Aarght nainen, mitä sinulle on tapahtunut?

Anonyymi-ap

Olet vanhentunut kymmenessä vuodessa kymmenen vuotta ja kiloja tullut paljon lisää?

52

934

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiiättekö mitä? Elämä opettaa. Nuorena sitä kuvitellaan elämästä jotain ihan muuta mitä se on! Elämä on yhtä työntekoa ja perheen hoitamista parisuhde ongelmineen. Siinä jää kuules kaikki turhanpäiväinen.

• Anonyymi

Stressi vanhentaa.

• Anonyymi

Kyllä, eikä tarvitse pysyä priima kunnossa. Se pinnallista! Jokainen vanhenee, nekin joilla on sanomista. Joskus ihan hymyilyttää nuoret, kuin naivia ollaan elämälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, eikä tarvitse pysyä priima kunnossa. Se pinnallista! Jokainen vanhenee, nekin joilla on sanomista. Joskus ihan hymyilyttää nuoret, kuin naivia ollaan elämälle.

Vanheneminen etenee eri tahtiin, joillakin todella nopeasti, jotkut tuntuvat pysyvän lähes muuttumattomina vuosikymmenestä toiseen, suurin osa jotakin tuolta väliltä. Erot alkaa näkymään 50 - 60 v iässä.

• Anonyymi

Lopeta valehtelu ja toisen kokemuksen tai kehon tilanteiden olettaminen

• Anonyymi

Vai että vanheni 10 vuotta 10 vuodessa. Aikamoista.

• Anonyymi

Sanos muuta😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanos muuta😂

Todella outoa, että noin voi käydä..

• Anonyymi

joo ei mua kuulemma kukaan enää huoli.ja hyvä niin.😂 pskat geenit

• Anonyymi

Jos ei ole 10 vuoteen oltu tekemisissä. Niin tuskinpa kuuluu sulle 🫩

• Anonyymi

Sinun kasvattamisesi vie voimia. Äitisi yrittää parhaansa.

• Anonyymi

lapsenlapsen kaverit sanoivat minua nuorekkaaksi mummoksi. Hyvä kuulla🎶🤎

• Anonyymi

Mummo on mummo.

• Anonyymi

Milloin tapasit?

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on? Aloittaja on kuspiä trolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä sillä on? Aloittaja on kuspiä trolli.

Ap on vanhentunut 10 vuodessa 30 vuotta!!😆 miten se o mahdollista? Ihan hirveen näkönen ryppynaama-ukko ja liikkuukin kun 100 vuotias.

• Anonyymi

Ja sinä olet vanhentunut kymmenessä vuodessa 20 vuotta 😱😱😱. Oh My God!

• Anonyymi

Ja kiloja on tullut sinullekin vaikka kuinka...

• Anonyymi

Sinuna ihmettelisin enemmän sitä miten älykkyysosamääräsi ja empatiakykysi on jäänyt ajassa jälkeen niin pahasti?

• Anonyymi

Kyllä täällä joku kaunis nainen tai komia mies taas kyselee tyhmiä.
      Koska olet kuullut, että Ruma Turjake Nainen muka KAUNISTUU?
      Rumuus on minun Ruman Turjake Naisen VAHVUUS ja RUMUUS ON SENTÄÄN AINUT ASIA MITÄ TARVI SEKÄ MILLE ELÄN!

• Anonyymi

Väsyttää aika paljon tämä tilanne.

• Anonyymi

Lopeta valehtelu

• Anonyymi

Olet mitä syöt. Tässä se nähdään.
      Onneksi tiesin tuon jo nuorena. Näytän parikymppiseltä vaikka ikää vähän yli 40

• Anonyymi

En usko et näytät.. Näytät hiton kamalalta naamasta. Kurttuiselta. Sitä ei peitä edes meikki.

• Anonyymi

Jos on ikääkuin yltäpäältä uppeluksissa niin henkisesti kun fyysisesti niin ulkomuoto on mitä on. Pimeässä peiton alla tätä voi esitellä ei kyllä missään nimessä muuten.

• Anonyymi

huomrnna alkuilladts joo tulrr James ja Kultainen ase-elokuvio.

itse rittänyt psrantaa itseäi kun todella kivuliasta ollut.. lentävä auto jne

• Anonyymi

Nämä voivat johtua vain tosi ikävästä vuodesta, raskaasta tai vaikka lääkkeistä.

Joskus myös verivelan maksusta, ei aina, ei pidä tutkia ihmisiä mistä kukin kilo tai ryppy tulee.

Mutta verivelka on pahinta velkaa sitä ei voi saada anteeksi tai kiertää tai siirtä muille. Se on ja pysyy, vain siltä osin ketkä siihen liittyy ja voi auttaa takaisin jos joku ihminen viedään kovin ahtaalle ja siksi tätä käyttää. Itsellä verivelat tulivat edellisen elämän asioista ja niissä oli helpottavia asioita, kuten sota ja muiden tekemät murhat jotka johtuivat itsestäni. ei kuitenkaan ikinä epätoivosta tai halusta saada.

Minulle on tehty asioita, kuten varmasti joillekin muille, joista muille on kertynyt verivelkaa. Ne asiat ovat hyvin kamalia, eivätkä ole lopettaneet. Enkä tiedä osaavatko enää edes lopettaa, todistettu on että en ole heille mitään tehnyt tai mitään semmoista ikinä tässä elämässä mistä sielulleni tai lapsilleni olisi kertynyt verivelkaa. Olemme kohdanneet elämän ylä- ja alamäet. Nämä verivelka, meinaan koko ajan kirjoittaa verovelka, pahempia siis jopa kuin verovelka, mutta kuitenkin ovat vakavia ja karmivia asioita. Joskus sotien jälkeen on käytetty tapoja mitkä tätä kerryttää, eli siis pahimmassa tapauksessa tapetaan joku ihminen jotta muut saa asioita, ja hänet tavallaan jaetaan ja mutu selviää joko hengissä tai paremmin. Tai vaan kidutetaan, orjuutetaa ja hakataan, kuten esim minun tapauksessa. Pakotetaan asioihin joihin ei halua jotta muut hyötyy. Ilman omaa suostumusta ja se tehdään väkivalloin ja hyvin karmivin keinoin.

• Anonyymi

Joo näytän VANHALTA . Mukavaa päivää

• Anonyymi

Ja LIHAVALTA. Meinas unohtua.

• Anonyymi

Taitaa olla fyysisesti sairas?

• Anonyymi

Äkkikuolema

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äkkikuolema

Kuoleeko oikeasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuoleeko oikeasti?

Toivottavasti minä kuolen. Pian.

/👌🌻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

/👌🌻

Kuka olet? :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

/👌🌻

Tykkäsin vahingossa kommentistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

/👌🌻

Kirjoititko sinä tuon äkkikuolema-kommentin?

• Anonyymi

News flash: kaikki vanhenee 10:ssä vuodessa 10 vuotta...

• Anonyymi

Joo nii on

Elämä vanhentua

• Anonyymi

Elämä siis vanhentaa

• Anonyymi

Ajatella, nyt tuli ihan uusi tieto minulle..

• Anonyymi

Katkera ap vanhus syyttää muita kun ilman jäi. Otamme osaa 👎

• Anonyymi

Hyvin todennäköisesti se on juuri noin..

• Anonyymi

Turha toisille on ilkeillä.

• Anonyymi

Niin! mitä ihmettä sinulle on tapahtunut! olet vanhentunut kymmenessä vuodessa kymmenen vuotta! Ei hyvä....

• Anonyymi

Älkää höpöttäkö

• Anonyymi

Onnellisuus saa kasvot hehkumaan. Kilojakin tippuu muutama ihan itsestään.

• Anonyymi

oon pahasti loppu. en vaan välitä enää.

-se tapahtui

• Anonyymi

"Ei mies rakasta naista siksi, että hän on kaunis, vaan hänen mielestä tonen on kaunis, koska rakastaa häntä."

• Anonyymi

ihana<3<3
        sivusta

• Anonyymi

Kymmenessä vuodessa monikin on vanhentunut kymmenen vuotta, harva nuortuu tai näyttää entistä nuoremmalta. Aloituksen kirjoittajakin on myös vanhentunut ulkoisesti kymmenessä vuodessa, ajatusmaailma on jäänyt penikkatasolle viestin sisällöstä päätellen. Jotkut lihookin kymmenessä vuodessa, varmasti aloituksen kirjoittajakin on lihonut kymmenessä vuodessa. Jos ette ole olleet tekemisissä kymmeneen vuoteen, niin miks piitata jonkun melkein vieraan henkilön ulkonäöstä noin paljoa.

• Anonyymi

En oo viittinyt tsempata. Miks suotta? Kun olin paremmassa tikissä, niin mitä hyötyä siitä mulle silloin oli? Ei munaa, ei rakkautta, ei boyfriendiä. Ollaan sit näin, nih.

Mietin tässä just, et leikkaisko hiukset lyhyeksi, olis niin paljon helpompi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe