On hienoa ja hyvä asia se, että Virran rannalla on uusi Hulivili Ravintola. Iso terassi ja että siellä voi myös ruokailla ja nauttia vaikka Wiskit kohtu hintaan, hyvällä näköala paikalla. Suosittelen! Asiaakkaan toteamana.
Iisalmi on kehittynyt.
21
979
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on lähdettävä testaamaan, kun perjantaina alkaa kesähelteet.
- Anonyymi
Niin ja mikä parasta että ihmeiden Iisalmessa alkaa pride, vihdoinkin.
- Anonyymi
Minä lähden lauantaina:
🌈 Ja hei tällä viikolla juhlitaan Iisalmessa prideä!
Lauantaina klo 18:00 alkaen Hulivilillä nähdään Iisalmi Pride 2025 Fashion Cavalcade:
✨ Unelma Patukka, Lempi Hellä Haara ja muut värikkäät tähdet marssivat catwalkilla – luvassa säihkettä, rispektiä ja huikeita luomuksia!
🍹 Ja toki tarjolla myös Hulivilin omia Pride-juomia: Mussukka, Mansikki ja Höpö Ölppä!
Koko viikonlopuksi on luvattu hellekelejä, eli nyt kannattaa tulla ajoissa, varaa paras paikka terdeltä ja nauti elämästä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lähden lauantaina:
Lauantaina klo 18:00 alkaen Hulivilillä nähdään Iisalmi Pride 2025 Fashion Cavalcade:
✨ Unelma Patukka, Lempi Hellä Haara ja muut värikkäät tähdet marssivat catwalkilla – luvassa säihkettä, rispektiä ja huikeita luomuksia!
🍹 Ja toki tarjolla myös Hulivilin omia Pride-juomia: Mussukka, Mansikki ja Höpö Ölppä!
Koko viikonlopuksi on luvattu hellekelejä, eli nyt kannattaa tulla ajoissa, varaa paras paikka terdeltä ja nauti elämästä!…https://www.facebook.com/people/Virran-Hulivili/61559614709936/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lähden lauantaina:
Koko viikonlopuksi on luvattu hellekelejä, eli nyt kannattaa tulla ajoissa, varaa paras paikka terdeltä ja nauti elämästä!Kiitos tiedosta, marssimme Kirkonmäeltä sitten sinne lauantaina 🏳️🌈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lähden lauantaina:
Koko viikonlopuksi on luvattu hellekelejä, eli nyt kannattaa tulla ajoissa, varaa paras paikka terdeltä ja nauti elämästä!Voe herrane sentään! Nyt kyllä Kati kilahtaa 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voe herrane sentään! Nyt kyllä Kati kilahtaa 😳
PS Kati pääsi kaupunginvaltuustoon pridevastaisuudellaan ja nyt sitten PS poliitikko toveri pistää pystyyn pridehulinat!! Jo on aikoihin eletty 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS Kati pääsi kaupunginvaltuustoon pridevastaisuudellaan ja nyt sitten PS poliitikko toveri pistää pystyyn pridehulinat!! Jo on aikoihin eletty 🤣
!Sitten vielä Iisalmen Perussuomalaiset py:n puheenjohtaja Kekkonen kunnioitti läsnäolollaan pride avajaisia torilla, loikkasikohan Kati oikeaan puolueeseen? Voe Herrane sentään 😳!
-Vili Hulinen-
- Anonyymi
Mun mummu asu Iisalmessa, eikä yhtään tykänny. Siis evakkona sodan jälkeen.
- Anonyymi
Siis mistä ei mummo tykännyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mistä ei mummo tykännyt?
Koska alkaa hetero tapahtuma Iisalmessa? Myöntääkö Kaupunginhallitus myös heteroille verovaroista avustusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska alkaa hetero tapahtuma Iisalmessa? Myöntääkö Kaupunginhallitus myös heteroille verovaroista avustusta?
Sonkajärvellä ny ainaskin oli just hetero eukonkantoa, kunnan omana tytäryhtiönä.
-Rutakon vanhapoika-
- Anonyymi
Tää omistaja se jaksaa täällä roikkua mainostamassa…
- Anonyymi
Jokuhan tässä kirjottelussa mättää..
- Anonyymi
Vai ravintola🤣
- Anonyymi
🤣 🤣
- Anonyymi
On on, miseliin-tarkastajakin jo vieraillut.
- Anonyymi
Kaupungin keskusta olisi ihan kiva jos se tyhjentyisi kaikista yrityksistä, mopot ja mönkijät sekä pilluralliautot vain saisi jäädä.
- Anonyymi
Hulivilihän onkin jo hiljentänyt torin laidalla olevan terassin jossa tarjoillaan gourmet tasoista ruokaa. Että tästä on hyvä jatkaa. Kaupungininsinööri kiittää.
- Anonyymi
Siihen suuntaan on jo kovasti jo kehittynyt. Nopeusrajoituksetkin taitais joutaa pois eihän ne niitä kuitenkaan ehdi noudattaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861699Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171075Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981027Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146759Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs49681- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661