Mä tiedän aina kaikki sun tunnetilat. Sen kun sä olet niin allapäin, että harva siihen kykenee. Kuin joskus sillon kun näin sun ekan kerran, mutta vasta kuvista tajusin, että sehän olet sinä. Sellasista jutuista jää tavallaan kuva ja jälki. Aika vahvoja pettymyksen ja vihan tunteita siihen kyllä vaaditaan.
Tiedän myös millon oot innostunut, auttavainen ja ihan kuin jalolla tuulella. Sulta on kiva saada apuja. En tiedä miksi susta tuntuu riittämättömältä, kun sun ei tarvitsis. Mutta huomaan myös sen ja huomaan myös, että säkin huomaat herkästi mitä mä ajattelen.
Se oli vahinko, se tuli mun omalta puolelta ja se oli ihan mun omaa epävarmuutta. Katsos sattuuhan sitä muillekin ja sitten peilataan niitä toisiimme.
Ehkä sä etsit jatkuvaa validaatiota ja sun on vaan pakko tehdä niin.
Tiedän myös millon susta tuntuu kauniilta ja itsevarmalta. Silloin olet oikein viehättävä.
Niin ja.. niin
61
753
Vastaukset
- Anonyymi
Tedän että tiedät ja minäkin tiedän sinun ♥️
- Anonyymi
Mikä oli vahinko?
- Anonyymi
Miksi uskottelet itsellesi ja toiselle tämmöistä sontaa. Et tiedä mitä toinen tuntee jos et kysy. Älkää olettako puhukaa.
- Anonyymi
Minäkin tunsin kunnes joku tuli väliimme
- Anonyymi
Vähän sama täällä myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama täällä myös.
Ja täällä!!
- Anonyymi
Oliko tämä miehen kirjoittama teksti naiselle? Se piti paikkansa, että ainakin hän oli hyvä tiedostamaan tunnetilojani. Minulle tuli joissakin tilanteissa hieman kiusallinen olo, koska en halunnut näyttää epävarmuuttani.
Toinen vanhempani sanoi, kuinka vaikutin olevani allapäin ja hän yritti saada minua avautumaan tonkimalla, herättelemällä ja provosoimalla. Jossain vaiheessa hän alkoi syyttämään minua, että olen samanlainen synkistelijä kuin toinen vanhempani oli. Minua palloteltiin puolelta toiselle.
Mielelläni autan toisia. Tiedän riittämättömyyden tunteen ja mistä se tulee, mutta minulla ei ole siihen ratkaisua. Huomasin hyvin herkästi, millä tuulella hän oli.
En syytä häntä mistään. Olen itse epävarma. Se vaikuttaa. Ei kaikista alkoholiperheiden lapsista tule tietynlaisia, mutta onhan siellä yhtymäkohtia. - Anonyymi
nepsy ja maanisuus tekee elämästä toisinaan sekasta. koittaa tarttua asioihin mut tuntuu ettei saa otetta. monesti ku jostain asiasta saa sitte kiinni ni se vie mennessään. pätee ihmissuhteisiin ja kaikkeen tekemiseen. kun hurahtaa niin monesti kaikkeen. ainakin hetkellisesti. sitte välillä haluu paeta ja esittää mykkää.. ja välillä haluaa huutaa saatan.a.sitte ku joku pitkä ajanjakso päättyy ja oot taas uuden äärellä alkaa taas se sama sohlaus. toisen ihmisen läsnäolo rauhoittaa ja auttaa. samaan aikaan sitä huomaamattansa tai tahallaan työntää jokaisen pois koska ei osaa olla ei pysty olla tai sitten ei halua kertoa miten asiat on oikeesti. oppii olla kattomatta silmiin ja paljastamatta mitään. oppii salailun. oppii valehtelun. pelkää jäävänsä kiinni siitä miten pieni,pskana ja eksyny sitä on.
- Anonyymi
Tämä voisi sopia häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä voisi sopia häneen.
no sopppiiha se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä voisi sopia häneen.
Olisin halunnut tietää...
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä voisi sopia häneen.
Anna hänen olla. Jos et pysty tällaista sanomaan hänelle suoraan ja ylipäätään puhumaan asioista niin lopeta tämä ja jätä hänet rauhaan. Säälittävää palstalla tämmöstä väittää totuutena.
Sillä, jos sinä hänet tunnet, et tänne tällaista laittaisi. Kaikella hyvällä sanon..
/🌻🌻🌼🌺 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna hänen olla. Jos et pysty tällaista sanomaan hänelle suoraan ja ylipäätään puhumaan asioista niin lopeta tämä ja jätä hänet rauhaan. Säälittävää palstalla tämmöstä väittää totuutena.
Sillä, jos sinä hänet tunnet, et tänne tällaista laittaisi. Kaikella hyvällä sanon..
/🌻🌻🌼🌺Anteeksi mitä 😳?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/🌻🌻🌼🌺Kenelle sinä luulet kirjoittavasi? Tiedät kirjoittavasi?
Minä en väittänyt mitään, vaan totesin.
Hänen kohdallaan kyse on ollut hänen puhumattomuudesta.
Eli mitäköhän vttua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä voisi sopia häneen.
Toi sopii sinuun erittäin hyvin.
- Anonyymi
Huonoja oloja tulee välillä ja tiedän, mistä ne tulee, mutta välillä ne tulee ihan puskista. Maanisuus on sitä, että menee monta asiaa tosi nopeasti samaan aikaan. Tulee ärsyyntymistä, kun ei tavallaan saa hermostoa rauhoitettua. Saattaa tulla turvattomuuden tunne. (Kommentoin 22:23:11)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi sopii sinuun erittäin hyvin.
Kiva, että kelpaa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, että kelpaa 😁
entiedä kuka sä olet mut et ainaka toi joka ton rustas ku se olin mä. täs on taas monta keittelemässä ni tiedä kelle vastaa mutta aika moni nepsy is in da palsta. joten moni tietää tuntee kokee. myös nepsyt velkaantuu ja tekee hätäpäissänsä semisti pimeitä päätöksiä ja enkämä tuomise ees palstan (kaikella hyvällä) peräkammarinpoikia. turhaa te mua täällä haukutte ja naisia ylipäätää. mäkin olen ihminen vaa jolla parasta ennen päiväys on menny ajat sitte siks oon täällä. kehtaisi deittaillakkaa tällä päällä ja ulkonäöllä. pysytään hausqoina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoja oloja tulee välillä ja tiedän, mistä ne tulee, mutta välillä ne tulee ihan puskista. Maanisuus on sitä, että menee monta asiaa tosi nopeasti samaan aikaan. Tulee ärsyyntymistä, kun ei tavallaan saa hermostoa rauhoitettua. Saattaa tulla turvattomuuden tunne. (Kommentoin 22:23:11)
En tiedä, saako kukaan tästä kiinni, mutta levottomuuden vastakohta voi olla tunteiden turruttaminen ja puhumattomuus, ettei pysty käsittelemään asioita. Puhumattomuus voi kertoa sisäisestä huonosta olosta ja ettei osaa sanoittaa negatiivisia tunteitaan. Menee ikäänkuin lukkoon. Jos ihminen on esim. kriisissä, saattaa jähmettyä ja ei saa tehtyä asioita. Tai ihminen voi olla kuin "robotti", että tunteet ovat niin kipeitä käsitellä, että toimii robottimaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, saako kukaan tästä kiinni, mutta levottomuuden vastakohta voi olla tunteiden turruttaminen ja puhumattomuus, ettei pysty käsittelemään asioita. Puhumattomuus voi kertoa sisäisestä huonosta olosta ja ettei osaa sanoittaa negatiivisia tunteitaan. Menee ikäänkuin lukkoon. Jos ihminen on esim. kriisissä, saattaa jähmettyä ja ei saa tehtyä asioita. Tai ihminen voi olla kuin "robotti", että tunteet ovat niin kipeitä käsitellä, että toimii robottimaisesti.
Hyvin saa kiinni ja tuon tiesinkin.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/🌻🌻🌼🌺Jätä ja jätä rauhaan. Eikö sulla harakka ole "perhe" nyt?! Ja hei, se en ollu minä joka tuon kirjoitti. Hehheh ota lisää jauhoja vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sinä luulet kirjoittavasi? Tiedät kirjoittavasi?
Eli mitäköhän vttua?Kannattaa varmaan aloittaa puhuminen toiselle. Suoraan irl. Siitä kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mitä 😳?
Kysykää toiselta älkääkä odottako, että se teille puhuu.
Hän ei todennäköisesti välitä yhtään niin paljon minusta kuin vaikka minä hänestä. Oikeasti mua suututtaa, että ei raivaa mulle tilaa elämässään sen verran, että tekisi mieli edes avautua. Se on ongelma. Hän työntää pois.
Näin mulla ja mun kaivatulla.
Ajattelen olevani vain vaivaksi.
/🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti. En osaa sanoa, kun itsellä ei ole sellaista. Varmasti näin. Voimia.
/🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meen lukkoon jo siitä, etten saa sanottua toiselle rakastan.
Mut siihen on järkisyyt. Ja miksi toisaalta puhua kaivatulle, kun ei hän vois mua auttaa. Ja mitä tulee tuohon kommentointiin missä arvostellaan nepsyjä hieman luokitellen niin en tykkää siitäkään.
Kyllä muutkin mokaa ja asiat voi aina korjata, oli nepsy tai muita ongelmia.
/🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut siihen on järkisyyt. Ja miksi toisaalta puhua kaivatulle, kun ei hän vois mua auttaa. Ja mitä tulee tuohon kommentointiin missä arvostellaan nepsyjä hieman luokitellen niin en tykkää siitäkään.
/🌻👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä ja jätä rauhaan. Eikö sulla harakka ole "perhe" nyt?! Ja hei, se en ollu minä joka tuon kirjoitti. Hehheh ota lisää jauhoja vaan!
Ei minulla ole perhettä ja en kyllä ole huumeitakaan käyttänyt. Sinusta en tiedä. Ainakin olet hieman turhan impulsiivinen, kun aninyymeja haukut.
"kelle luulet puhuvas"
"oot se ja tää ja tuo"
Koittakaa päättää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/🌻Koska en häntä voi saada, niin miksi jäädä hänen vaikutuspiiriinsä kitumaankaan. Tän kysymyksen äärellä oon..
Sivusta vaan enkä pahalla. On vain paljon tuttua juttua täällä, vaikka ei häneltä olisikaan. Ehkä auttaa jäsentämään tunteita. Olen sen takia täällä. Sorrun itsekin joskus puhumaan kuin hänelle vaikka pitäisi kirjoittaa aina erikseen hän, kaivattu tai näin sanoisin hänelle - tyylisesti, eikä suoraan "sinä".
/🌻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä voisi sopia häneen.
Einar örvellystä esi-isiä luuletko olevasi papitar
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitäköhän vttua?Anteeksi. En todella aio puhuakaan ihmiselle joka etääntyy vain. Jos hän ajattelisi noin ketä minä kaipaan niin olisin pöyristynyt ajatuksenjuoksustaan.
En minä voi tietää yhtään enempää, kun ei näytä itsekään puhuvan. Ei taida olla siis itsekään kunnossa sen enempää.
Sivusta sivuun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitäköhän vttua?Sä et saa muhun hiljaiseen naiseen sopivia vastauksia
Palstan kautta mies.
Mä en vastaile näihin .
Vituttaa lukea kun muut vastailee ja vie sun ajattelun harhaa.
Tekoälyki ois parempi kysely paikka kun ikävä palsta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et saa muhun hiljaiseen naiseen sopivia vastauksia
Palstan kautta mies.
Mä en vastaile näihin .
Vituttaa lukea kun muut vastailee ja vie sun ajattelun harhaa.
Tekoälyki ois parempi kysely paikka kun ikävä palsta!Tekoäly on paljon parempi.
Sivusta
- Anonyymi
Kirjoituksista välittyy tunnetilat varsinkin niitten välillä joilla on syvempi yhteys. Niistä pystyy päättelemään toisen fiilikset, ylä-ja alamäet. Mun kirjoitukset täällä on mennyt vuoristorataa itkuineen, nauruineen. Ja jotkut varmasti tunnistaa jo kenen kirjoitus kyseessä vaikka ei olisi tunnistetta/hymiötä.
Voi jopa aistia seksuaalisuuden milloinka on sillä päällä 😉
🤗🤭❤️- Anonyymi
🥱♥️🔥Hyvää yötä ✨️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥱♥️🔥Hyvää yötä ✨️
Hyvää yötä ❤️🤗kuullaan sitten huomenna 🤭
- Anonyymi
Tässä vaiheessa jo tällainen henkinen yhteys. Sitten kun aika on valmis sille, että olemme oikeasti yhdessä, niin yhteydemme tulee olemaan täysin ainutlaatuinen, ketään muita pareja vähättelemättä. Niin moni kuin toisille luodut kaksi herkkää jäävät joko yksin tai ovat sellaisen kanssa suhteessa, jossa ei kaikista hyvistä asioista huolimatta maksimaalinen avoimuus ja yhteenkuuluvuus toteudu. Meillä on erittäin harvinainen mahdollisuus johonkin käsittämättömän hienoon. Hyvää yötä! ❤️
(en ole ap.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä vaiheessa jo tällainen henkinen yhteys. Sitten kun aika on valmis sille, että olemme oikeasti yhdessä, niin yhteydemme tulee olemaan täysin ainutlaatuinen, ketään muita pareja vähättelemättä. Niin moni kuin toisille luodut kaksi herkkää jäävät joko yksin tai ovat sellaisen kanssa suhteessa, jossa ei kaikista hyvistä asioista huolimatta maksimaalinen avoimuus ja yhteenkuuluvuus toteudu. Meillä on erittäin harvinainen mahdollisuus johonkin käsittämättömän hienoon. Hyvää yötä! ❤️
(en ole ap.)Ihana kirjoitus, yhdyn sun ajatuksiin 🤭❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(en ole ap.)Juurikin näin se menee rakas liekkini. Yhteytemme on vahva❤️🔥hyvää yötä rakas
- Anonyymi
Mitä te tänne vuodesta toiseen noita kirjoittelette. Ihmisillä on kännykät ja muut millä voi pitää yhteyttä.
- Anonyymi
Sinä vissiin lukisit sitten jotain iltasatuja vaan täältä?? Mitäs itse teet täällä jos et mitään ikävöi?? Arvostelet muita aikasi kuluksi!
Ei näytä sinullakaan parempaa tekemistä olevan vaikka on puhelin ym.ym...
Mutta irl ei ketään.
Vai mitä?!
- Anonyymi
En ole auttanut millään tavalla
- Anonyymi
Se on kyllä huomattu. Teet juuri päinvastoin.
- Anonyymi
Naiselle
- Anonyymi
Jaa hän on nähnyt tuntee
- Anonyymi
Se on hyvä että joku tietää toisen tunnetilat, toinen voi vain keskittyä johonkin muuhun 🤔
- Anonyymi
Joo kollaa sä ylähyllyt, mä keskityn alapäähän 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kollaa sä ylähyllyt, mä keskityn alapäähän 🤭
Aika hyvin heh😂
- Anonyymi
Vasta kun on elänyt toisen kanssa kuukausia voi mennä tuollaista sanomaan toisesta. Väittää ja olettaa. Lyö leimoja. Ja tekee diagnooseja. Helppoa eikö. Sitä paitsi onkohan järkevää täällä mennä edes jakamaan noita asioita toisista ihmisistä kaikkien luettavaksi. Kun vielä monesti usein arvailujen varassa. Jos elämä hajoittanut ihmisen mielen niin luulisi toisten kunnioittavan niitä joille suotu raskas osa. Kaikki enempi tai vähempi päästään hajalla, sielun haavoja täynnä ja tunne-elämä pilalla. Eikä tästä kannata suuttunut olla. Voimia ja jaksamista kaikille. Varsinkin niille sotureille ja sankareille, jotka ovat menneet tulen läpi useita kertoja ja nousseet ylös joka kerta kuin Feeniks linnut tuhkasta. Annetaan arvo jokaiselle. Ihmisiä me kaikki olemme. 💜💙🩵💚🧡💛
- Anonyymi
Tahallaan pilaa toisen päivän vastuuton.
- Anonyymi
Siksikö manipuloit ja käytät valtaasi väärin?
- Anonyymi
Tiedän et luet mua kuin avointa kirjaa. Mäkin olen oppinut aika hyvin tuntemaan jo sun olotilat❤️
- Anonyymi
Toivoin yhteydenpitoa
- Anonyymi
Samoin❤️
- Anonyymi
Minäkin, mut kaikki on ohi tietyllä tapaa
/Sivusta 💐
- Anonyymi
Kun itsellä on ollut synkkää, niin on riittänyt, että ajatuksissa rakastan häntä vähän.
- Anonyymi
Samoin täällä ❤️🤍
- Anonyymi
Rakkaus antaa elämän haluja ja tuo väriä elämään 🧡🩵🩷💛💜💚
- Anonyymi
Manipoloitko itseäsi useinkin
- Anonyymi
Enpä juuri🩷😜
- Anonyymi
Homot
- Anonyymi
Eteenpäin
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793