Olisiko juttuseuraksi yli 60v miehiä, jutustelemaan niitä näitä, seksijutuista ja mistä vaan? Mä 55v homomies
Juttuseuraa vailla
6
340
Vastaukset
- Anonyymi
Moi missäpäin ?
Varsinais-Suomessa olen, vaikkei sillä nyt merktystä ole jutustelun kannalta.
- Anonyymi
Mikähän viesti on poistettu jo sääntöjen vastaisena, mutta noita uuh ääh blää tööt viestit saa häiritä aina
- Anonyymi
On tää suomi24:n palsta kyllä aika surkea, varsinkin kun noita häirikköjä ei saada pois. Samat häiriköt joka palstalla samaa sekoilua harrastavat. Täällä ei kovin järkevää keskustelua ei edes viitsi yrittää, kun sitä ei voi sitten edes yksityisesti jatkaa
- Anonyymi
Terve!
Ainahan sitä jutella voi. Olet siis homo mies? Itse en ole saanut itsestäni selvää vielä 70: vuoteen. Olen ollut kahden naisen kanssa pitkässä suhteessa, ensimmäinen kesti 12 v. Toinen on jatkunut vuodesta 1988. Ja jatkuu edelleen.
Vaikka tykkään seksistä naisten kanssa, koko aikuis ikäni olen haaveillut seksistä myös miehen kanssa. Nimen omaan niin, että ottaisin suihin ja antaisin pyllyä.
Ajatus kiihottaa, en tiedä tulisko siitä käytännössä mitään? Olen siis 70 v. Vanha ukko siis jo.
Ellei eturauhassyöpä hoitojen runtelemaa "alakertaa"huomioida, vielä aika hyvässä iskussa. Varsinkin pyllypuoli ihan .mukiinmenevän näköinen,ainakin omasta mielestä. On nimittäin treenattu, eikä vieläkään "lässähtänyt"
Mukavahan tuo olisi vaihtaa ajatuksia jonkun sellaisen kanssa, joka ymmärtää tällaisen päälle. Ei näistä voi oikein vaimollekaan puhua.
Terv,,, ET. - Anonyymi
ET:ltä vielä jatkoa, tietääkseni aidot homot eivät ole kiinnostuneita ns:bi. Suunautuneista. Itse en oikein tiedä olenko edes sitä. Olisin vaan kiinostunut vaihtaan ajatuksia, jospa se selkiyttäisi sitten tilannetta🤔 Tietenkin jos kaipaat juttuseuraa vaan "aidoilta"homoilta, pyydän anteeksi että otin kantaa koko asiaan🙃
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925