No niin siinä on teille sitä 2 viikon hoitotakuita ja omia lääkäreitä, antti taisi vähän kusasta äänestäjiä silmään. Teille äänestäjät on kerrottu että älä koskaan luota demariin se pettää aina ja vie loputkin tuhkat uunista. Kuten tämä koira asiat ym. tämäkin vero joka vie monet koiran kasvattajat lopettamaan koirien kasvatuksen. Tällä tavoin saadaan lisää rahaan matujen elättämiseen, kun ei ole tarpeeksi veronmaksajia niin koiria on sen verran paljon koiratkin rupeavat maksamaan näiden matujen elättämistä.!! Tästäkin asiasta voi kiittää ihan reilusti mariinin hallitusta joka laittoi asian alulle!!!!! SUOMESTA ALKAA VERORAHAT LOPPUMASSA, SIITÄKIN VOIMME KIITTÄÄ MARIININ HALLITUKSEN VELANOTTOA!!!!!!!!!!!!!!!!!! TÄSTÄKIN KÄRSII DUUNARI JA ELÄKELÄINEN VERONMAKSAJA.
Juupaa juuupaa
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751