Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen aika puhelias.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on vihreät silmät ja olen välittävä.
Minä etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOA JOTA KIINNOSTAA TUTUSTUA MUKAVAA SETÄÄ JONKA KANSSA HARRASTAA SEKSIÄ
25
122
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suora kysymys: mitä sinulla olisi tarjottavana mahdolliselle tyttöystävälle?
- AnonyymiUUSI
Pieni mulukku, lenkkaseminen pitkin Heinolan katuja. Ja purossa kylvetys:
- AnonyymiUUSI
TIEDOITUS:
TOIVOTTAVASTI MAHDOLLISTA TYTTÖYSTÄVÄÄ EI HAITTAA PIENI KESKIJALKA TAI ETTÄ MULLA ON ´SEKSISUHDE VELJENI KANSSA!!
T: 48VuUOTIASUKKORAUNOite - AnonyymiUUSI
TERVE RAUNO! MISSÄPÄ OLIT AAMUPÄIVÄSTÄ KUN ET TULLUT RANTAAN SPERMATTAVAKSI? OTITKO VELIPOJAN SUONIKASTA SUOLEEN? TULETKO HUOMENNA AAMUPÄIVÄSTÄ PUROLLE NIIN SPERMATAAN JA KYLVETETÄÄN SINUT?
TERVEISIN: ISMO JA JUHA- AnonyymiUUSI
Vai tuollaista peliä. No ei ihme ettei vastannut viesteihini aiemmin. Antaapa olla. -Milja
Anonyymi kirjoitti:
Vai tuollaista peliä. No ei ihme ettei vastannut viesteihini aiemmin. Antaapa olla. -Milja
Milja
Usko säkin noitten MIELENVIKAISTEN piipityksiä NI hyvä tulee- AnonyymiUUSI
48VuUOTIASUKKORAUNOite kirjoitti:
Milja
Usko säkin noitten MIELENVIKAISTEN piipityksiä NI hyvä tuleeMiksi kaikki sitten kirjoittavat, että homostelet veljesi kanssa? Ja käyt rannassa ukkojen spermattavana? Väitätkö että kaikki muut täällä valehtelevat ja sinä ainoastaan puhut totta? -Milja
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaikki sitten kirjoittavat, että homostelet veljesi kanssa? Ja käyt rannassa ukkojen spermattavana? Väitätkö että kaikki muut täällä valehtelevat ja sinä ainoastaan puhut totta? -Milja
Milja
Usko sä vaan niitten paskan piipityksiä NI hyvä tulee- AnonyymiUUSI
Milja
Usko sä vaan niitten paskan piipityksiä NI hyvä tuleeSinä taidat olla se joka piipittää paskaa ja muut kertovat totuuksia sinusta. Ja mä tiedän millaset neidot sulle kelpaa! -Milja
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat olla se joka piipittää paskaa ja muut kertovat totuuksia sinusta. Ja mä tiedän millaset neidot sulle kelpaa! -Milja
Milja
Hyvä että sain susta selville sen mitä halusin
Mä en todellakaan rupee mihinkään tollasten KUSIPÄITTEN Kaa Kaa jotka ei osaa edes ottaa asioista selvää että mikä on totta- AnonyymiUUSI
Milja
Hyvä että sain susta selville sen mitä halusin
Mä en todellakaan rupee mihinkään tollasten KUSIPÄITTEN Kaa Kaa jotka ei osaa edes ottaa asioista selvää että mikä on tottaSanoit olevasi rauhallinen, asiallinen , osaavasi käyttäytyä ja omaavasi herrasmihenvikaa..eli valehtelit. Tämä oli sitten tässä. -Milja
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit olevasi rauhallinen, asiallinen , osaavasi käyttäytyä ja omaavasi herrasmihenvikaa..eli valehtelit. Tämä oli sitten tässä. -Milja
Milja
Mä oon just sellainen ku seuranhaussa kerron- AnonyymiUUSI
Milja
Mä oon just sellainen ku seuranhaussa kerronJust haukuit minut kusipääksi! Tuoko on aloituksessasi mainitsemaa hyvää käytöstä? Onneks sain selville susta sen mitä halusinkin! -Milja
Anonyymi kirjoitti:
Just haukuit minut kusipääksi! Tuoko on aloituksessasi mainitsemaa hyvää käytöstä? Onneks sain selville susta sen mitä halusinkin! -Milja
Milja
Mä olen juuri tuollainen ku seuranhaussani kerron
Yks juttu on että mua ei mitkään läski kasat kiinnosta
Etkä säkää oo edes kertonut ikääs
- AnonyymiUUSI
NYT LOPETA TÄNNE KIRJOTTELU BROIDI MUN TEKEE MIELI SUN HAISEVAA PERSETTÄ!!
VESA- AnonyymiUUSI
SÄ HOMO ET TODELLAKAAN OO MUN VELI JOTEN LOPETA JO TOI PASKAN PIIPITYS
MÄ OON SUN BROIDI BROIDI JA MÄ HALUUSN TAAS SUN PERSETTÄ KUTE VIIME YÖNÄ!! ME MOLEMMAT OLLAA HOMOJA!!
VESA - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MÄ OON SUN BROIDI BROIDI JA MÄ HALUUSN TAAS SUN PERSETTÄ KUTE VIIME YÖNÄ!! ME MOLEMMAT OLLAA HOMOJA!!
VESAKiitos Vesa tiedosta! Marita 18 v
Anonyymi kirjoitti:
VESASÄ KUSIPÄÄ ET TODELLAKAAN OO MUN VELI SILLÄ MUN VELI EI KÄY SUOMI24 PALSTALLA
- AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ ET TODELLAKAAN OO MUN VELI SILLÄ MUN VELI EI KÄY SUOMI24 PALSTALLA
KYLLÄ KÄNNYKKÄLLÄ KÄYN ÄLÄ NYT BROIDI SEKOILE!! MULLA ON IKÄVIÄ UUTISIA MUTTA SUN PERSEREIKÄ ALKAA TUNTUA LÖYSÄLTÄ!! TEE ASIALLE JOTAI TAI ETIN UUDEN PERSEESEEN PANTAVAN JA HEITÄN SUT ASUNNOSTA KADULLE!!
VESA Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Vesa tiedosta! Marita 18 v
Marita 18 v
Ai säkin uskot ton kusipää paskan piipityksiä
Kyllä mä saatana tiedän mikä on totta ja totuus on että mun veli ei todellakaan käy Suomi24 palstoilla eikä mun veli ole mikään vitun homo kuten en ole minäkää- AnonyymiUUSI
Marita 18 v
Ai säkin uskot ton kusipää paskan piipityksiä
Kyllä mä saatana tiedän mikä on totta ja totuus on että mun veli ei todellakaan käy Suomi24 palstoilla eikä mun veli ole mikään vitun homo kuten en ole minäkääEI ME OLLAKAAN HOMOJA PELKÄSTÄÄN NUSSIN SUA PERSEESEEN ILTAISIN TAI ÖISIN!!
MUTTA SUN PITÄÄ ALKAA TEHÄ JOTAIN SILLE LÖYSÄLLE SUOLELLE TAI LENNÄT PIHALLE!!
RAKKAUDELLA VESA
- AnonyymiUUSI
Yrittäkää ymmärtää Heinolan Rane-setää. Hänen isopaappansa meni nuorena töihin savotalle ja kuten tapana oli, joutui hän ensimmäiseksi näyttämään pallinsa jätkäporukalle. Hänen sukunsa on pienipallista ja heti näytön jälkeen panivat isopalliset savottamiehet jokainen vuorollaan isopaappaa perseeseen.
Setä kasvoi Heinolassa pienellä paikkakunnalla jonne tämä tieto levisi. Hän joutui kasvaessaan kärsimään paljon tästä häpeästä.- AnonyymiUUSI
Heinolan sedän isopaappa oli tunnettu savottamies Perse-Reiska. Erityisen tunnetuksi Reiska tuli työtä vieroksuvasta asenteestaan ja perseilyn synnistä. Näitä perinteitä suvun jälkipolvetkin ovat pitäneet kiitettävästi yllä. Työnteko ei maistu, mutta miesten välinen perseseksi sitäkin enemmän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heinolan sedän isopaappa oli tunnettu savottamies Perse-Reiska. Erityisen tunnetuksi Reiska tuli työtä vieroksuvasta asenteestaan ja perseilyn synnistä. Näitä perinteitä suvun jälkipolvetkin ovat pitäneet kiitettävästi yllä. Työnteko ei maistu, mutta miesten välinen perseseksi sitäkin enemmän.
Huokaus... Vaihda siihen soittimeesi neula.
Rasittavaa kuunnella samaa levyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189