Onko mahdollista että epäonnonen suhde vastakkaiseen sukupuoleen vaikuttaa epäsuotuisasti?
Ei kai kenestäkään, jolla on hyvä kokemus seksistä ja rakkaudesta vaastakkaisen sukupuolen kanssa tule homoseksuaalia?
Miten ihmisestä tulee homoseksuaali?
68
190
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tutkijat sanovat että aivoissa påeeoavaisuus. Muualla ovat tutkijat tutkineet geenejä ja kromosomeja.
Miksi se ainua niin kovasti vaivaa. Luuletko että homous in ainostaan seksiä kun se näyttää olevan se ensimmäinen mitä eräät ajattelevat .
Homous eintarkota seksiä mitenkään , heidän elämänsä on ihan samanlaista kun hetero seksuaaalisilla , erona vaan että,pitävät samasta sukupuolesta kun ovat itsekkin .ei siis mistään ihmettelemistä . Joten jos ei ymmärrä jotain asiaa nii; kirjastoon ja lukemaan ettei kulje mieli kuvituksiensa vallassa. Ja kuvittele että heidän elämänsä on vaan seksiä, sillä sitä se ei ole . Toopet vaan ovat sen sellaiseksi mielikuvitelleet . Se ilmenee jo lapsissa aika aikaisin eri tavoilla .
Suomessa on paljon juuri miehiä joilla ei ole tieteellistä mielikuvaa asiasta ja aiheuttavat ihmisille turhaa tuskaa ilkeilemällä. Siis naiset ei heitä kiinnosta muuta kun hyvinä ystävinä .
Kun lukee heidän kirjoittamiaan kitårjoja siitä millaista heisön elämänsä on ollut kasvaessaannuoresta aikuiseksi , niin oikein sydäntä särkee kun saa tietää miten heitä olen koukukiusattu hakattu ja halveksittu ,vaan siksinettä sattuivat syntymään erilaisella suuntauksella .minä ainakin kannatan heisän oikeuksiaan olla oman itsenään , kuten me muutkin saadaan olla .joten tutkimuksista voisi kertoa paljonkin l vaan tulee metrikaupalla tekstiä . Niin että ei tulisi mieleenikään; halveksia jotain ihmistä että, syntyi ihan vaan omana itsenään , siis kuten sinäkin ihan vaan sellaisena mikä olet
Aika ruveta hyväksymään että ovat erilaisia ,,hyvin pienessä asiassa mut5a taas ihan samalla tavalla elävät kun heteroparitkin ei mitään , eroa omat talot, työt, ja lapset.
Niin että aika nähdä heidät yhteiskunnissa juuri ihmisinä eikä ainoastaan homoina
Koska sillä , ei ole mitään tarkoitusta ihmis suhteissa toisten ihmisten kanssa .
He ovat ihan vaan tavallisia@ ihmisiä eikä heitä tarvitse edes kutsua homoiksi koska se on jotenkin mennyt niin monella vääriin aivo lohkoihin kytemään .
Ei sinuakaan kutsuta heteroksi jos puhuvat sinusta. Koska silläkään ei ole mitään tekemistä missään asioissa .joten lue asiasta että, tiedät ja et ihmettele sitä että rakastavat toisiaan parina . Ja sitä rakkauttaan ei ole oikeus kenelläkään sorkkia koska emme sorkin heterojenkaan asioita joten lue asiasta . Siten opit ymmärtämään. Heitä,- AnonyymiUUSI
1,Asia ei vaivaa minua kovasti.
2, En ajattele asiaa pelkästään seksinä.
3, Olen aiheesta lukenut hieman.
Halusin tähän keskustelupalstalle! luoda otsakkeen jossa tosiaan kiteytyy minun oma ajatukseni syvällä sisimmässä, että onko asia noin.
Homoseksuaalisuuteen on useita teitä ja siitä uloskin joitakin.
Kuuluu minulle siinä kuin kenelle tahansa muullekin. - AnonyymiUUSI
Ps. Rajat eivät ole niin jyrkkiä koska on olemassa myös bi-seksuaaleja ja kaikkea siltä väliltä.
Kyllä ihminen on hyvin vahvasti kehittynyt evoluutiossa tai mihin sitten uskommekaan lisääntymään! Ihmiskuntaa ei olisi eikä tule olemaan jos ihan poikkiteloin asetutaan!
Että vahvasti periytyvää homoseksuaalisuus ei ole, koska se on sillä tavoin hyödytöntä. - AnonyymiUUSI
En haluaisi, että lapsia kasvatetaan tieten tahtoen väärin, johonkin järjettömään toimintaan, niin kuin nykyään tehdään. Tiedän että olen oikeudenmukainen tässäkin asiassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1,Asia ei vaivaa minua kovasti.
2, En ajattele asiaa pelkästään seksinä.
3, Olen aiheesta lukenut hieman.
Halusin tähän keskustelupalstalle! luoda otsakkeen jossa tosiaan kiteytyy minun oma ajatukseni syvällä sisimmässä, että onko asia noin.
Homoseksuaalisuuteen on useita teitä ja siitä uloskin joitakin.
Kuuluu minulle siinä kuin kenelle tahansa muullekin.Siitä uloskin jotenkin ???????
Pääsetkö sin
Ulos heteroseksuaalisesta itsestäsi, enpä usko,siis miksi homojenpitäisi päästä ulos omasta identiteetistään, vaan siksi että joku hetero niin haluaa ja tuumailee heidän asioitaan, - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi, että lapsia kasvatetaan tieten tahtoen väärin, johonkin järjettömään toimintaan, niin kuin nykyään tehdään. Tiedän että olen oikeudenmukainen tässäkin asiassa.
Ei ketään voi kasvattaa homoksi , siihen synnytään .
Siis se joka on hetero on sitä loppuun asti.
Mutta lapsille voi silti selittää että ihmisiä on monenlaisia ihan vaan siksi etteivät koulukiusaa ihmistä joka ei ole hetero, tieto asioista on aina paras ase . Kenestäkään lapsesta ei tule homoa jos saa tietää että ihmisiä on toisenlaisiakin ja hekin ovat vaan ihan tavallisia ihmisiä muiden joukossa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole mitenkään erikoisemmin huomannut, että lapsia nimenomaan kasvatettaisiin homoseksuaalisuuteen, tms.
Enemmän aikuiset näistä asioista vouhkaavat, kuten monista muistakin asioista.
Lapsellakin on oma järki päässä, omat ajatukset, omat tunteet, jne. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta lapsille voi silti selittää että ihmisiä on monenlaisia ihan vaan siksi etteivät koulukiusaa ihmistä joka ei ole hetero, tieto asioista on aina paras ase . Kenestäkään lapsesta ei tule homoa jos saa tietää että ihmisiä on toisenlaisiakin ja hekin ovat vaan ihan tavallisia ihmisiä muiden joukossa.Olen eri mieltä, homoksi ei synnytä.
Joku varhainen kokemus jommasta kummasta sukupuolesta liittyy asiaan. En nyt tarkoita mitään seksuaalista kokemusta.
Kaikki eivät ole heteroita elämänsä loppuun asti. Onhan noita " käännynnäisiä " nähnyt, kun ihmisillä on ollut jopa perheet, lapsiakin, viettäneet heteroelämää, ja vanhemmiten kumppani/puoliso vaihtuukin saman sukupuoliseksi. Millä se sitten selitetään, se ei ole synnynnäistä ?
Onko se edelleen aikuisena oman identiteetin hakemista, uteliaisuutta, pettymystä johonkin toiseen ihmiseen, tms. ?
Tykätköön kukin kenestä haluaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siitä uloskin jotenkin ???????
Pääsetkö sin
Ulos heteroseksuaalisesta itsestäsi, enpä usko,siis miksi homojenpitäisi päästä ulos omasta identiteetistään, vaan siksi että joku hetero niin haluaa ja tuumailee heidän asioitaan,Ei tarvitse? En niinkään sanonut!
Ai pääsenkö jotenkin ulos heteroseksuaalisuudesta? Uskoisin että harjoitus voisi minustakin tehdä mestarin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta lapsille voi silti selittää että ihmisiä on monenlaisia ihan vaan siksi etteivät koulukiusaa ihmistä joka ei ole hetero, tieto asioista on aina paras ase . Kenestäkään lapsesta ei tule homoa jos saa tietää että ihmisiä on toisenlaisiakin ja hekin ovat vaan ihan tavallisia ihmisiä muiden joukossa.Käsittääkseni lasten kasvatuksessa pyritään nykyään paljon pidemmälle kuin vain poikkeavien hyväksyntä olisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole mitenkään erikoisemmin huomannut, että lapsia nimenomaan kasvatettaisiin homoseksuaalisuuteen, tms.
Enemmän aikuiset näistä asioista vouhkaavat, kuten monista muistakin asioista.
Lapsellakin on oma järki päässä, omat ajatukset, omat tunteet, jne.Nimenomaan. Aikuiset vouhkaavat ja kasvattavat lapsia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse? En niinkään sanonut!
Ai pääsenkö jotenkin ulos heteroseksuaalisuudesta? Uskoisin että harjoitus voisi minustakin tehdä mestarin.Seksuaalisuus on niin kevyt tunne jos siitä sellaisen haluaa tehdä. Ja siihen sitten vielä syvä ystävyys ja kiintymys niin eiköhän paketti olisi valmis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri mieltä, homoksi ei synnytä.
Joku varhainen kokemus jommasta kummasta sukupuolesta liittyy asiaan. En nyt tarkoita mitään seksuaalista kokemusta.
Kaikki eivät ole heteroita elämänsä loppuun asti. Onhan noita " käännynnäisiä " nähnyt, kun ihmisillä on ollut jopa perheet, lapsiakin, viettäneet heteroelämää, ja vanhemmiten kumppani/puoliso vaihtuukin saman sukupuoliseksi. Millä se sitten selitetään, se ei ole synnynnäistä ?
Onko se edelleen aikuisena oman identiteetin hakemista, uteliaisuutta, pettymystä johonkin toiseen ihmiseen, tms. ?
Tykätköön kukin kenestä haluaa.Ole vaan ihan rauhassa sinä mieltä jos se sinua helpottaa että luulet olevasi oikeassa
Ihminen joka tekee töitä hoitoalalla omaa hieman erilaista infoa homoseksualisuudesta.
jos on nähnyt nuoren ihmisen kamppailun siitä että hön on homo ja ei oikein haluaisi sitä tunnustaa itselleen . Ja kamppailiåunkesti 10 vuotta . Tänään höon onnellisesti avioliitosta toisen homoseksuaalisen kassa. Ja sanoo ettei koskaan aavistanut miten suuri rakkaus voi olla kahden ihmisen välillä , mutta nyt tietää .tästä lapsesta näkyi jo hyvin pienenä. Se etti ollut hetero mitenkään.
Joten eräät vaan haluavat laittaa asian sellaiseksi että muka jokin tapahtuma lapsuudessa muka laukaisee homouden .
Mikäs sitten laukaisee heterouden , koska se seksualisuus lähtee samasta aivojen osasta molemmilla .täällä puhutaan 10 vuotta jäljessä siitä kun muut ihmiset jotka ovat valistuneita mja ymmärtävät asian eivätkä missää; tapauksessa halua loukata homoseksuaalisia jota juntit tekee joka päivä , kun ollaan niin tyhmiä ettei tajuta asiaa vaan tehdään siitä itselleen jokin oikeus ilkeillä toisille ihmisille - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse? En niinkään sanonut!
Ai pääsenkö jotenkin ulos heteroseksuaalisuudesta? Uskoisin että harjoitus voisi minustakin tehdä mestarin.Miksi harjoitella jotakin joka on ajatuksenakin jo vastenmielistä. Kenenkä vuoksi homon pitäisi muuttua heteroksi .
Heille on kehittyny5 jo sikiövaiheessa se mikä määrää sen mikä tulee olemaan .siis tasarvoisuuden vuoksi oisi paras kun ei ihmset joilla ei ole tietoa näistä asioista edes inahtaisi heistä mitään.
Eivät häiritse mitenkään kenenkään elämää . - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ole vaan ihan rauhassa sinä mieltä jos se sinua helpottaa että luulet olevasi oikeassa
Ihminen joka tekee töitä hoitoalalla omaa hieman erilaista infoa homoseksualisuudesta.
jos on nähnyt nuoren ihmisen kamppailun siitä että hön on homo ja ei oikein haluaisi sitä tunnustaa itselleen . Ja kamppailiåunkesti 10 vuotta . Tänään höon onnellisesti avioliitosta toisen homoseksuaalisen kassa. Ja sanoo ettei koskaan aavistanut miten suuri rakkaus voi olla kahden ihmisen välillä , mutta nyt tietää .tästä lapsesta näkyi jo hyvin pienenä. Se etti ollut hetero mitenkään.
Joten eräät vaan haluavat laittaa asian sellaiseksi että muka jokin tapahtuma lapsuudessa muka laukaisee homouden .
Mikäs sitten laukaisee heterouden , koska se seksualisuus lähtee samasta aivojen osasta molemmilla .täällä puhutaan 10 vuotta jäljessä siitä kun muut ihmiset jotka ovat valistuneita mja ymmärtävät asian eivätkä missää; tapauksessa halua loukata homoseksuaalisia jota juntit tekee joka päivä , kun ollaan niin tyhmiä ettei tajuta asiaa vaan tehdään siitä itselleen jokin oikeus ilkeillä toisille ihmisilleVäitinkö olevani oikeassa ?
Kerroin vain mielipiteeni.
Olet sinäkin varmaan ollut erikoinen ammattilainen hoitoalalla, kun toteat näillä palstoillakin yhden sun toisen sairaaksi, tyhmäksi, tai jotain muuta.
Toivottavasti olet eläkkeellä, tekstistäsi, sen muotoilusta päätellen saatatkin jo olla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi harjoitella jotakin joka on ajatuksenakin jo vastenmielistä. Kenenkä vuoksi homon pitäisi muuttua heteroksi .
Heille on kehittyny5 jo sikiövaiheessa se mikä määrää sen mikä tulee olemaan .siis tasarvoisuuden vuoksi oisi paras kun ei ihmset joilla ei ole tietoa näistä asioista edes inahtaisi heistä mitään.
Eivät häiritse mitenkään kenenkään elämää .Kun sikiöaikana jo kehittyy johonkin sukupuoleen, jona sitten syntyy kun sen aika on, niin eiköhän ne sukupuolivärkitkin muodostu jo siinä sikiövaiheessa.
Jos tykkäisi tytöistä, syntyisi varmaan poikana, ja toisinpäin.
Miten tuon selität ? Jos nyt ymmärsit mitä tarkoitin.
Tykätköön kuka tykkää mistä ja kenestä tykkää, ei minua homot haittaa yhtään, hekin ovat ihmisiä siinä kuin muutkin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi harjoitella jotakin joka on ajatuksenakin jo vastenmielistä. Kenenkä vuoksi homon pitäisi muuttua heteroksi .
Eivät häiritse mitenkään kenenkään elämää .Ai ei inahtaisi mitään!!! Joukot marssivat keskellä helsinkiä ja toinen julkkis toisensa perään avautuu tv kanavilla ja somessa!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivät häiritse mitenkään kenenkään elämää .Ei homon tarvitse muuttua heteroksi, kunhan vain itse tietää mikä on, varmuudella.
YHDELLÄ EHDOLLA (minun mielestäni).
Että lapset kasvatetaan normaaliin hetero maailmaan. Ja että ihmisten edelleen sallitaan lisääntyä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Järjettömään .?
Eiköhän nykyisin osata kasvattaa lapsia paremmin kun mitä ennevanhaan.
Ei siis enää remmi laula ja hiuksetkin pysyy päässä kun ei tukistella koko ajan.nykyisin ei pakoteta enää koulussa syömään hernesoppaa jota inhoaa .
Saavat valistusta asioista sitä mukaan missä , iässä ovat . Ja tietävät paljon asioita siis mikä siinä on väärää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei homon tarvitse muuttua heteroksi, kunhan vain itse tietää mikä on, varmuudella.
Että lapset kasvatetaan normaaliin hetero maailmaan. Ja että ihmisten edelleen sallitaan lisääntyä.Lapset kasvatetaan tasa-arvoiseen maailmaan ja vastaukset heidän kysymyksiinsä ei ole väärin jos lapset kysyvät mikä on homo, että selitetään. Että on myös vähemmistöryhmä,olemassa että kaksi miestä tai kaksi naista haluavat olla yhdessä . Sillä suurin osa ihmisistä on heteroja joten tämä moraalin vahti se haluaa että,kasvatetaan hetero mailmaan . Ne kasvatetaan maailmaan missä on eroavaisuuksia siis rehellisesti,
Niin että päivän koululainen osaa jo kaikki asiat aikaisin . Ja siten ei alamkoulukiusaajakai kun ymmärtää asiat . - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivät häiritse mitenkään kenenkään elämää .Ei varmasti kenenkään jos jo alun alkaen ei usko hyvään heterosuhteeseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Järjettömään .?
Eiköhän nykyisin osata kasvattaa lapsia paremmin kun mitä ennevanhaan.
Ei siis enää remmi laula ja hiuksetkin pysyy päässä kun ei tukistella koko ajan.nykyisin ei pakoteta enää koulussa syömään hernesoppaa jota inhoaa .
Saavat valistusta asioista sitä mukaan missä , iässä ovat . Ja tietävät paljon asioita siis mikä siinä on väärää.En ole kehityksen suunnasta ja päämääristä yhtä varma kuin sinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lapset kasvatetaan tasa-arvoiseen maailmaan ja vastaukset heidän kysymyksiinsä ei ole väärin jos lapset kysyvät mikä on homo, että selitetään. Että on myös vähemmistöryhmä,olemassa että kaksi miestä tai kaksi naista haluavat olla yhdessä . Sillä suurin osa ihmisistä on heteroja joten tämä moraalin vahti se haluaa että,kasvatetaan hetero mailmaan . Ne kasvatetaan maailmaan missä on eroavaisuuksia siis rehellisesti,
Niin että päivän koululainen osaa jo kaikki asiat aikaisin . Ja siten ei alamkoulukiusaajakai kun ymmärtää asiat .Miksi minun kouluissani ei ole ollut kiusaamista missään asioissa siten kun nykyään on? Lapset voivat pahoin nykyään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei inahtaisi mitään!!! Joukot marssivat keskellä helsinkiä ja toinen julkkis toisensa perään avautuu tv kanavilla ja somessa!!!
Mitä väliä ?
Antaa ihmisten marssia, ja avautua missä haluaa, tv:ssä tai somessa, ihan sama.
Mitä se on muilta pois ? Ei mitään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei homon tarvitse muuttua heteroksi, kunhan vain itse tietää mikä on, varmuudella.
Että lapset kasvatetaan normaaliin hetero maailmaan. Ja että ihmisten edelleen sallitaan lisääntyä.Kaikki, jotka haluavat lisääntyä, varmaankin tekevät niin.
Homot eivät yleensä lisäänny, mutta on paljon heterojakin, jotka eivät tee lapsia.
Lasten teko ei ole kiinni siitä, salliiko joku muu sen vai ei, vaan ihan ihmisten omasta tahdosta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minun kouluissani ei ole ollut kiusaamista missään asioissa siten kun nykyään on? Lapset voivat pahoin nykyään.
Ajat ovat muuttuneet, samoin ihmiset.
- AnonyymiUUSI
Vain mietin. Kun itse kuulunut sellaiseen hyväonniseen joukkoon, jossa kaverit kaikki aika hyvännäköisiä, saaneet hyvän kasvatuksen jne. Olimme kyllä tavallamme kaikki kiintyneitä toisiimme ja varmasti rakastimmekin toisiamme ystävinä, mutta ei koskaan mitään muuta, ei missään nimessä. Kaikki olimme kiinostuneita vastakkaisesta sukupuolesta, ilman muuta, erittäin vomakkaasti ja vahvasti, -aina.
Tottakai suhteissamme on ollut vastoinkäymisiäkin, mutta sellainen ei vahvaan ihmiseen tuo muuta kuin lisää kokemusta.
Tässä näin suurpiirteisesti. Kun nykyään niitä homoseksuaaleja poksahtelee joka puskasta, niin on alkanut epäilyttämään että kulttuuriset seikat ja homoseksuaalisuuden suosiminen vaikuttaa ehkä heikompiin. Kun ei saa mitä haluaa, alkaa kuvitella olevansa poikkeava.
Rakkauden löytäminen saattaa olla joskus todella vaikeaa ja aina se ei kaikesta huolimatta löydy ollenkaa tai voi tapahtua jotakin odottamatonta. Eikä se tarkoita että olisi jotenkin poikkeava.- AnonyymiUUSI
Poksahtelee joka paikasta ???????
Homoja on ollut aina vaan koska heterot olivat päättäneet ettei heitä saisi olla niin pysyivät piilossa vaalea juntti varasti monen elämän, jossa kaipuu omanlaisen suhteeseen oli raastava .
Hetero mies päätti että vankilaan vaan istumaan jos on syntynyt homoksi, myöhemmin vielä tekivät heistä sairastakin . Siis näiden ihmisten typeryyden tähden meni moni elämä hukkaan. Homot tekivät itsemurhia koska tunsivat etteivät jaksa elää pelossa että vielä laitetaan vankilaankin istumaan .
Tänään on toisin ja heitä,ei ” poksahtelee ”mitenkään heitä on ollut aina omahyväisessä heteromaailmassa jossa vähemmistö ryhmiä ei hyväksytty, ihmettelen vaan mitä pahaa homo tekisi heterolle kun niin pelätään..älytön keskustelu heistä mutta ei koskaan heidän kanssaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Homoja on ollut aina vaan koska heterot olivat päättäneet ettei heitä saisi olla niin pysyivät piilossa vaalea juntti varasti monen elämän, jossa kaipuu omanlaisen suhteeseen oli raastava .
Hetero mies päätti että vankilaan vaan istumaan jos on syntynyt homoksi, myöhemmin vielä tekivät heistä sairastakin . Siis näiden ihmisten typeryyden tähden meni moni elämä hukkaan. Homot tekivät itsemurhia koska tunsivat etteivät jaksa elää pelossa että vielä laitetaan vankilaankin istumaan .
Tänään on toisin ja heitä,ei ” poksahtelee ”mitenkään heitä on ollut aina omahyväisessä heteromaailmassa jossa vähemmistö ryhmiä ei hyväksytty, ihmettelen vaan mitä pahaa homo tekisi heterolle kun niin pelätään..älytön keskustelu heistä mutta ei koskaan heidän kanssaan.Itse tunnen muutaman homon, olen itse hetero. Me olemme ainakin keskustelleet jos vaikka mistä.
Heissä ei ole mitään pelättävää, ihan tavallisia ihmisiä, samanlainen elämä kuin heteroillakin, samanlaiset ilon aiheet, samanlaiset riidat, mustasukkaisuutta, jne.
Suhteissa ei ole muuta erilaista kuin heidän seksuaalinen kanssakäymisensä, jos sekään nyt niin kovin paljon poikkeaa, kyllähän heterotkin keksivät vaikka minkälaisia seksikokeiluja. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään on toisin ja heitä,ei ” poksahtelee ”mitenkään heitä on ollut aina omahyväisessä heteromaailmassa jossa vähemmistö ryhmiä ei hyväksytty, ihmettelen vaan mitä pahaa homo tekisi heterolle kun niin pelätään..älytön keskustelu heistä mutta ei koskaan heidän kanssaan.Heterot on siis sinun mielestä historiallinen ryhmä joka on ehka ansainnut ainakin suusanallista rankomista?
- AnonyymiUUSI
Kun on pakko olla niin että homoseksuaali ei ole voinut oikeasti ja syvästi olla koskaan ollut rakastunut vastakkaiseen sukupuoleen, silloin hänestä ei nimittäin olisi homoseksuaalia saanut mitenkään. Että mistä se homoseksuaali voi tietää mitä on olla vastakkaisen sukupuolen kanssa onnistuneessa suhteessa, kun ei ole koskaan ollut?
Ja kyllä seksi, muodossa tai toisessa, tavalla tai toisella kuuluu onnistuneeseen parisuhteeseen/onnistuneeseen rakkauteen.- AnonyymiUUSI
Otappa ja tutustu heihin että saat esittää heille kysymyksen joka koskee ainoastaan heitä
Homojen avioliitot ovat rakkaudesta solmittuja siis siitä oikeasta rakkaudesta ihmiseen joka mekitee kaiken sille toiselle. - AnonyymiUUSI
Kyllä moni homoseksuaalinen on yrittänyt olla heterosuhteessa , vaan siksi että yhteiskunta on heidät siihen pakottanut. Moni on todella yrittänyt. Vaan se ei onnistu koska eivät tunne vetoa naiseen , ja aina ne suhteet loppuu , koska ne eivät toimi . Kukaan ei voi pakottaa ketään olemaan. Mitään mutta kun mikä on.. useat ovat m6ls saaneet lapsia joten ei se niin ole etteivätkö homot voi saada lapsi . Mutta sitä oikeaa rakkautta he eivät tunne koskaan naista kohtaan.
Niin että olisiko parempi pohtia asioita, jotka ovat ihan vaan omalle itselle tärkeitä , se kun miettiä asoita joita ei kuitenkaan tule koskaan ymmärtämään . Vale avioliittojen aikamon ohitse tänään saavat olla yhdessä sen kanssa jota rakastavat. , ja rakkaus toiseen ei voi koksaanolla väärää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otappa ja tutustu heihin että saat esittää heille kysymyksen joka koskee ainoastaan heitä
Homojen avioliitot ovat rakkaudesta solmittuja siis siitä oikeasta rakkaudesta ihmiseen joka mekitee kaiken sille toiselle.Mistä tiedät montako homoseksuaalia tunnen? Mutta on totta etten koskaan ole halunnut heille alkaa esittää tunkeilevia kysymyksiä, jotka myös turhia.
Tämä palsta nyt riittää minulle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Homojen avioliitot ovat rakkaudesta solmittuja siis siitä oikeasta rakkaudesta ihmiseen joka mekitee kaiken sille toiselle.Enkä väitä ettei noin olisi. Ihan edelleen vain sitä että miten siihen on tultu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä moni homoseksuaalinen on yrittänyt olla heterosuhteessa , vaan siksi että yhteiskunta on heidät siihen pakottanut. Moni on todella yrittänyt. Vaan se ei onnistu koska eivät tunne vetoa naiseen , ja aina ne suhteet loppuu , koska ne eivät toimi . Kukaan ei voi pakottaa ketään olemaan. Mitään mutta kun mikä on.. useat ovat m6ls saaneet lapsia joten ei se niin ole etteivätkö homot voi saada lapsi . Mutta sitä oikeaa rakkautta he eivät tunne koskaan naista kohtaan.
Niin että olisiko parempi pohtia asioita, jotka ovat ihan vaan omalle itselle tärkeitä , se kun miettiä asoita joita ei kuitenkaan tule koskaan ymmärtämään . Vale avioliittojen aikamon ohitse tänään saavat olla yhdessä sen kanssa jota rakastavat. , ja rakkaus toiseen ei voi koksaanolla väärää.Hyvä että eivät petä ihmisiä esiintymällä väärin motiivein. Olen samaa mieltä.
Mutta miten siihen on tultu?
- AnonyymiUUSI
Ja mistä sen tietää että siellä varhaisessa lapsuudessa ei jokin ole jo mennyt sen verran vinksalleen että on alkanut homoseksuaalistuminen lapsen mielessä?
- AnonyymiUUSI
Ei ole mennyt mikään vikaan. Heillä on usein hyvin ymmärtäväisiä vanhempia ja tulevat hyvistä kodeista
Mutta eräissä heteroissa on pahastikin vikaa kun vatvovat homojen asioita, ja vielä että siitä pitäisi eheytyä . Kuinkahan monta vuotta ottaa menenkö kaikki typerykset ovat poissa ja uusi sukupolvi ei tunne tarvetta jauhamaan vähemmistö ryhmistä . Jokaisella tarpeeksi oman itsensä kanssa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mennyt mikään vikaan. Heillä on usein hyvin ymmärtäväisiä vanhempia ja tulevat hyvistä kodeista
Mutta eräissä heteroissa on pahastikin vikaa kun vatvovat homojen asioita, ja vielä että siitä pitäisi eheytyä . Kuinkahan monta vuotta ottaa menenkö kaikki typerykset ovat poissa ja uusi sukupolvi ei tunne tarvetta jauhamaan vähemmistö ryhmistä . Jokaisella tarpeeksi oman itsensä kanssa.Sorry! Siis en tietäisi koko asiasta jos sitä ei tuputettaisi joka paikassa ja jopa lapsille.
Joten! - AnonyymiUUSI
Unohda jo tuo ajatus , asia on biologinen eikä mitenkään tapahtumisesta johtuva
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eräissä heteroissa on pahastikin vikaa kun vatvovat homojen asioita, ja vielä että siitä pitäisi eheytyä . Kuinkahan monta vuotta ottaa menenkö kaikki typerykset ovat poissa ja uusi sukupolvi ei tunne tarvetta jauhamaan vähemmistö ryhmistä . Jokaisella tarpeeksi oman itsensä kanssa.Kun ne vanhemmatkaan eivät aina muokkaa lapsensa olemista ja elämistä.
Hyvästä kodista voi tulla lapsi(a), jolla menee elämä vinksalleen ( en nyt tarkoita juuri homoutta ) ja taas ns. huonosta kodista voi tulla hyvinkin pärjääviä lapsia.
Se on joku yleinen ihme käsitys ja luulo, että kotiolot ihan aina vaikuttaisivat lasten tulevaisuuteen. Onhan sillä toki merkitystä, sitä en kiellä, mutta minkä verran ? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohda jo tuo ajatus , asia on biologinen eikä mitenkään tapahtumisesta johtuva
Et sinä voi kieltää ketään ajattelemasta miten hän haluaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun ne vanhemmatkaan eivät aina muokkaa lapsensa olemista ja elämistä.
Hyvästä kodista voi tulla lapsi(a), jolla menee elämä vinksalleen ( en nyt tarkoita juuri homoutta ) ja taas ns. huonosta kodista voi tulla hyvinkin pärjääviä lapsia.
Se on joku yleinen ihme käsitys ja luulo, että kotiolot ihan aina vaikuttaisivat lasten tulevaisuuteen. Onhan sillä toki merkitystä, sitä en kiellä, mutta minkä verran ?Toki käy noin, tunnenkin monia hämmästyttäviä tapauksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun ne vanhemmatkaan eivät aina muokkaa lapsensa olemista ja elämistä.
Se on joku yleinen ihme käsitys ja luulo, että kotiolot ihan aina vaikuttaisivat lasten tulevaisuuteen. Onhan sillä toki merkitystä, sitä en kiellä, mutta minkä verran ?Tutkitusti silti vaikuttavat. En tarkoittanut mitään sosioekonomista juttua, vaan jotain ihan irrallisia tapahtumia joita ei voi ehkä edes löytää missään tutkimuksissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tutkitusti silti vaikuttavat. En tarkoittanut mitään sosioekonomista juttua, vaan jotain ihan irrallisia tapahtumia joita ei voi ehkä edes löytää missään tutkimuksissa.
Mainitsinkin, että toki vaikuttaa, ainakin osittain.
Kotoahan lapsen käytösmallit aika usein tulevat. Lapsi niin sanotusti imee itseensä mallia vanhempien käytöksestä.
Ja kun nykyajan aikuisia on nähnyt, niin ei ihme, että joskus lapsistakin tulee mitä tulee.
Kaikki aikuisetkaan eivät osaa käyttäytyä aina ihan fiksusti.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän joka ikisellä ihmisellä ole sekä hyviä että huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta varhaisesta lapsuudesta lähtien. Nähdäkseni jokaisella voi myös olla kiintymyksen, jopa eroottisia, tunteita kumpaankin sukupuolta kohtaan
Mutta varsinaista sukupuolista vetoa koetaan yleensä vastakkaista sukupuolta kohtaan. Muuten ei ihmiskuntaa olisi. Varsinaista sukupuolielämää ei mielestäni edes voi olla saamaa sukupuolta olevien kesken, vaikka sitä muistuttavaa toimintaa olisikin.
Homoilu ja lesboilu on niin muotia ja yliarvostettua nykyään, että tuskin kukaan uskaltaa sanoakaan, ettei kiinnosta. On trendikästä olla homo tai lesbo, saa varmasti huomiota osakseen. Se on ajan henki. Ikäänkuin ihminen ei muuta olisikaan kuin sukupuolisuutta.- AnonyymiUUSI
Niinpä niin sinä se jankuttaa omiasi , kyllä heidän sukupuoli elämä on heille se parhain, mutta ei siis sinulle koska et voi ymmärtää sitä , siis paras että lopetat miettimästä heidän elämäänsä .
Minä tunnen noin monta homoparia, niin että olen nähnyt niin paljon heidän elämästään vuosien varrella.
Keskitasoa paremmat palkat heillä myöskin on, joten siis mitään vikaa ei ole heidän elämässään toistensa kanssa. - AnonyymiUUSI
Olen itse ollut pitkissä suhteissa vastakkaiseen sukupuoleen ilman sitä todellisinta rakkautta, kuten asian koen. Sukupuolielämäni heidän kanssaan oli runsasta lääketieteellisessä mielessä onnistunutta, myös usein kuvittelin heitä rakastaneeni.
Koskaan nämä suhteet eivät yltäneet siihen mihin olisi pitänyt, sellaiseen mitä on ollut ehkä noin yhden tai kahden kanssa, joiden kanssa suhteet muista syistä jäivät lyhyiksi.
Mielestäni ihmiset eivät ole niin yhdestä puusta veistettyjä kuin yleensä taidetaan kuvitella. Eli oikea rakkaus ei aina osu ja korvikkeita tarvitaan.
Hetero - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin sinä se jankuttaa omiasi , kyllä heidän sukupuoli elämä on heille se parhain, mutta ei siis sinulle koska et voi ymmärtää sitä , siis paras että lopetat miettimästä heidän elämäänsä .
Minä tunnen noin monta homoparia, niin että olen nähnyt niin paljon heidän elämästään vuosien varrella.
Keskitasoa paremmat palkat heillä myöskin on, joten siis mitään vikaa ei ole heidän elämässään toistensa kanssa.No ei sitten jos rahaakin löytyy, noinhan sen on pakko olla.
- AnonyymiUUSI
Se ei ole muoti ilmiö , ainoastaan vapautuminen kaikista leimoista jota heihin on aina laitettu .
Muista nuoruudessani yhden sen aikaisen poikakaverin joka kertoi että oli ollut Ruotsissa ja joku homo olisi muka häntä vikitellyt, mikä ei ole edes totta , ei homo vikittele heteromiestä homo näkee toisen homon . Joten poikaystävä yritti vaan tehdä itsensä jotenkin erikoiseksi . - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole muoti ilmiö , ainoastaan vapautuminen kaikista leimoista jota heihin on aina laitettu .
Muista nuoruudessani yhden sen aikaisen poikakaverin joka kertoi että oli ollut Ruotsissa ja joku homo olisi muka häntä vikitellyt, mikä ei ole edes totta , ei homo vikittele heteromiestä homo näkee toisen homon . Joten poikaystävä yritti vaan tehdä itsensä jotenkin erikoiseksi .Mikä siinä on että homoseks. ei voi olla muka mäntti? Varmasti voi siinä kuin heterokin! Ja erehtyä vokottelemaan väärää henkilöä, niin kuin heteroillakin on usein tapana.
Tai oli, nykyäänhän ei kukaan enää uskalla, on vain tinderi tms. jossa voi sopia asian valmiiksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei sitten jos rahaakin löytyy, noinhan sen on pakko olla.
Ei kaikilla sitä rahaa ole. Sukupuolisesta suuntautumisesta riippumatta ihmisillä on erilaiset rahavarat, palkat, ym. Homojakin on köyhempiä, sekä rikkaampia, ihan kuin muitakin ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista nuoruudessani yhden sen aikaisen poikakaverin joka kertoi että oli ollut Ruotsissa ja joku homo olisi muka häntä vikitellyt, mikä ei ole edes totta , ei homo vikittele heteromiestä homo näkee toisen homon . Joten poikaystävä yritti vaan tehdä itsensä jotenkin erikoiseksi .Homokin voi erehtyä miehestä, ei siinä mitään outoa ole.
Homous ei kovin paljon päällepäin loista, vaikka homotutkasta puhutaankin.
Erehdyksiä sattuu. - AnonyymiUUSI
Ei ole muodin vuoksi homo tai lesbo vaan se on sisimmästä kiinni tunteesta. Homoksi synnytään
Siitä.on myös olemassa tieteellistä näyttöä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikilla sitä rahaa ole. Sukupuolisesta suuntautumisesta riippumatta ihmisillä on erilaiset rahavarat, palkat, ym. Homojakin on köyhempiä, sekä rikkaampia, ihan kuin muitakin ihmisiä.
Kommenttini oli sarkasmia, -täsmennys.
- AnonyymiUUSI
Älä nyt vain järkyty, mutta minä en ole "tullut" homoseksuaaliksi, vaan olen ollut sellainen aina. Huomasin asian jo hyvin nuorena että olen kiinnostunut omasta sukupuolestani. Ei se ole mikään tietoinen valinta mutta ettehän te yksinkertaiset vajaaälyiset voi asiaa ymmärtää.
- AnonyymiUUSI
Toiset ymmärtää, toiset ei.
Siinä se ongelma oikeastaan onkin, kun jotkut eivät ymmärrä, tai eivät halua ymmärtää.
Jotkut taas voivat ymmärtää, mutta eivät jostain syystä hyväksy asiaa. Jotkut hyväksyvät, vaikka eivät kunnolla ymmärrä.
Mitä se on keneltäkään muulta pois, jos joku toinen on seksuaalisesti poikkeava, vaikka itse ei ole ? Pitäisi riittää, kun itse tietää mitä itse on. Ja ymmärtää sekin, että kaikki eivät ole samanlaisia kun on itse, eikä tarvitsekaan olla. - AnonyymiUUSI
No kyllä nyt jokin ihmisviha kumpuaa jos minunlaisellenikin ihmiselle noin rumasti vastaa.
En ole vastustamassa kenenkään aitoja tai sellaisiksi kokemiaan tunteita, vaan ihan vain päätin minäkin tulla kaapista ajatuksineni koska kaapeissa ei nykyään ole muodikasta enää olla. - AnonyymiUUSI
Ihan totta yksinkertaisuus ei ymmärrä, koska luulee että sana jomoseksuaalinem . Tarkoittaa seksiä , ja junteilla on hullu,luulo että ” olkoot mitä haluavat, kunhan ei minuun koske” tuo klassikko naurattaa aika tavalla , sillä miksi he koskisivat johonkin junttiin joka ei edes ole homo, eivätkä he mitenkää ryntää kenenkään kimppuun , eräät jo kuvittelevat niinkin . Typeryys on se suurin oire näissä tietämättömien parissa , ja jotenkin se näyttäytyy muissakin asioissa kun ihmisten selksuaalisuudessa.
Siksi jos olisivat viisaita eivät edes nostais esiin aihetta josta eivät tiedä mitään . Pitäisikö muidenkin alata heistä kertomaan kaikkia mitä saavat päähänsä , ja tyhmyys loistaa jo pitkälle . - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta yksinkertaisuus ei ymmärrä, koska luulee että sana jomoseksuaalinem . Tarkoittaa seksiä , ja junteilla on hullu,luulo että ” olkoot mitä haluavat, kunhan ei minuun koske” tuo klassikko naurattaa aika tavalla , sillä miksi he koskisivat johonkin junttiin joka ei edes ole homo, eivätkä he mitenkää ryntää kenenkään kimppuun , eräät jo kuvittelevat niinkin . Typeryys on se suurin oire näissä tietämättömien parissa , ja jotenkin se näyttäytyy muissakin asioissa kun ihmisten selksuaalisuudessa.
Siksi jos olisivat viisaita eivät edes nostais esiin aihetta josta eivät tiedä mitään . Pitäisikö muidenkin alata heistä kertomaan kaikkia mitä saavat päähänsä , ja tyhmyys loistaa jo pitkälle .Korjaus jomoseksuaalinen Piti olla Homoseksuaalinen .
Tämä kone muuttaa joka sanan ettei ehdi huomata edes kaikkia virheitä
I - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus jomoseksuaalinen Piti olla Homoseksuaalinen .
Tämä kone muuttaa joka sanan ettei ehdi huomata edes kaikkia virheitä
IVoi kunpa se muuttaisi vähän sinun ulosantiasikin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi jos olisivat viisaita eivät edes nostais esiin aihetta josta eivät tiedä mitään . Pitäisikö muidenkin alata heistä kertomaan kaikkia mitä saavat päähänsä , ja tyhmyys loistaa jo pitkälle .Sinähän kerrot jo itse vihoitteluistasi.
Sanon vain sen, että olen aivan syytön kaikkeen tuohon mistä pauhaat, kaikkein viimeksi olen mikään juntti!
Mutta pauhaa nyt täällä palstalla jos olosi siitä hepottuu. Antaa mennä vain.
Hetero
- AnonyymiUUSI
Ihmisestä tulee homosexuaali kun
hän menee
tai tässä tapauksessa
astuu
bile Ilmarin kelkkaan.
Tampereella on kommunisti nimeltään Ransu- Koira.
Hän on töissä Ylellä. - AnonyymiUUSI
Biologiaa nykyään veikataan syyksi homoseksuaalisuuteen. Jo sikiöaikana tapahtuisi hormonaalisia seikkoja jotka sitten aivoihin vaikuttavat.
Mutta kuinka harvinaisia me TÄYSIN HETEROT sitten olemme nykyistä ajatustaustaa vasten?- AnonyymiUUSI
Ja mistä johtuu että muinoin, minun nuoruudessani koko lapsuusajalta eikä nuoruudesta ole yhtäkään tuttua homoseksuaaliksi tullut? Eivät ole kaapissakaan, vaan pitkissä toimivissa suhteissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä johtuu että muinoin, minun nuoruudessani koko lapsuusajalta eikä nuoruudesta ole yhtäkään tuttua homoseksuaaliksi tullut? Eivät ole kaapissakaan, vaan pitkissä toimivissa suhteissa.
Silloin muinoin homot olivat ihan kirjaimellisesti kaapissa, koska homous oli paheksuttua.
Muistan itse kouluajoilta -80-luvulta, että koulussa oli yksi tai kaksi avoimesti homoa. Sitähän ei voi tietää, oliko heitä enemmänkin, mutta se ei ollut yleisessä tiedossa.
- AnonyymiUUSI
Ensiksikin on syy kunnioittaa luontoa ja olla ryhtymättä tiineeseen naiseen. Se on vakavaa, eikä juuri naurata. Vai kuinka.
- AnonyymiUUSI
Ei ole hyvä nauraa. Mutta turvallista on jos ei halua itselleen lapsia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751