Suomalaisten maahanmuutto ulkomaille

Onko ok, että suomalaiset muuttavat ulkomaille suurissa määrin? Pelkästään ruotsissa asuu satoja tuhansia suomalaisia. Jos kerran vastustetaan maahanmuuttoa Suomeen niin eikö kaiken järjen mukaan pitäisi vastustaa maahanmuuttoa Suomesta ulkomaille?

Eihän perussuomalaiset voi sellaista voi sallia, että Suomesta muutetaan ulkomaille. Tuon logiikan mukaan pitäisi laittaa rajat kiinni Suomesta lähteville.

9

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Suomessakin on otettava käyttöön Pohjois-Korean malli, ketään ei päästetä maahan eikä maasta pois kuin perussuomalaisten myöntämällä erillisluvalla.

• Anonyymi
      UUSI

On ok. Suomalaiset on siitä outoja "matuja" muille maille, että ne lähtee oikeesti töihin, ei eleleen paikallisten taskuille. Ne ei saa edes ilmasta kämppää, tavaroita, kuteita, viimesen päälle elektroniikkaa ym ym, mistään ilmaiseksi. Suomi on ainoa maa maailmassa, joka totaalisesti maksaa kaiken ja antaa vielä ilmaisen terveyden- ja hammahoidon "sokerina" pohjalle. Missään muualla maailmassa ei ole tällaista typeryyttä
      Maksa 50 v veroja tälle maalle, tarvitset kerran apua, on sata varma, ettei tipu, ei lirise!
      Näin kohdellaan aitoja ja alkuperäisiä suomalaisia!
      "ON VAARALLISTA AJATELLA OMIA". Lausui eräs demarihuora!

• UUSI

Ei pidä paikkaansa, pelkkä mielikuva. Ulkomaille Suomesta lähtee kaikenlaista sakkia, kuten Niko Ranta-Aho ja kumppanit ovat vieneet suomalaista osaamistaan espanjalaiseen yhteiskuntaan.

Varmaan ilahtuvat siellä.

• Anonyymi
        UUSI

Muuten Niko Ranta‑Aho toimi keskeisenä hahmona suurimassa suomalaisessa huumekauppavyyhdissä, ns. Katiska‑tapauksessa, joka ulottui Espanjassa hankituista aineista Suomeen. Tuomittiin 11 vuoden vankeuteen törkeistä huumausainerikoksista. Tapauksessa mukana mm. 54 kg amfetamiinia ja 10 kg MDMA:ta, lisäksi paljastui suunnitelmia äärimmäisen suuren aine-erien hankkimisesta sekä Slovakiasta että Espanjasta. Ranta‑aho oleskeli Espanjassa, nähtiin kuvissa paikallisten rikollisten kanssa, ja johti aineiden tilaamista ja lähetystä nimenomaan Espanjan alueelta.

Kova työmieshän tuo näytti olevan. Varmasti espanjalaiset innoissaan kun tulee näin kovia työmiehiä Suomesta...

• Anonyymi
      UUSI

miten siellä suomessa voi asua ja elää lopuu rahat ja helvetti maksaa toisten vermien elämistä,,ja maksua maksun päälle,,mie lopetin sen yhteiskunnan rahoituksen,,15 vuotta sitten,,ja muutto venäjällle,,täällä on asuminen ruoka,,ja energia,, vakuutus terveyden huoltoon halpaa,,teijän oma vastuut on täysin käsittömän kallis,,ja pääsee nopeasti hoitoon jos on tavis,,eikä oo hyvinvointi,,himmeleitä,,ja ja meitä on täälä,paljon,,ja lisää tulee koko,,ajan, ter,,,daa,,daa,,

• Anonyymi
      UUSI

Jos Suomeen ei voi muuttaa niin silloin ei suomalaisetkaan saa muuttaa ulkomaille.Eivät suomalaiset niin rakastettuja ole kunnitse luulevat.Suomalainen luulee että hän on ahkera ja muut laiskoja.Samahan se on Suomessa.Porukka haukkuu työttömiä ja itse raahautuvat töihin,mutta tuottavuus ei ole kehuttava.Palkka juoksee mutta suomalainen istuu kahvilla,lounaalla,tupakalla,vessassa ja siinä välissä huilailee.Niin se ahkeran työpäivä kuluu.

• Anonyymi
      UUSI

kun muutat ulkomaille eläkepäivinä niin et voi enää kiertää sillä veroja , kaikessa maahanmuutossa on kyse hyödystä !!!

• Anonyymi
      UUSI

Jos jäät Suomeen
      joudut WEF: fiin

WEF- on silkkaa kommunismia.
      WEF- on tyrannia
      Kohta et omista mitään.

Kaikki meidän pääministerit laukkovat WEF- kokouksissa.
      Suomi päätyy liittovaltioon jossa on voimassa WEF.

Ellet ala laittamaan hanttiin valtiovallalle.

• Anonyymi
      UUSI

Onko ok?

Asiaa kannattaa tiedustella valtiolta, johon ollaan muuttamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe