Kamarimusiikin juhla-aika on käsillä ja kulttuurinnälkäiset ihmiset saapuu kaupunkiin kautta koko maailman.
Yritetäänhän ihan porukalla näyttää se, miten vieraanvaraisia ja rauhantahtoisia me täällä rajaseudulla ollaan.
Eikös se Kuhmo ole ainakin heinäkuussa maailman onnellisimman kansan onnellisin kaupunki?
Koitetaan kerrankin käyttäytyä - jookosta
10
1091
Vastaukset 10
- Anonyymi
Liian pajon ootettuna niin ei onnostu
- Anonyymi
Ei kannata esittää muutaku mitä on, alkaen aloittajasta olut pöhnän hajuinen ja kateuteen taipuvainen heh..
- Anonyymi
Kuhmolaiset kamarimusiikin kuuntelijat joutuu helvettiin!
- Anonyymi
Kun kamarimusiikki joskus loppuu, en etes huomaa sitä.
- Anonyymi
Ja se tulee loppumaan jonain vuonna.
- Anonyymi
Heti loppuu.
- Anonyymi
Onneksi yöpyvät Sotkamossa oikeissa majoituspaikoissa niin eivät kuule mojen pärinää yösin.
Se joka kommentoi että on pojat on poikia ja saavat mellastaa öisin. Toivon että tulisivat sinun pihalle mölyämään.- Anonyymi
Vieressähän nuo mölyää, eipä tuo ole haitannu
- Anonyymi
Olut on virrannut tänä kesänä harvinaisen hyvin helteisessä Kuhmossa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598