Muualla ymmärrettiin jo yli viisisataa vuotta sitten ,
miten tärkeä aurinko on elämälle maapallolla ja
että maapallo kiertää huimaa nopeutta auringon ympäri
samalla pyöriessään akselinsa ympäri .
Aurinkokeskeinen ajattelu on viimein saapunut Haapavedelle
6
149
Vastaukset
- Anonyymi
Kirkko teki kaikkensa vastustaessa aurinkokeskisyyttä
ja pani sen ajan tiedemiehiä kirkonkiroukseen .
Mutta väärässä kirkko oli ja viimeiset kirkonkiroukset peruttiin vasta äskettäin . - Anonyymi
Nyt on hyvä aika ylikierroksilla käyvän aloittajankin mennä levolle ja ottaa vähän rentoutusta. Olemme viisaampia kuin arveletkaan.
- Anonyymi
mutta jospa sitä mennöö kokonaan näitten kiertoratojen ja aurinkokuntien ulukopuolelle
sielläpä sitä ei oo aikaa olemassakaan
elikkä sielä se on aikamatkailuki mahollista - Anonyymi
On me Haapaveellä aina huomattu, että kyllä aurinko paistaa ja lämmittää täällä yhtä paljon kuin muuallakin!
- Anonyymi
Mutta harvemmin...
- Anonyymi
Aurinko on varma juttu
. Sitä eivät edes sotakiihkoilijat voi meiltä räjäyttää. Nuo tuppiset , ei truppiset eikä putinit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983812Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373275- 613251
- 683059
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682904Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672829On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802341- 452172
- 692168