kuin ilkeä ja pääkoppavikainen.
Mieluummin lihava ja ruma,
42
608
Vastaukset
- Anonyymi
Lihavuus ja rumuus ei poissulje ilkeyttä ja pääkoppavikaisuutta. Sinulla löytyy koko kombo. 🤭
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Lisäyksenä että itse harrastan toisten haukkumista lukuisien kaverieni kanssa. 💪
- Anonyymi
Nii häneltä taitaa löytyä🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäyksenä että itse harrastan toisten haukkumista lukuisien kaverieni kanssa. 💪
Ihanaa! Olette fiksuja tyyppejä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii häneltä taitaa löytyä🤣
Jos sua katsoo niin en sanois mitää 🤣🤷🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että hän kuuluu näihin saatananpalvojiin. On vincenttiä Ninaa yms. Leikkivät sellaisten asioiden kanssa mitkä ei ole heidän käsissään.
Pelaavat yhdessä nettipelejä ja hakkeroivat järjestelmiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas sä luulet olevasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hyvää, ettei sanotuksi saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hyvää, ettei sanotuksi saa.
Mä olen parempi kuin sinä ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siulla monta homie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas sä luulet olevasi?
En osaa sanoa palstaäijää vastaan mittelöivä tinasoturi että haetko ihan vakavissasi näitä kierroksia täällä vai mikä juttu
- Anonyymi
Ei tarvi olla edes lihava vaan riittää, että on vain RUMA.
Monet LIHAVAT KAUNIIT NAISET JA KOMEAT MIEHET OVAT SENTÄÄN OMASTA MIELESTÄÄN KAUNIITA JA KOMEITA.
Ei minun KAUNIS SISKONI JA KOMEA VELJENI SEKÄ HEIDÄN KAUNIIT JA KOMEAT KAVERINSA OLE STANDARDI MITTAISIA IHMISIÄ.
Minä Ruma Turjake Nainen sentään olen KEHDANNUT TUNNUSTAA OLEVANI RUMA TURJAKE NAINEN ELI EPÄTÄYDELLINEN JA EN EDES KUVITTELE ITSESTÄNI LIIKOJA.
KAUNIIT NAISET JA KOMEAT MIEHET EIVÄT VOI EDUSTAA MINUA RUMAA TURJAKE NAISTA EIKÄ HE VOI EDES OPETTAA, KOSKA HEILTÄ PUUTTUU TAITO!
ME RUMAT TURJAKKEET VOIDAAN OPETTAA KAUNIITA NAISIA JA KOMEITA MIEHIÄ, MUTTA EI ME SENTÄÄN MITÄÄN ORJIA OLLA.
EI KAUNIIT NAISET JA KOMEAT MIEHET SUOSTU ITSEKKÄÄN TÖIHIN KELAN TYÖTTÖMYYS PÄIVÄRAHALLA VAIKKA HE KYLLÄ VAATIVAT MINUA KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA TEKEMÄÄN TYÖTTÖMYYS PÄIVÄRAHALLA TÖITÄ.- Anonyymi
Arvostelet siis jäbä kaikki naiset ja kaikki miehet sukulaisista lähtien? Kukin tyylillänsä
- Anonyymi
Onko palstasetä tämän liirumlaarumin kärki asiasana ”ruma turjake nainen”? Vau
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostelet siis jäbä kaikki naiset ja kaikki miehet sukulaisista lähtien? Kukin tyylillänsä
Sukulaiset ja kaikki toiset ovat parempia, älykkäämpiä, kauniimpia sekä komeampia mitä me rumat turjake naiset ja miehet.
En minä edusta rumana turjake naisena muita, kuin itseäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko palstasetä tämän liirumlaarumin kärki asiasana ”ruma turjake nainen”? Vau
Ei rumat turjakkeet ole mitään liirumlaarum juttuja vaan totuuksia, koska suomalaisena olen loukannut kunnioita joten oli pakko alkaa tutkimaan sukuni historiaa ja löysin tiedon, että he olivat rumia turjakkeita. Norjalaisten mielestä sukuni naiset olivat vain kauniita turjake naisia.
Itsensä toisia parempana sekä kauniimpana/komeampana pitäminen viittaa narsismiin.
Minä olen mielummin ruma turjake nainen niin he joiden kunnioille kävin facebookissa profiili kuvallani sekä miettimisillä/ajatukisilla joita kirjoitin voivat olla parempia, älykkäämpiä, kauniimpia/komeampia mitä minä.
En minä koe sitä ongelmana vaan se on heidän mielipide vaikka minä en edelleenkään kunnioita heitä, koska heistä rikollisetkin ovat ihmisinä paljon parempia mitä minä.
Facebookissa näky niitä sota kuvia sekä videoita ja minua ainakin ahdistaa sodat joissa tapetaan syyttömiä ihmisiä, koska jonkun henkilön ajatus on saada lisää valtaa.
- Anonyymi
Kirkkoon Teemun ja Karin kaa.
- Anonyymi
Ripille vai?
- Anonyymi
Mieluummin ei mitään noista
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Olet kaikkea tuota siksi dööd
- Anonyymi
Ihan varmasti oisit mielummin jännämies
- Anonyymi
Joo en tiiä kelaa jos nämä kaikki ”vaffuudet” yhdistyis. Hyvää aloituksen pöyristelyä. TT
- Anonyymi
Ooksä joku piin kääntöpuoli? ;)
- Anonyymi
Palstasedässä yhdistyy koko luomakunnan pahat puolet, tai ällöttävimmät.
Siinä mielessä ymmärtää katkeruuden upeita ihania naisia kohtaan, itse ei sellaiseksi syntynyt eikä sellaista saa.
P.S Ota nyt hyvä mies se mekko taas pois päältä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä mielessä ymmärtää katkeruuden upeita ihania naisia kohtaan, itse ei sellaiseksi syntynyt eikä sellaista saa.
P.S Ota nyt hyvä mies se mekko taas pois päältä!😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooksä joku piin kääntöpuoli? ;)
Just walking karma mate
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S Ota nyt hyvä mies se mekko taas pois päältä!Mutta muistetaan hänen sanoin esim ruma turjakenainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta muistetaan hänen sanoin esim ruma turjakenainen
Aika savagee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta muistetaan hänen sanoin esim ruma turjakenainen
Rumuus on asia mikä tuntuu olevan sedällä monessa liturgiassa aiheena. Voisin tähän jälleen kerran diagnosoida sellaisen ajatusmaailman syvempää logiikkaa, mutta sanon vaan että ikävää jos on siunattu sekä ulkoisella että sisäisellä sellaisella, ja gubbe varmaan siitä kuullut koko elämänsä
- Anonyymi
Tuo on totta. Lisäksi vielä, jos on hyväntahtoinen, se tekee usein ihmisestä ulkoisestikin teräväkatseisen ja kirkasotsaisen. Jokainen on fyysisiltä ominaisuuksiiltaan sellainen kuin on. Sydämen hyvyys merkitsee.
- Anonyymi
Sitten kun ymmärtää että nämä lätinät eivät yksinkertaisesti pidä paikkansa, on oikeilla jäljillä. Ihmisille merkkaa ulkoiset asiat todella paljon ja sen mukaan ihmiset toisiaan arvottaa. Nämä on inhimillisiä reaktioita, se onkin eri asia miten reagoi ja pystyykö silti olemaan empaattinen.Evoluutio on meidät rakentaneet karttamaan hyypiöitä kuten palstasedän kaltaisia örkkejä
- Anonyymi
Minusta tämä ns makupari ei toimi mestari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun ymmärtää että nämä lätinät eivät yksinkertaisesti pidä paikkansa, on oikeilla jäljillä. Ihmisille merkkaa ulkoiset asiat todella paljon ja sen mukaan ihmiset toisiaan arvottaa. Nämä on inhimillisiä reaktioita, se onkin eri asia miten reagoi ja pystyykö silti olemaan empaattinen.Evoluutio on meidät rakentaneet karttamaan hyypiöitä kuten palstasedän kaltaisia örkkejä
Ok. No, ei kukaan ihminen nyt niin vastenmielinen ole. Aina löytyy hyviä puolia, jos ihminen ei vain ole paha ja ilkeä tai muuta vahingollista.
Ajatellaan vaikka ihan käytännön esimerkin kautta. Jos vaikka on pulassa jossain ja hyvä ihminen tulee auttamaan sinua ja sinä selviät sen ansiosta pulasta, kyllä sinä häntä varmaan pidät hyvänä ja mukavana ihmisenä, vaikka hänen ulkonäkönsä ei sinua nyt niin vakuuttaisikaan.
Jos sinä tässäkin tilanteessa ajattelisit, että onpa karsea tyyppi, kun on vähän pyylevä ja pisamakasvoinen, niin kertoo enemmän sinun ajattelun puutteista kuin toisesta mitään. Eli näin ajattelevan olisi tarkastettava asennetaan oikeaaan suuntaan, kun tuolla auttajalla on kyllä kaikki kunnossa.
Tämän yksinkertaisen esimerkin avulla voi hyvin huomata, mikä suhde on ulkonäöllä ja hyväsydämisyydellä, kun ihmisiä maailmassa kohtaa. Ehkä vika onkin ihmisissä, jos kuvailemallasi tavalla asennoituu. Onhan geenivirheitäkin, rikollisuutta, sairauksia. Kyllä asenteissakin voi olla siis viallisuuksia. Jos autossa on vika, se kannattaa korjata. Myös asenteille voi tehdä samoin. Yksinkertaista filosofiaa, eikö?
Kaikkea hyvää!
- Anonyymi
Mieluummin yksin.
- Anonyymi
Hiekkasäkissä ristoineen yhdistyy noi kaikki. Enää vain lapio puuttuu...
- Anonyymi
Oi,ei enään kauaa kun koulut alkaa😀👌🍾
- Anonyymi
Ai,sulla vai? 😆
- Anonyymi
Persenaamathan lähtee sitten.... Kotkaan👋👋👋
- Anonyymi
On se hyvä, et pääset takas kouluun harjoittelee oikeinkirjoitusta. 😆Enään enään
- Anonyymi
Ei kukaan halua rumaa ja lihavaa naista....yksin jää.:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2032865Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2371527Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911396- 881312
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1471162Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121118Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116940Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763