ZARAn verkkokaupan outo ostotapahtuma?! Kokemuksia muilla?

Anonyymi-ap

Tilasin Zaran verkkokaupasta ensimmäistä (ja viimeistä) kertaa. Tilausvaiheessa usea tuote ilmoitettiin jo myydyksi, joten jouduin vähän väliä poistamaan jo myydyt, ostoskoriini laittamani tuotteet ja päivittämään ostotilanteen. Viimeisen päivityksen kohdalla kaikki valitsemani tuotteet olivat edelleen saatavilla ja päivitys tehty. Siirryin maksamaan tuotteita ja laittamaan osoitetietoja ym. heidän sivuillaan. Kaikki sujui mallikkaasti ja maksusta kortilla pyydettiin vahvistus sekä tunnusluvuin että puhelimeen tulleella vahvistuskoodilla. Heti kun olin laittanut puhelimeen tulleen vahvistuskoodin, niin yhtäkkiä tapahtuma katkesi ja heidän sivunsa ilmestyivät näyttöön ja taas luki, että ostoskorissa on tuote, joka on jo myyty. En saanut selville, mikä tuote oli taas poistunut, koska mikään tuote ei ollut himmennettynä (merkkinä myydystä), kuten aiemmin. En päässyt sivuilla edes eteenpäin, joten en tiedä, lähtikö pankkikortilta veloitus ja lähtikö koko tilaus eteenpäin. Kaikki tunnusluvut ja pankkikorttitiedot ehdin heille jo antaa. Sivut jumittuivat enkä päässyt tilauksessani eteenpäin. En olisi myöskään uskaltanut tilata uudestaan, koska olin jo kertaalleen syöttänyt maksuun vaadittavat asiat. Otin välittömästi chatilla yhteyttä. Sekin englanniksi ja ilmeisesti vastassa oli robotti. En saanut mitään vastausta asiaan ja robotti heitti minut keskustelusta ulos melko nopeasti. Sama toistui, kun yritin kysyä, menikö maksua tililtä. En ole saanut mitään tilausvahvistusta sähköpostiini ja ainakaan tähän mennessä ei ole lähtenyt tilitä tuota monen sadan euron summaa. Onko joillekin käynyt koskaan näin? Voidaanko tililtä vielä veloittaa rahaa? Ja jos näin tapahtuu, mikä neuvoksi? Zaraan ei saa yhteyttä eikä siellä ole ihmisiä vastaamassa. Ja ei saa kuin enkkukielisyä tai ruotsinkielistä palvelua.

Kauppa oli mielestäni ihan aito zaran kauppa, mutta olen nyt jälkikäteen (olisi pitänyt aiemmin) lukenut huonoa palautetta koko ketjusta. Oli kyllä viiminen kerta. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia joko kys. verkkokaupasta tai vastaavia tilanteita verkko-ostoja tehdessä.

1

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8666
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3021
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      16
      1413
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1038
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      68
      1017
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      975
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      62
      940
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      923
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      880
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      864
    Aihe