On hienoa ja hyvä asia se, että Virran rannalla on uusi Hulivili Ravintola. Iso terassi ja että siellä voi myös ruokailla ja nauttia vaikka Wiskit kohtu hintaan, hyvällä näköala paikalla. Suosittelen! Asiaakkaan toteamana.
Iisalmi on kehittynyt.
13
382
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on lähdettävä testaamaan, kun perjantaina alkaa kesähelteet.
- Anonyymi
Niin ja mikä parasta että ihmeiden Iisalmessa alkaa pride, vihdoinkin.
- Anonyymi
Minä lähden lauantaina:
🌈 Ja hei tällä viikolla juhlitaan Iisalmessa prideä!
Lauantaina klo 18:00 alkaen Hulivilillä nähdään Iisalmi Pride 2025 Fashion Cavalcade:
✨ Unelma Patukka, Lempi Hellä Haara ja muut värikkäät tähdet marssivat catwalkilla – luvassa säihkettä, rispektiä ja huikeita luomuksia!
🍹 Ja toki tarjolla myös Hulivilin omia Pride-juomia: Mussukka, Mansikki ja Höpö Ölppä!
Koko viikonlopuksi on luvattu hellekelejä, eli nyt kannattaa tulla ajoissa, varaa paras paikka terdeltä ja nauti elämästä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lähden lauantaina:
Lauantaina klo 18:00 alkaen Hulivilillä nähdään Iisalmi Pride 2025 Fashion Cavalcade:
✨ Unelma Patukka, Lempi Hellä Haara ja muut värikkäät tähdet marssivat catwalkilla – luvassa säihkettä, rispektiä ja huikeita luomuksia!
🍹 Ja toki tarjolla myös Hulivilin omia Pride-juomia: Mussukka, Mansikki ja Höpö Ölppä!
Koko viikonlopuksi on luvattu hellekelejä, eli nyt kannattaa tulla ajoissa, varaa paras paikka terdeltä ja nauti elämästä!…https://www.facebook.com/people/Virran-Hulivili/61559614709936/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lähden lauantaina:
Koko viikonlopuksi on luvattu hellekelejä, eli nyt kannattaa tulla ajoissa, varaa paras paikka terdeltä ja nauti elämästä!Kiitos tiedosta, marssimme Kirkonmäeltä sitten sinne lauantaina 🏳️🌈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lähden lauantaina:
Koko viikonlopuksi on luvattu hellekelejä, eli nyt kannattaa tulla ajoissa, varaa paras paikka terdeltä ja nauti elämästä!Voe herrane sentään! Nyt kyllä Kati kilahtaa 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voe herrane sentään! Nyt kyllä Kati kilahtaa 😳
PS Kati pääsi kaupunginvaltuustoon pridevastaisuudellaan ja nyt sitten PS poliitikko toveri pistää pystyyn pridehulinat!! Jo on aikoihin eletty 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voe herrane sentään! Nyt kyllä Kati kilahtaa 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS Kati pääsi kaupunginvaltuustoon pridevastaisuudellaan ja nyt sitten PS poliitikko toveri pistää pystyyn pridehulinat!! Jo on aikoihin eletty 🤣
!Sitten vielä Iisalmen Perussuomalaiset py:n puheenjohtaja Kekkonen kunnioitti läsnäolollaan pride avajaisia torilla, loikkasikohan Kati oikeaan puolueeseen? Voe Herrane sentään 😳!
-Vili Hulinen-
- Anonyymi
Mun mummu asu Iisalmessa, eikä yhtään tykänny. Siis evakkona sodan jälkeen.
- Anonyymi
Siis mistä ei mummo tykännyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mistä ei mummo tykännyt?
Koska alkaa hetero tapahtuma Iisalmessa? Myöntääkö Kaupunginhallitus myös heteroille verovaroista avustusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska alkaa hetero tapahtuma Iisalmessa? Myöntääkö Kaupunginhallitus myös heteroille verovaroista avustusta?
Sonkajärvellä ny ainaskin oli just hetero eukonkantoa, kunnan omana tytäryhtiönä.
-Rutakon vanhapoika-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702447
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181406
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131239
- 101234
- 221211