön suuhun laittamiin kriteereihin setien suhteen. Koko setä on pelkkää ajanhukkaa. Myös setä itse hukkaa kaiken aikansa täällä piipittämiseen muttei vajaana sitä ymmärrä.
T. Aukka Tinus PadasjoeltaKerran se sanoi syyksi että kävi jo lenkillä ja ei kyllä enää lähde ulos edes pillun takia:D Kerran se oli sanonut että pitää saunoa veljen kaa ni ei voi tavata:D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerran se sanoi syyksi että kävi jo lenkillä ja ei kyllä enää lähde ulos edes pillun takia:D Kerran se oli sanonut että pitää saunoa veljen kaa ni ei voi tavata:D
Kajanderin suvussa ei poikasaunaa jätetä väliin! 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T. Aukka Tinus PadasjoeltaKoko setä on keksitty trollaushahmo. Siksi tapaaminen ei onnistu. Joku mielisairas sekopää vain haastaa riitaa ja perseilee netissä, kun sisäinen ääni pakottaa. Onhan se nähty jo aikoja sitten, ettei tuo tyyppi oikeasti hae seuraa.
Anonyymi kirjoitti:
T. Aukka Tinus PadasjoeltaSÄ HUORAN PENIKKA ET TODELLAKAAN TIEDÄ MUN JUTUISTA YHTÄÄN MITÄÄ
MÄ MEEN KYLLÄ TAPAAMISEE JOTEN PAINA SE SAATANAN HUORAN PENIKKA KALLOOS- AnonyymiUUSI
SÄ HUORAN PENIKKA ET TODELLAKAAN TIEDÄ MUN JUTUISTA YHTÄÄN MITÄÄ
MÄ MEEN KYLLÄ TAPAAMISEE JOTEN PAINA SE SAATANAN HUORAN PENIKKA KALLOOSEt mene. Olet pelkkä trollaava häirikkö. Palstan ylläpitokin tietää sen ja poistaa säännöllisesti piipityksesi
Anonyymi kirjoitti:
Et mene. Olet pelkkä trollaava häirikkö. Palstan ylläpitokin tietää sen ja poistaa säännöllisesti piipityksesi
MÄ TASAN MERN TAPAAMISEE JOTEN PAINA SE KALLOOS KUSIPÄÄ
- AnonyymiUUSI
MÄ TASAN MERN TAPAAMISEE JOTEN PAINA SE KALLOOS KUSIPÄÄ
keksit aina tekosyitä, yksikin yritti kaksi kuukautta mutta keksit tekosyitä joka kerta!!
- AnonyymiUUSI
On mulla snapchatti ja haluan seksiä joka päivä!
....mutten todellakaan sun kanssa !
T. Mirkku 57 v. 152cm/153kg Heinolasta - AnonyymiUUSI
Haluaisin kuvan sun hippulista
Iina 18 v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139