asu leikkejä

nyt olen naisten asuissa ja kiima on kova , onko muita jotka pukeutuu tai ovat kiinnostuneet

122

2513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On toki. Naisten alusasut kiihottaa. Puen säännöllisesti pikkareita, rintaliivejä ja sukkahousuja

• Anonyymi

Niiden kiinnostus on säilynyt läpi elämän. Alkaen siitä,kun naiset käytti kokoliivejä ja sukkia.
        Ne väräyttää vieläkin. No ehkä enempi ylä kuin alapäässä.

• katsomaan sinua sinne vai ?

• Anonyymi

Kiitos, minäkin pukeudun joka aamu naisten vaatteisiin, olen jo ikäinen ukkomies mutta en vaan voi olla noissa inhoittavissa miesten vaatteissa, haluan pukeutua kauniisti ihaniin naisten asuihin.

• Anonyymi

Avosukkahousut, pitsiminihame?

• Anonyymi

Välillä tulee puettua korsetti ja sukat. Haaveilla samalla että joku ottais takaapäin. T. 51v mies itäuudeltamaalta

• Anonyymi

Mä tykkään kans tyttöillä. Voitasko kokeilla yhdessä.
        M54

• tyttöily toisen kanssa on ihanaa

• Anonyymi

Stay upit,stringit,minihame… jne… Lahdessa😉

• Anonyymi

Stay upit ja mustat pitsialusasut laittaa jalkaan, niin kyrpä on kovana.

• Anonyymi

Tampereen seudulta jos löytyisi nuorempaa miestä, joka tykkää tyttöillä tai olisi siitä kiinnostunut...

Täällä olisi viisikymppinen suomimies, joka haluaisi löytää "tytön" vakituisiin tapaamisiin kummankin nautinnoksi...

• Anonyymi

Kotona,vaimon sukkiksia kokeillut..kiihottavaa,erilaista..t.62ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottavaa, haluisi nähdä kalu kovana, ukm 70v87

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottavaa, haluisi nähdä kalu kovana, ukm 70v87

70v tuo 87 tuli vahingossa, kiihotti
        niin kovin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan parasta nykyään... t.65ukm

• Anonyymi

Minihameessa,ei meinaa pysyä kulli piilossa😊

• Anonyymi

Ei haittaa, vaikka kulli näkyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa, vaikka kulli näkyy?

No ei tietenkään👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tietenkään👍

Ohuissa sukkiksissa kulli näkyy hyvin läpi(mustissa)t.62ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohuissa sukkiksissa kulli näkyy hyvin läpi(mustissa)t.62ukm

Kyllä!!tykkään😊

• Anonyymi

Nyt mies puhuu asiaa! Itse olen pitkään harrastanut tätä ja olen löytänyt kavereita rinkiin https://nussimua.fi sivuston kautta. Suosittelen <3

• Anonyymi

Kiihottava ajatella että näkis jonkun toisen sukkiksissa kovana...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottava ajatella että näkis jonkun toisen sukkiksissa kovana...

Oletko sukkiksissa kovana, minä
        minä olen ohuissa mustissa sukkiksissa kulli kovana, ajattelen
        sinua?

• Anonyymi

Kyllä näitä ihania naisten asuja olen käyttänyt ihan nuoreesta asti. Varsinkin naisten alusvaatteet kiihottaa , usein käytössä rintaliivit, sukkanauhat ja nylonit sekä korkokengät. Näitä asuja on kertynyt vuosien varrella melko paljon.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Ihana! Haluisin sua! T. 64ukm

• Anonyymi

Ihanaa pukeutua naisellisiin asuihin. Olen kans nuoresta asti pukeutunut asuihin. kivahan se on pukea rintsikat piksut sukkanauhat hame paita ja korkkarit. ...
        CD 61 Tre.

• Anonyymi

Kiihottavaa, kulli koveneni, ajattelin sinua sex naisten asuissa,
        pitää tehdä loppuun, 70÷

• Anonyymi

Kiihottava, olis ihana nähdä, ajatuskin laittaa kalun kovaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa pukeutua naisellisiin asuihin. Olen kans nuoresta asti pukeutunut asuihin. kivahan se on pukea rintsikat piksut sukkanauhat hame paita ja korkkarit. ...
        CD 61 Tre.

Itse pukeudun naisten latex pvc housuihin jotka ovat kuin toinen iho. Huivit nahkatakki bootsit ym. Tampereen seudun levareilla välillä Käyn ajelemassa ja niissä kävelyllä. Olis joskus kiva nähdä? Kiihottaa mies naisten asuissa.

• Anonyymi

Avopuoliskoa kiihoittaa kun seisova kyrpä ei mahdu naisten pikkareihin, se nuolee ja ottaa suuhun kyrpää ja hinkkaa pilluaan sitä vasten niin pitkään että sperma ruiskahtelee ja sen jälkeenki

• Anonyymi

Missä näitä sukkisukkoja on...en ole ikinä nähnyt...

• Anonyymi kirjoitti:

Missä näitä sukkisukkoja on...en ole ikinä nähnyt...

Samaa etsiny,ei vaan löytynyt

• Anonyymi

On toki, itse pukeudun rintaliiveihin ja sukkiksiin silloin tällöin.

• Anonyymi

Olis mukava tavata, pukeudun myös sukkiksiin, pitsipöksyt ym.
        Kiihottaa naisten asut, mukava lukea ja kiihottua!

• Anonyymi

Sama täällä, tykkään pukeutua kiiltäviin sukkiksiin tai satiini pikkareihin. Olis kiva tavata saman henkinen kuka tykkää pukeutua naisten asuihin. Kalu olis kyl niin kovana. Missä vois tavata saman henkisiä?? Mä pks, voin kyl matkustaa tapaamiseen, max 200km. T: make 50v 17cm

• Anonyymi

Lisään vielä et kun uskallus ei meinaa riittää mulla, olen ujo ja ekaa kertaa näis hommis. et oisko mitään baaria esim. helsinki mis vois ns. sattumalta tavata??? ja ottaa muutaman rohkasevan drinkin aluks? olis kiva vaik ekakerran vaa käsihommat ja ehkä imutkin puolin ja toisin. Mut etsin todellakin kaveria kuka pukeutuu sukkiksiin ja pistsiin. Ja ehdottomasti salaista ja tervettä seuraa. t:make 50v/ 17cm

• Anonyymi

Ujous estää nämä miesten väliset,
        ujo olen, haluja olisi miten uskaltaisi antautua tekemään?
        Tykkään asuista, kulli koveni heti
        luettuani viestisi.
        Voitaisiin ekaksi vain kosketella, jutella mikä kiinnostas.

• Anonyymi

Tykkään käyttää naisten alusasuja,tämän viikon olen joka päivä laittanut naisten stringit.on niin kiihottunut olo koko ajan että pakko pitää näitä pöksyjä.vaimo on myös innoissaan kun tietää minun kiihotuksen ja saa seksiä enemmän tämän vuoksi,rakastelen stringit jalassa.

• Anonyymi

Kiihottaa lukea miehistä jotka käyttää naisten alusasuja.
      Olen myös kokeillut asuja, saa kullin kovettuun.
      Olis mukava nähdä mies naisten pöksyissä, riisua ja kosketella, 80v kovana kalu!

• Anonyymi

Mua voisit hyväillä mun tiukkoja naisten latex housuja jotka on ihonmyötäiset. Nautin siitä kun kouritaan edestä ja takaa tulisit taakseni kiinni ja kova kalusi tuntuisi vasten peppuani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua voisit hyväillä mun tiukkoja naisten latex housuja jotka on ihonmyötäiset. Nautin siitä kun kouritaan edestä ja takaa tulisit taakseni kiinni ja kova kalusi tuntuisi vasten peppuani.

Hyväilisin etumustasi, painautuisin
        sinua vasten, tuntisin kovan kalusi
        omaani vasten.
        Menisin taaksesi hieroisin kyrpääni latex peppuasi vasten, haluisin laskea latex housusi alas.
        Laittaa kyrpäni pyllysi vakoon, naisin sinne! 80v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväilisin etumustasi, painautuisin
        sinua vasten, tuntisin kovan kalusi
        omaani vasten.
        Menisin taaksesi hieroisin kyrpääni latex peppuasi vasten, haluisin laskea latex housusi alas.
        Laittaa kyrpäni pyllysi vakoon, naisin sinne! 80v

Tuntuu jo nyt hyvälle kun kuvittelen että työntyisit sisääni ja hiljalleen tuntisin kovan kalusi sisälläni. Samalla runkkaisit kaluani ja suutelisit kaulaani. Pane mua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu jo nyt hyvälle kun kuvittelen että työntyisit sisääni ja hiljalleen tuntisin kovan kalusi sisälläni. Samalla runkkaisit kaluani ja suutelisit kaulaani. Pane mua!

Panen sinua, työntelen hiljaa, suutelen kaulaasi, aah tuntuu ihanalta, laukean sisääsi!
        Imen kulliasi, laukeat suuhuni, nielen lastisi, nam hyvää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panen sinua, työntelen hiljaa, suutelen kaulaasi, aah tuntuu ihanalta, laukean sisääsi!
        Imen kulliasi, laukeat suuhuni, nielen lastisi, nam hyvää!

Ihanaa! Spermat valuen pitkin latex housujani avaat paitani napit. Imet nännejäni.

• Anonyymi

Voi että minä näyttäisin mieluusti pöksyjäni sinulle,antaisin kosketella,saisit tutkia munua ihan miten haluat

• Anonyymi

Mieluusti tutkisin pöksyjäsi, koskettelusin kaulua, muutakin koittaisin!
        Mitä antaisit tehdä? 80v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluusti tutkisin pöksyjäsi, koskettelusin kaulua, muutakin koittaisin!
        Mitä antaisit tehdä? 80v

Mitä tuumaisit, mustat alussortsit
        laitoin, alkoi jöpöttään.
        Ovat muotoilevat, kulli tulee hyvin
        näkyviin. 80v

• Itse olen erittäin alistuva. Tykkään valtavasti hameista mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Olisi ihanaa olla jonkun orja piika vauva tai prinsessa ihanissa asuissa. Olisi kiva löytää joku kenen kanssa fantasioida ja kirjoitella. Jos kiinnostaa niin laita viestiä. Kik nimeni on Timpukka1

• Anonyymi

Kiva asu valikoima, kiinnostas ottaa orjaksi sinut.
        Mitähän kaikkea keksis kanssasi?
        80v

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva asu valikoima, kiinnostas ottaa orjaksi sinut.
        Mitähän kaikkea keksis kanssasi?
        80v

Voih kiitos. Minulle kävisi melkein kaikki.

• Anonyymi

Olis ihanaa kun esittelisit itseäsi nyloneissa ja pikkuhameessa mitä vois nostella ja kouria kunnolla sieltä alta sen jälkeen voisit hieroa mun kalun kovaksi.

• Voi tekisin sen toki. Voisitko pitää minua orjapiikanasi ja sitoa minut ja käsitellä kovalla kädellä...

• Anonyymi

Sait minut kiimaan, kulli kovettu
        asustaisi, voisi tehdä sulle vaikka
        mitä?
        Voisin sinut haarat levälleen, tutkisin mitä sieltä hameen alta löytyy? 80v

• Anonyymi kirjoitti:

Sait minut kiimaan, kulli kovettu
        asustaisi, voisi tehdä sulle vaikka
        mitä?
        Voisin sinut haarat levälleen, tutkisin mitä sieltä hameen alta löytyy? 80v

Voiko kanssasi fantasioida jossain muualla? Minulla on kik ja discord.

• Anonyymi

Naisten asusteet kiihottaa, saavat
      kullin kovaksi.
      Käytän joskus naisten pöksyjä ja tyydytän itseni.
      Tipsukalla kiihottavia asuja, kulli koveni heti!

• Anonyymi

Mahtavaa,itse käytän vaimon pöksyjä ja hänbon myös hankkinut minulle naisten stringejä.on mustia punaisia lilaa,pitsisiä jne.nussin vaimoa monesti hänen stringit jalassa tuntuu vaan niin pirun hyvälle.mahtava kuulla että meitä on paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa,itse käytän vaimon pöksyjä ja hänbon myös hankkinut minulle naisten stringejä.on mustia punaisia lilaa,pitsisiä jne.nussin vaimoa monesti hänen stringit jalassa tuntuu vaan niin pirun hyvälle.mahtava kuulla että meitä on paljon

Rakastan noita asujasi, olis kiihottavaa jos saisi kosketella sinua.
        Stringit pitsi saa minut kovaksi.

• Anonyymi

Mustat sukkikset on kuumat, joista näkyy läpi kovettunut kyrpä.

• Anonyymi

Saispa koskella, silittää sukkikssa kyrpäsi?

• Anonyymi

Ihana käyttää naisten pikkareita, kiihottaa koko päivän kun tuntee stringien pitsireunuksien hyväilevän ihoani. Haluaisin että olisi toinen mies joka esittelisi itseään asuissa

• Anonyymi

Minä runkkaan, kun ajattelen sinua pikkareissa,stringeissä, voisin pukea myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä runkkaan, kun ajattelen sinua pikkareissa,stringeissä, voisin pukea myös.

Olet ihana.olis mahtavaa kanssasi tyttöillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihana.olis mahtavaa kanssasi tyttöillä

Olis kiihottavaa nähdä pitsi strigeissä toisemme, kalut kovana
        lähekkäin, koskettelua ym...
        Stringit on pienet meinaa seisova kalu tulla ulos, mukavaa!

• Anonyymi

Mä runkkaan aika paljon naisten housujen kanssa ja pitäkän mekon kanssa jaa naisten tissilivien ja pikkuhousujen kanssa ja mikä on naisten vaatteet kanssa farkkut oh hyvä .

• Anonyymi

Kyllä kyrpä seisoo kun näitä lukee.oli pakko vetää muijjan pöksyt jalkaan,tulee niin mahtava kiima päälle

• Anonyymi

Mustat pitsi stringut nyt minulla yön ja huomispäivän jalassa.ai että tuntuu kivalle.ei kalu tahdo mahtua olemaan pitsin alla kun seisoo.mut ihanaa on

• Anonyymi

Ihanat pitsi stringit, pitsi kiihottaa!
        Minulla miesten pitsi unelma s
        tringit on kalulle tila, näkyy kalu..
        hahmottuu mukavasti.

• Anonyymi

Nyt kun kelit viilenee on aika vetää stayupit jalkaan ja minihametta kokkareiden kera.

• Anonyymi

Mahtavaa.stayupit on kiihottavat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa.stayupit on kiihottavat

Niin on,tykkään niistä enemmän kuin sukkahousuista.

• Anonyymi

Minulla nyt mustat stayupit ja sukkanauhaliivit ja stringit. Kyllä tuntuu taivaalliselle katsoa peilistä kun kalu on kuin rautakanki kovana

• Anonyymi

Rautakankiasi koskettelisin mielelläni. Stayupit, sukkanauhaliivit, stringit, saa kaluni kovaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rautakankiasi koskettelisin mielelläni. Stayupit, sukkanauhaliivit, stringit, saa kaluni kovaksi!

Haluaisin olla sinun huorasi.saisit tehdä mitä haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin olla sinun huorasi.saisit tehdä mitä haluat.

Hieroisin Kaluasi stringien päältä ja haukkaisin sen suuhuni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieroisin Kaluasi stringien päältä ja haukkaisin sen suuhuni

Saisinko laskea lastin suuhusi.mut minäkin haluaisin ottaa kalusi huulteni väliin,nuolla sinun palleja ja käyttää kieltä anaalissasi,saanko tehdä niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisinko laskea lastin suuhusi.mut minäkin haluaisin ottaa kalusi huulteni väliin,nuolla sinun palleja ja käyttää kieltä anaalissasi,saanko tehdä niin

Saisit. Ois ihana ottaa loppuun asti sulta. Ois kyl mahtavaa jos ottaisit multa suihin ja nuolisin pyllyni märäksi. Mul kulli ihan kova ku aattelen sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisit. Ois ihana ottaa loppuun asti sulta. Ois kyl mahtavaa jos ottaisit multa suihin ja nuolisin pyllyni märäksi. Mul kulli ihan kova ku aattelen sua

Nyt on kyllä niin kiima päällä et tahtoisin viedä kaluni sinun anaaliin hitaasti painaen sitä yhä syvemmälle ja suudella sinua kiihkeästi.ai että mä haluan sinua.alan rakastua sinuun

• Anonyymi

Kyllä saa kalun kovettuun jutut,
      Pitää laittaa pitsipikkarit jalkaan,
      Olispa joku riisumassa pois, voisin
      riisua kaverin asuja myös, koiteltas
      toisiamme.

• Kovana täälläkin,mulla musta mekko korkealla halkiolla ilman pikkareita,olis kiihottavaa riisua pitsipikkarit sulta.
        Mun hameen alle pääsis helposti tunnustelemaan kovaa kullia.

• Anonyymi
        Harley63 kirjoitti:

Kovana täälläkin,mulla musta mekko korkealla halkiolla ilman pikkareita,olis kiihottavaa riisua pitsipikkarit sulta.
        Mun hameen alle pääsis helposti tunnustelemaan kovaa kullia.

Tulisin hameesi alle tunnusteleen
        kovaa kulliasi, hyväilisin kielellä, imisin kulliasi.
        Sormeni etsis pyllyn aukkoa, kullini
        pitsipikkareissa kovana.
        Riisu pikkarit minulta, hyväile kulliani, mitä haluisit tehdä?

• Anonyymi kirjoitti:

Tulisin hameesi alle tunnusteleen
        kovaa kulliasi, hyväilisin kielellä, imisin kulliasi.
        Sormeni etsis pyllyn aukkoa, kullini
        pitsipikkareissa kovana.
        Riisu pikkarit minulta, hyväile kulliani, mitä haluisit tehdä?

Otan sulta pikkari ja käännytään 69:n että päästään ottamaan kovaa kullia suuhun samaan aikaan.
        Kostutan sormea suussani ja hyväilen sun pyllyn aukkoa,samalla kun tunnen sun sormen painuvan mun sisään ja leikin kielellä sun paisunutta terskaa mun kulli ollessa sun suussa.

• Anonyymi

Heräsin justiinsa kulli kovana pitsipikkareissa, lähes läpinäkyvä yö paita.
      Haaveilen tulis joku halukas asuissa viereeni peiton alle, olen halukas rakasteleen kanssasi.

• Anonyymi

Voi miten kiihottavaa.itse olin myös viime yön pitsi stringit päällä.olis mahtava pöästä peuhaamaan kanssasi laittaisimme pitsi kullit toisiimme kiinni.aaaaaah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi miten kiihottavaa.itse olin myös viime yön pitsi stringit päällä.olis mahtava pöästä peuhaamaan kanssasi laittaisimme pitsi kullit toisiimme kiinni.aaaaaah

Olisi hurjaa laittaa pitsi kullit toisiimme kiinni, työntäisimme kalumme toistemme stringien sisään.
        Siinä vastakkain oltaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi hurjaa laittaa pitsi kullit toisiimme kiinni, työntäisimme kalumme toistemme stringien sisään.
        Siinä vastakkain oltaisiin.

Todella kiihottavaa olisi.nussin usein vaimoa pikkareitten alle.mutta vielä parempi kun sais miehen päällä oleville pitsien alle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella kiihottavaa olisi.nussin usein vaimoa pikkareitten alle.mutta vielä parempi kun sais miehen päällä oleville pitsien alle

Pitsien alle laukeaminen, päällekkäin oltais, kiihottavaa ajatella, voisi tehdä muutakin?

• Illalla taas seksihepettä päälle,stayupia,minihametta ja korkkarit.

• Anonyymi

Pirkanmaalla olis samanlaista seuraa vailla tyttöilijä.55v hoikka ja parta vaikka tytön vaatteissa.

• ahh avosukkikset jalassa ja korkokengät , laittaisikohan jotakin muutakin päälle

• Anonyymi

Ihanat asut, alkoi kalu jöpöttään, pikkarit, rintsikat.
        Olen kovana, haluisin sinua, antautuisitko minulle?

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanat asut, alkoi kalu jöpöttään, pikkarit, rintsikat.
        Olen kovana, haluisin sinua, antautuisitko minulle?

kyllä , saisit puristella rintojani , ne ovat toisin silikoonia , mutta isot

• Anonyymi
        kalewirauta kirjoitti:

kyllä , saisit puristella rintojani , ne ovat toisin silikoonia , mutta isot

Ihanaa haluisin kosketella rintojasi, suudella kulliasi.
        Kulli kovana olen, haluisin tulla taaksesi, koittaisin terskalla pyllyä.
        Ihanat avosukkikset, saisko tulla sisääsi?
        Haluaisin yhtyä kanssasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa haluisin kosketella rintojasi, suudella kulliasi.
        Kulli kovana olen, haluisin tulla taaksesi, koittaisin terskalla pyllyä.
        Ihanat avosukkikset, saisko tulla sisääsi?
        Haluaisin yhtyä kanssasi.

kyllä haluaisin saada kalusi syvälle pyllyyni , kiimaisena voihkisin kun se tunkeutuisi sisääni

• Anonyymi

Heräsin juuri pitsi stringeissä ja kalu heti kovana, voi kun olis joku tyttöilijä kanssani peiton alla.suudeltais ja hyväiltäis toisiamme

• Anonyymi

Haluisin tulla peittosi alle pitsi sringeissä, painautuisin sinua vasten.
        Hyväiltäs suudeltas, ottasin kalusi suuhuni koittaisin sormella, olis ihana rakastella kanssani peiton alla.

• Anonyymi

no niimpä, tota mä kans haaveilen. mut ujous estää kaiken. mä täällä satiini alusasuissa muna kovana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no niimpä, tota mä kans haaveilen. mut ujous estää kaiken. mä täällä satiini alusasuissa muna kovana

Halu olisi kova toisen miehen kanssa olla naisten asuissa.olen tuo mies jolla pitsipöksyt

• Anonyymi

Olen päivän ollut töissä sukkanauhaliiveissä ja stringit päällä farggujen alla .
      On ollut kiihottava olo

• Anonyymi

Kyllä noita tulee käyettyä. rintsikoita, alushousuja ja sukkahousuja.

• Anonyymi

Ihan mukavia asuja sinullq, minulla sukkikset vakio
        juttu, on myös pitsipöksyt myös, pitäis uusia.

• Anonyymi

Koko viikon olen käyttänyt eri stringejä.osa vaimoni pitsipöksyjä ihan hänen yllyttämänä.tuntuu ihanalle

• Anonyymi

Voisi katsella sinua asuissa, kiinnostaa asut itsellä
        pitsipöksyt, hipsterit, voitais kosketella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi katsella sinua asuissa, kiinnostaa asut itsellä
        pitsipöksyt, hipsterit, voitais kosketella.

Olis mahtavaa. Nyt on hipserit minulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis mahtavaa. Nyt on hipserit minulla

Minulla myös, heräsin justiinsa, kulli kovana oli
        ulkona lahkeesta.
        Miten sinulla menee, voitais kosketella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla myös, heräsin justiinsa, kulli kovana oli
        ulkona lahkeesta.
        Miten sinulla menee, voitais kosketella?

Runkkailen välillä mut en loppuun asti.laitoin stayupit lisäksi.on kulli kovana kun ajattelenkin.olis ihana kosketella sinua pöksyjen päältä ja hyväillä muutenkin toisiamme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Runkkailen välillä mut en loppuun asti.laitoin stayupit lisäksi.on kulli kovana kun ajattelenkin.olis ihana kosketella sinua pöksyjen päältä ja hyväillä muutenkin toisiamme

Stayupit sai kullini koveneen, olisi ihanaa olla
        alasti, painautuisimme toisiamme vasten.
        Kovat kyrvät hierois toisiaan, siinä voisi tehä
        muutakin mukavaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stayupit sai kullini koveneen, olisi ihanaa olla
        alasti, painautuisimme toisiamme vasten.
        Kovat kyrvät hierois toisiaan, siinä voisi tehä
        muutakin mukavaa?

Oletko mistä päin? Stayupit mullakin päällä nyt ja satiini pikkarit. Olis ihanaa hieroa kyrpiä toisiin ja ottaa sit lopuks suihin. Todellakin etsin jotain et vois hieroa munat vastakkain. Mut ei varmaan löydy mistään.. ja olen sit ekaa kertaa näis hommis ja aika ujo. mä pks kotoisin, et jos oot täältäpäin ni vastaile. joo niin mä 50v / 17 cm t. satinpanty. ps. ehdottomasti pitää olla luotettavaa ja tervettä sexiseuraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mistä päin? Stayupit mullakin päällä nyt ja satiini pikkarit. Olis ihanaa hieroa kyrpiä toisiin ja ottaa sit lopuks suihin. Todellakin etsin jotain et vois hieroa munat vastakkain. Mut ei varmaan löydy mistään.. ja olen sit ekaa kertaa näis hommis ja aika ujo. mä pks kotoisin, et jos oot täältäpäin ni vastaile. joo niin mä 50v / 17 cm t. satinpanty. ps. ehdottomasti pitää olla luotettavaa ja tervettä sexiseuraa

Olen pohjoisesta, olen myös kokematon, stayupit, pikkarit on kiihottavia.
        Munat vastakkain hieroa, suihin otto olisi jännää, kaikea voisi kokeilla?
        Kulli 14cm 70v , kaukana olemme toisistamme
        Alkoi kulli seisoon luettuani viestin, haluja olisi
        sinun kanssa touhuta.
        Pitsipikkarit jalassa, muuten alasti kulli seisoo,
        kun ajattelen sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinun kanssa touhuta.
        kun ajattelen sinua.

Täällä olisi 59 v ukkomies oulun pohjoispuolelta.käytän naisten pitsistringejä aika monta kertaa viikossa.tuntuu vaan niin ihanalle aamuisinkin herätä kun pitsi hyväilee ihanasti ihoa.olen kokematon miesten välisestä mut halu olisi valtava päästä kokemaan toisen miehen kanssa jolla samoja haluja.olis ihanaa hyväillä toisiamme naisten pikkareissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä olisi 59 v ukkomies oulun pohjoispuolelta.käytän naisten pitsistringejä aika monta kertaa viikossa.tuntuu vaan niin ihanalle aamuisinkin herätä kun pitsi hyväilee ihanasti ihoa.olen kokematon miesten välisestä mut halu olisi valtava päästä kokemaan toisen miehen kanssa jolla samoja haluja.olis ihanaa hyväillä toisiamme naisten pikkareissa

Olen myös Oulun pohjois puolelta, kokematon myös olen. Olen 70v haluja olisi, aluksi vaikka
        kädelle tehtäisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös Oulun pohjois puolelta, kokematon myös olen. Olen 70v haluja olisi, aluksi vaikka
        kädelle tehtäisiin?

Onko naisten alusasut sinulle kiihottavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko naisten alusasut sinulle kiihottavia.

Kiihottaa naisten alusasut, pitsipöksyjä ym kokeillut ja pitänyt, kiihottavia kalu tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinun kanssa touhuta.
        kun ajattelen sinua.

Voi kun on niin pitkä välimatka.. Mulla kulli seisoo nyt kovana. iso terska odottas suihin ottoa. Mulla kans haluja kokeilla touhuta ja kokeilla kaikkee. Harmi kun on niin pitkä välimatka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun on niin pitkä välimatka.. Mulla kulli seisoo nyt kovana. iso terska odottas suihin ottoa. Mulla kans haluja kokeilla touhuta ja kokeilla kaikkee. Harmi kun on niin pitkä välimatka.

Oletko kokematon, voisi imasts kulliasi ja saisit
        minunkin.
        Kokeiltas muutakin, mitä haluisit?
        Kulli kovana pitsi pikkareissa, pitää tehdä kädellä, 70v

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kokematon, voisi imasts kulliasi ja saisit
        minunkin.
        Kokeiltas muutakin, mitä haluisit?
        Kulli kovana pitsi pikkareissa, pitää tehdä kädellä, 70v

Olen kokematon. nyt päällä stayupit ja satiini pikkarit. kulli niin kovana. löytysky pääkaupuniseudulta kaveria saman hekisiin puuhiin? mä 50v .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kokematon. nyt päällä stayupit ja satiini pikkarit. kulli niin kovana. löytysky pääkaupuniseudulta kaveria saman hekisiin puuhiin? mä 50v .

Satiini yö paita, pitsipikkarit, sinulla ihanat stayupit, olis ihana lähestyä sinua?
        Olen vain kaukana, pohjoisesta, tuntuu hyvältä
        ajatella sinua stayupeissa, kullikin tykkäis.

• Anonyymi

Olisi mahtava kokea miehen kosketusta.mistä pidät tai mitä haluat

• Anonyymi

Olis mahtava koskea miehen kullia, runkata sitä.
        Ajatuskin kovettaa kaluni, sais runkata minua, mitä muuta tehtäisiin?

• Anonyymi

Sukkahousuja ja naisten pikkupöksyjä tulee joskus puettua päälle. Käytetyt, vaikka pestytkin saa nivusiin liikettä ja sperma lentää.

• Anonyymi

Minäkin sukkahousuja, pitsipöksyjä ja muita nais
        asuja, teen nyt pitsi pöksyhin, kulli ulkona lahkeesta.

• Anonyymi

Olen pukenut vaimon pikkuhousut ja rintaliivit ja hameen ja runkannut spermat housuihin tekisi mieli huulipuna ja koko asu olla huora nainen miehelle Ulvilassa jos on muita

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      73
      7977
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      87
      6043
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      79
      5519
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      67
      5436
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      112
      4697
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      120
      2441
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1311
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1304
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      42
      1139
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      50
      1120
    Aihe