Olet vanhentunut kymmenessä vuodessa kymmenen vuotta ja kiloja tullut paljon lisää?
Aarght nainen, mitä sinulle on tapahtunut?
52
934
Vastaukset
- Anonyymi
Tiiättekö mitä? Elämä opettaa. Nuorena sitä kuvitellaan elämästä jotain ihan muuta mitä se on! Elämä on yhtä työntekoa ja perheen hoitamista parisuhde ongelmineen. Siinä jää kuules kaikki turhanpäiväinen.
- Anonyymi
Stressi vanhentaa.
- Anonyymi
Kyllä, eikä tarvitse pysyä priima kunnossa. Se pinnallista! Jokainen vanhenee, nekin joilla on sanomista. Joskus ihan hymyilyttää nuoret, kuin naivia ollaan elämälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, eikä tarvitse pysyä priima kunnossa. Se pinnallista! Jokainen vanhenee, nekin joilla on sanomista. Joskus ihan hymyilyttää nuoret, kuin naivia ollaan elämälle.
Vanheneminen etenee eri tahtiin, joillakin todella nopeasti, jotkut tuntuvat pysyvän lähes muuttumattomina vuosikymmenestä toiseen, suurin osa jotakin tuolta väliltä. Erot alkaa näkymään 50 - 60 v iässä.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu ja toisen kokemuksen tai kehon tilanteiden olettaminen
- Anonyymi
Vai että vanheni 10 vuotta 10 vuodessa. Aikamoista.
- Anonyymi
Sanos muuta😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta😂
Todella outoa, että noin voi käydä..
- Anonyymi
joo ei mua kuulemma kukaan enää huoli.ja hyvä niin.😂 pskat geenit
- Anonyymi
Jos ei ole 10 vuoteen oltu tekemisissä. Niin tuskinpa kuuluu sulle
- Anonyymi
Sinun kasvattamisesi vie voimia. Äitisi yrittää parhaansa.
- Anonyymi
lapsenlapsen kaverit sanoivat minua nuorekkaaksi mummoksi. Hyvä kuulla🎶🤎
- Anonyymi
Mummo on mummo.
- Anonyymi
Milloin tapasit?
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on? Aloittaja on kuspiä trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Aloittaja on kuspiä trolli.
Ap on vanhentunut 10 vuodessa 30 vuotta!!😆 miten se o mahdollista? Ihan hirveen näkönen ryppynaama-ukko ja liikkuukin kun 100 vuotias.
- Anonyymi
Ja sinä olet vanhentunut kymmenessä vuodessa 20 vuotta 😱😱😱. Oh My God!
- Anonyymi
Ja kiloja on tullut sinullekin vaikka kuinka...
- Anonyymi
Sinuna ihmettelisin enemmän sitä miten älykkyysosamääräsi ja empatiakykysi on jäänyt ajassa jälkeen niin pahasti?
- Anonyymi
Kyllä täällä joku kaunis nainen tai komia mies taas kyselee tyhmiä.
Koska olet kuullut, että Ruma Turjake Nainen muka KAUNISTUU?
Rumuus on minun Ruman Turjake Naisen VAHVUUS ja RUMUUS ON SENTÄÄN AINUT ASIA MITÄ TARVI SEKÄ MILLE ELÄN! - Anonyymi
Väsyttää aika paljon tämä tilanne.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Olet mitä syöt. Tässä se nähdään.
Onneksi tiesin tuon jo nuorena. Näytän parikymppiseltä vaikka ikää vähän yli 40- Anonyymi
En usko et näytät.. Näytät hiton kamalalta naamasta. Kurttuiselta. Sitä ei peitä edes meikki.
- Anonyymi
Jos on ikääkuin yltäpäältä uppeluksissa niin henkisesti kun fyysisesti niin ulkomuoto on mitä on. Pimeässä peiton alla tätä voi esitellä ei kyllä missään nimessä muuten.
- Anonyymi
huomrnna alkuilladts joo tulrr James ja Kultainen ase-elokuvio.
itse rittänyt psrantaa itseäi kun todella kivuliasta ollut.. lentävä auto jne - Anonyymi
Nämä voivat johtua vain tosi ikävästä vuodesta, raskaasta tai vaikka lääkkeistä.
Joskus myös verivelan maksusta, ei aina, ei pidä tutkia ihmisiä mistä kukin kilo tai ryppy tulee.
Mutta verivelka on pahinta velkaa sitä ei voi saada anteeksi tai kiertää tai siirtä muille. Se on ja pysyy, vain siltä osin ketkä siihen liittyy ja voi auttaa takaisin jos joku ihminen viedään kovin ahtaalle ja siksi tätä käyttää. Itsellä verivelat tulivat edellisen elämän asioista ja niissä oli helpottavia asioita, kuten sota ja muiden tekemät murhat jotka johtuivat itsestäni. ei kuitenkaan ikinä epätoivosta tai halusta saada.
Minulle on tehty asioita, kuten varmasti joillekin muille, joista muille on kertynyt verivelkaa. Ne asiat ovat hyvin kamalia, eivätkä ole lopettaneet. Enkä tiedä osaavatko enää edes lopettaa, todistettu on että en ole heille mitään tehnyt tai mitään semmoista ikinä tässä elämässä mistä sielulleni tai lapsilleni olisi kertynyt verivelkaa. Olemme kohdanneet elämän ylä- ja alamäet. Nämä verivelka, meinaan koko ajan kirjoittaa verovelka, pahempia siis jopa kuin verovelka, mutta kuitenkin ovat vakavia ja karmivia asioita. Joskus sotien jälkeen on käytetty tapoja mitkä tätä kerryttää, eli siis pahimmassa tapauksessa tapetaan joku ihminen jotta muut saa asioita, ja hänet tavallaan jaetaan ja mutu selviää joko hengissä tai paremmin. Tai vaan kidutetaan, orjuutetaa ja hakataan, kuten esim minun tapauksessa. Pakotetaan asioihin joihin ei halua jotta muut hyötyy. Ilman omaa suostumusta ja se tehdään väkivalloin ja hyvin karmivin keinoin. - Anonyymi
Joo näytän VANHALTA . Mukavaa päivää
- Anonyymi
Ja LIHAVALTA. Meinas unohtua.
- Anonyymi
Taitaa olla fyysisesti sairas?
- Anonyymi
Äkkikuolema
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äkkikuolema
Kuoleeko oikeasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuoleeko oikeasti?
Toivottavasti minä kuolen. Pian.
/👌🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/👌🌻Kuka olet? :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/👌🌻Tykkäsin vahingossa kommentistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/👌🌻Kirjoititko sinä tuon äkkikuolema-kommentin?
- Anonyymi
News flash: kaikki vanhenee 10:ssä vuodessa 10 vuotta...
- Anonyymi
Joo nii on
Elämä vanhentua - Anonyymi
Elämä siis vanhentaa
- Anonyymi
Ajatella, nyt tuli ihan uusi tieto minulle..
- Anonyymi
Katkera ap vanhus syyttää muita kun ilman jäi. Otamme osaa 👎
- Anonyymi
Hyvin todennäköisesti se on juuri noin..
- Anonyymi
Turha toisille on ilkeillä.
- Anonyymi
Niin! mitä ihmettä sinulle on tapahtunut! olet vanhentunut kymmenessä vuodessa kymmenen vuotta! Ei hyvä....
- Anonyymi
Älkää höpöttäkö
- Anonyymi
Onnellisuus saa kasvot hehkumaan. Kilojakin tippuu muutama ihan itsestään.
- Anonyymi
oon pahasti loppu. en vaan välitä enää.
-se tapahtui - Anonyymi
"Ei mies rakasta naista siksi, että hän on kaunis, vaan hänen mielestä tonen on kaunis, koska rakastaa häntä."
- Anonyymi
ihana<3<3
sivusta
- Anonyymi
Kymmenessä vuodessa monikin on vanhentunut kymmenen vuotta, harva nuortuu tai näyttää entistä nuoremmalta. Aloituksen kirjoittajakin on myös vanhentunut ulkoisesti kymmenessä vuodessa, ajatusmaailma on jäänyt penikkatasolle viestin sisällöstä päätellen. Jotkut lihookin kymmenessä vuodessa, varmasti aloituksen kirjoittajakin on lihonut kymmenessä vuodessa. Jos ette ole olleet tekemisissä kymmeneen vuoteen, niin miks piitata jonkun melkein vieraan henkilön ulkonäöstä noin paljoa.
- Anonyymi
En oo viittinyt tsempata. Miks suotta? Kun olin paremmassa tikissä, niin mitä hyötyä siitä mulle silloin oli? Ei munaa, ei rakkautta, ei boyfriendiä. Ollaan sit näin, nih.
Mietin tässä just, et leikkaisko hiukset lyhyeksi, olis niin paljon helpompi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793