ONKO HEINOLASSA NEITOA JOTA KIINNOSTAA TUTUSTUA MUKAVAA SETÄÄ JONKA KANSSA HARRASTAA SEKSIÄ

Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen aika puhelias.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on vihreät silmät ja olen välittävä.

Minä etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta

25

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Suora kysymys: mitä sinulla olisi tarjottavana mahdolliselle tyttöystävälle?

• Anonyymi
        UUSI

Pieni mulukku, lenkkaseminen pitkin Heinolan katuja. Ja purossa kylvetys:

• Anonyymi
      UUSI

TIEDOITUS:

TOIVOTTAVASTI MAHDOLLISTA TYTTÖYSTÄVÄÄ EI HAITTAA PIENI KESKIJALKA TAI ETTÄ MULLA ON ´SEKSISUHDE VELJENI KANSSA!!

T: 48VuUOTIASUKKORAUNOite

• Anonyymi
      UUSI

TERVE RAUNO! MISSÄPÄ OLIT AAMUPÄIVÄSTÄ KUN ET TULLUT RANTAAN SPERMATTAVAKSI? OTITKO VELIPOJAN SUONIKASTA SUOLEEN? TULETKO HUOMENNA AAMUPÄIVÄSTÄ PUROLLE NIIN SPERMATAAN JA KYLVETETÄÄN SINUT?
      TERVEISIN: ISMO JA JUHA

• Anonyymi
        UUSI

Vai tuollaista peliä. No ei ihme ettei vastannut viesteihini aiemmin. Antaapa olla. -Milja

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai tuollaista peliä. No ei ihme ettei vastannut viesteihini aiemmin. Antaapa olla. -Milja

Milja

Usko säkin noitten MIELENVIKAISTEN piipityksiä NI hyvä tulee

• Anonyymi
        UUSI
        48VuUOTIASUKKORAUNOite kirjoitti:

Milja

Usko säkin noitten MIELENVIKAISTEN piipityksiä NI hyvä tulee

Miksi kaikki sitten kirjoittavat, että homostelet veljesi kanssa? Ja käyt rannassa ukkojen spermattavana? Väitätkö että kaikki muut täällä valehtelevat ja sinä ainoastaan puhut totta? -Milja

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kaikki sitten kirjoittavat, että homostelet veljesi kanssa? Ja käyt rannassa ukkojen spermattavana? Väitätkö että kaikki muut täällä valehtelevat ja sinä ainoastaan puhut totta? -Milja

Milja

Usko sä vaan niitten paskan piipityksiä NI hyvä tulee

• Anonyymi
        UUSI

Milja

Usko sä vaan niitten paskan piipityksiä NI hyvä tulee

Sinä taidat olla se joka piipittää paskaa ja muut kertovat totuuksia sinusta. Ja mä tiedän millaset neidot sulle kelpaa! -Milja

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taidat olla se joka piipittää paskaa ja muut kertovat totuuksia sinusta. Ja mä tiedän millaset neidot sulle kelpaa! -Milja

Milja

Hyvä että sain susta selville sen mitä halusin

Mä en todellakaan rupee mihinkään tollasten KUSIPÄITTEN Kaa Kaa jotka ei osaa edes ottaa asioista selvää että mikä on totta

• Anonyymi
        UUSI

Milja

Hyvä että sain susta selville sen mitä halusin

Mä en todellakaan rupee mihinkään tollasten KUSIPÄITTEN Kaa Kaa jotka ei osaa edes ottaa asioista selvää että mikä on totta

Sanoit olevasi rauhallinen, asiallinen , osaavasi käyttäytyä ja omaavasi herrasmihenvikaa..eli valehtelit. Tämä oli sitten tässä. -Milja

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoit olevasi rauhallinen, asiallinen , osaavasi käyttäytyä ja omaavasi herrasmihenvikaa..eli valehtelit. Tämä oli sitten tässä. -Milja

Milja

Mä oon just sellainen ku seuranhaussa kerron

• Anonyymi
        UUSI

Milja

Mä oon just sellainen ku seuranhaussa kerron

Just haukuit minut kusipääksi! Tuoko on aloituksessasi mainitsemaa hyvää käytöstä? Onneks sain selville susta sen mitä halusinkin! -Milja

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just haukuit minut kusipääksi! Tuoko on aloituksessasi mainitsemaa hyvää käytöstä? Onneks sain selville susta sen mitä halusinkin! -Milja

Milja

Mä olen juuri tuollainen ku seuranhaussani kerron

Yks juttu on että mua ei mitkään läski kasat kiinnosta

Etkä säkää oo edes kertonut ikääs

• Anonyymi
      UUSI

NYT LOPETA TÄNNE KIRJOTTELU BROIDI MUN TEKEE MIELI SUN HAISEVAA PERSETTÄ!!

VESA

• UUSI

SÄ HOMO ET TODELLAKAAN OO MUN VELI JOTEN LOPETA JO TOI PASKAN PIIPITYS

• Anonyymi
        UUSI

SÄ HOMO ET TODELLAKAAN OO MUN VELI JOTEN LOPETA JO TOI PASKAN PIIPITYS

MÄ OON SUN BROIDI BROIDI JA MÄ HALUUSN TAAS SUN PERSETTÄ KUTE VIIME YÖNÄ!! ME MOLEMMAT OLLAA HOMOJA!!

VESA

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MÄ OON SUN BROIDI BROIDI JA MÄ HALUUSN TAAS SUN PERSETTÄ KUTE VIIME YÖNÄ!! ME MOLEMMAT OLLAA HOMOJA!!

VESA

Kiitos Vesa tiedosta! Marita 18 v

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

VESA

SÄ KUSIPÄÄ ET TODELLAKAAN OO MUN VELI SILLÄ MUN VELI EI KÄY SUOMI24 PALSTALLA

• Anonyymi
        UUSI

SÄ KUSIPÄÄ ET TODELLAKAAN OO MUN VELI SILLÄ MUN VELI EI KÄY SUOMI24 PALSTALLA

KYLLÄ KÄNNYKKÄLLÄ KÄYN ÄLÄ NYT BROIDI SEKOILE!! MULLA ON IKÄVIÄ UUTISIA MUTTA SUN PERSEREIKÄ ALKAA TUNTUA LÖYSÄLTÄ!! TEE ASIALLE JOTAI TAI ETIN UUDEN PERSEESEEN PANTAVAN JA HEITÄN SUT ASUNNOSTA KADULLE!!

VESA

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Vesa tiedosta! Marita 18 v

Marita 18 v

Ai säkin uskot ton kusipää paskan piipityksiä

Kyllä mä saatana tiedän mikä on totta ja totuus on että mun veli ei todellakaan käy Suomi24 palstoilla eikä mun veli ole mikään vitun homo kuten en ole minäkää

• Anonyymi
        UUSI

Marita 18 v

Ai säkin uskot ton kusipää paskan piipityksiä

Kyllä mä saatana tiedän mikä on totta ja totuus on että mun veli ei todellakaan käy Suomi24 palstoilla eikä mun veli ole mikään vitun homo kuten en ole minäkää

EI ME OLLAKAAN HOMOJA PELKÄSTÄÄN NUSSIN SUA PERSEESEEN ILTAISIN TAI ÖISIN!!
        MUTTA SUN PITÄÄ ALKAA TEHÄ JOTAIN SILLE LÖYSÄLLE SUOLELLE TAI LENNÄT PIHALLE!!

RAKKAUDELLA VESA

• Anonyymi
      UUSI

Yrittäkää ymmärtää Heinolan Rane-setää. Hänen isopaappansa meni nuorena töihin savotalle ja kuten tapana oli, joutui hän ensimmäiseksi näyttämään pallinsa jätkäporukalle. Hänen sukunsa on pienipallista ja heti näytön jälkeen panivat isopalliset savottamiehet jokainen vuorollaan isopaappaa perseeseen.
      Setä kasvoi Heinolassa pienellä paikkakunnalla jonne tämä tieto levisi. Hän joutui kasvaessaan kärsimään paljon tästä häpeästä.

• Anonyymi
        UUSI

Heinolan sedän isopaappa oli tunnettu savottamies Perse-Reiska. Erityisen tunnetuksi Reiska tuli työtä vieroksuvasta asenteestaan ja perseilyn synnistä. Näitä perinteitä suvun jälkipolvetkin ovat pitäneet kiitettävästi yllä. Työnteko ei maistu, mutta miesten välinen perseseksi sitäkin enemmän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heinolan sedän isopaappa oli tunnettu savottamies Perse-Reiska. Erityisen tunnetuksi Reiska tuli työtä vieroksuvasta asenteestaan ja perseilyn synnistä. Näitä perinteitä suvun jälkipolvetkin ovat pitäneet kiitettävästi yllä. Työnteko ei maistu, mutta miesten välinen perseseksi sitäkin enemmän.

Huokaus... Vaihda siihen soittimeesi neula.
        Rasittavaa kuunnella samaa levyä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3553
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2389
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2218
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1997
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1429
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1230
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1205
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1189
    Aihe