Mitä mieltä olette että voiko myös pienipeniksinen mies löytää niin sanotun täydellisen vastinparin seksissä vai onko niin että pienipeniksisyys on naisesta riippumatta naisen mielestä aina puute? Tai jos on keskikokoinen penis niin onko aina niin että olisi joka tapauksessa kenen tahansa naisen kannalta parempi jos se olisi edes vähän keskivertoa suurempi?
Minusta ainakin tuntuu että en voi uskoa romanttiseen rakkauteen jos naiselleni joka tapauksessa yhdyntä olisi paremman tuntuista kenen tahansa suuripeniksisen kumppanin kanssa. Toki henkistä rakkautta voi kokea mutta ainakin minulle fyysinen seksi on se jonka kautta itse koen sen onko joku kumppani itselleni sopiva kumppani johon voi rakastua. Vai onko ne naiset (tai miehet) jotka täällä forumeilla valittavat liian pienistä peniksistä sellaisia joille vastinpari oman kokonsa takia täytyy olla suuri?
Onko pienipeniksiselle vastinparia?
6
187
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sitä luulisi että evoluutio olisi muokannut naisen ja miehen yhteensopiviksi mutta näin miehen näkökulmasta tuntuu siltä että enempi naisen puolelta tuntuu että koko on väärä. Miehelle välttää eri kokoiset jos muuten nainen on viehättävä
- Anonyymi
Mä tykkään tosi paljon pikku peniksestä!!
- AnonyymiUUSI
Ai tykkäät?
- AnonyymiUUSI
Kyllä löytyy täällä Heinolassa on pian 49 vuotias kokematon setä hakee aitoa seuraa!
Opetellaan yhdessä! Ok. - AnonyymiUUSI
Naiselle yhteensopivuus seksissä on paljon muuta kuin peniksen koko. Ei pelkällä peniksellä tyydytetä naista oli koko mikä hyvänsä.
- AnonyymiUUSI
Oikeasti pienimunaiselle ei ole olemassa vastinparia, koska naisissa ei ole erityisen pienen vaginan omaavia. Sanoisin, että 95% naisista haikailee isokalun perään jos parisuhteessa on normikalu. 99% naisista on kauitenkin kokenut sen megakalun ja se jää mieleen ja saa pimpin heti kosteaksi.
Oma näkemykseni on, että rakkaus on kuollut pieni- ja keskikokomunaisten kohdalla. Isomunaiset taas paneskelevat satoja naisia tuonne 80-vuotiaaksi asti eivätkä ole kykeneväisiä parisuhteeseen jossa ei petetä, eli ei kykene rakastamaan. Eli rakkaus on siis totaalisen kuollut heteromenossa. Lesboilla rakkautta on, homoilla on sama kohtalo tässä kuin heteroilla, valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661