Tässä sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja olen aika puhelias.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja minulla on vihreät silmät.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta
ONKO HEINOLASSA TERVEJÄRKISTÄ NEITOA JOTA KIINNOSTAA SUHDE JOSSA ON SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ
22
106
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kikkelis kokkelis.
- AnonyymiUUSI
Mä kyllä vieläkin oottelen sitä sun osoitetta, mutta et nähtävästi uskalla antaa.
- AnonyymiUUSI
Menisitkö panemaan sitä?
- AnonyymiUUSI
Kerro itse oma nimesi ja osoitteesi. Vai etkö uskalla antaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän antoi jo, Rane lähti ketjusta karkuun kun oli hänen vuoronsa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin se ehdottanu että Rane antaisi ajankohdan ja paikan missä voisivat nähä mutta Rane ei ole kertaakaa uskaltanut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän antoi jo, Rane lähti ketjusta karkuun kun oli hänen vuoronsa.
Joopajoo. Ei kukaan ole niin hullu, että huutelee oikeaa osoitettaan jollakin keskustelupalstalla. Ei edes Rane.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo. Ei kukaan ole niin hullu, että huutelee oikeaa osoitettaan jollakin keskustelupalstalla. Ei edes Rane.
Rane on täällä antanut ihan oikean osoitteensa, sitten tuo toinen on hullu kerta antoi osoitteensa Ranelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin se ehdottanu että Rane antaisi ajankohdan ja paikan missä voisivat nähä mutta Rane ei ole kertaakaa uskaltanut.
Miksi ketään kiinnostaisi tavata joku netissä päätään aukova ääliö? Siinähän ehdottelee tapaamispaikkojaan hamaan maailman loppuun. Ketä kiinnostaa? Ei ketään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rane on täällä antanut ihan oikean osoitteensa, sitten tuo toinen on hullu kerta antoi osoitteensa Ranelle.
Sitten ovat hulluja molemmat. Ei kukaan täysipäinen anna ainakaan oikeaa osoitettaan tuntemattomille sekopäille, eikä etenkään julkisella keskustelupalstalla, jota voi lukea kuka tahansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ovat hulluja molemmat. Ei kukaan täysipäinen anna ainakaan oikeaa osoitettaan tuntemattomille sekopäille, eikä etenkään julkisella keskustelupalstalla, jota voi lukea kuka tahansa.
Se joka pyyteli Ranen osoitetta,. antoi omaksi Muikkuojankatu 22 jotain..
- AnonyymiUUSI
JOKO SULLA ON BROIDI ANUS RASVATTU MUN TEKEE TAAS MIELI?
VESA - AnonyymiUUSI
Rane on bueno mies, hähähähähhä!!!
- AnonyymiUUSI
LÖYTYISKÖ TERVEJÄRKISTÄ SETÄÄ? HULLUT PIIPITTÄJÄT EI KELPAA
- AnonyymiUUSI
Tässä setä laulaa https://www.youtube.com/watch?v=v4Y0HOPL5GU
- AnonyymiUUSI
Tässä biisi jota Rauno kuuntelee aina yhdessä Lahden sedän kanssa kun tapaavat sexin merkeissä:
https://youtu.be/NP9KorzgSjk?feature=shared
T. Aukka Tinus Padasjoelta
- AnonyymiUUSI
NYT ON AITO HOMO KUN ON SININEN HOMOTUNNUS
- AnonyymiUUSI
Rane on kingi! Yritysjohtaja on piipittävä paskahousu, jolla ei ole elämässään muuta sisältöä kuin vongata Ranen osoitetta päivästä toiseen. Mutta Ranepa ei kerro! Hähää! 🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Älä NYT YRITYSJOHTAJA ÄO ON 127 🤡😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Yritysjohtajan ÄO on 69. Sen faijalla oli Fiat 127.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
”Yritysjohtaja” on samanlainen keksitty trollaushahmo kuin ”Heinolan setä”.
- AnonyymiUUSI
ALOITTAJALLA ON SININEN HOMOTUNNUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149