Osuuspankki on erittäin epäluotettava. Minulle olisi pitänyt tulla palkka tänään, mutta rahoja ei tullut. Suureksi järkytyksekseni tuli paskateksti:
TAPAHTUMA KESKEYTETTY. TILIN KATE EI RIITÄ.
Halusin kysyä, että kuka rosvosi vähät rahani. Piti maksaan vuokra, mutta pelkää paskaa oli vastassa. Jos pankissa olisi kuvitteellinen häiriö, niin rahat pitäisi lähettää tilille välittömättästi. Ei vain rahoja kuulu.
Osuuspankki erittäin epäluotettava
9
54
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vika ei ole pankissa vaan maksajassa.
- AnonyymiUUSI
Oletko edes varma, että palkanmaksu piti olla tänään?
- AnonyymiUUSI
Eihän se pankkiin vika ole, tämän hallituksen tulevat työmarkkina uudistukset näköjään vaikuttavat jo.
Katsos johtaja ei saa tarpeeksi rahaa hänen mielestä, puolitti sinun palkkasi, onhan mahdollista neuvotella paikallisesti.
Eihän se sinun työnantaja ole tyhmä, laski vain 35 %:lta.
Näin heikennettiin paikallistasopimis neuvotteluta.
Kysy Persuilta onko hyvä ratkaisu, vastaus on varmaan EK:ta myötäilevä.
Persut ovat kummallinen työvänpuolue, aina kun ovat hallituksessa jotain paskaa tulee duunareitten niskaan, viimeksi kiky, kaksi ilmaistatyöpäivää kk:ssa. - AnonyymiUUSI
Osuuspankki ainakin mainostaa harhaan johtavasti. Mainostetaan vakuudetonta luottoa, mutta vaaditaan vakuudeksi riittävän hyvä palkka. Mikään muu ei riitä vakuudeksi kuin riittävän hyvä palkka.
- AnonyymiUUSI
Kuka hullu nyt ilman vakuuksia mitään luottoa antaisi.
- AnonyymiUUSI
:D Tiedätkö edes, mikä on vakuus? :D
- AnonyymiUUSI
Kerroppa, että millä alalla maksetaan palkka kuun 7 päivä?
Vuokrasopimuksessa tyypillisesti maksupäivä on kuun alussa, ei 7. Mikä taho?
Miksi sinulla ei ole puskuria?- AnonyymiUUSI
Lienee tarkoittanut palkalla Kelan maksamaa työkyvyttömyyseläkettä, melkein sama asia. Sen maksupäivä on 7. päivä. Samoin kansaneläke, eläkettä saavan hoitotuki ja vammaistuet maksetaan joka kuukauden 7. päivänä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lienee tarkoittanut palkalla Kelan maksamaa työkyvyttömyyseläkettä, melkein sama asia. Sen maksupäivä on 7. päivä. Samoin kansaneläke, eläkettä saavan hoitotuki ja vammaistuet maksetaan joka kuukauden 7. päivänä.
On aikoihin eletty jos tukia tai eläkettä pidetään palkkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273563- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72007Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381439
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240- 131229
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451225