Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
84
911
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eli puit mekon päälle kohtauksessa ja siitä toetessa totesit että nainen käynyt laittamassa ätmille muonaa
Hahahahaha - AnonyymiUUSI
Hän oli kaunis ja läsnä.
https://www.youtube.com/watch?v=aoLGpB9-bVw- AnonyymiUUSI
Silloin ei turhia jaariteltu. Menimme suoraan asiaan.
- AnonyymiUUSI
Hung.ry like The Wolf.
- AnonyymiUUSI
Ja tie naisen sydämeen kulkee miehen sydänsurujen kautta! Noin se ainakin mun kohdalla menee 🤍🥰
- AnonyymiUUSI
Semmosta sanotaan laastariks.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se nainen tavattoman hienoa, että löysit tällaisen tulokulman tästä palstaäijän monologista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se nainen tavattoman hienoa, että löysit tällaisen tulokulman tästä palstaäijän monologista
Desperate acts of a grown a*s woman pleaz
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se vähän riippuu minkä näkökulman ottaa. Onhan miehilläkin oikeus saada lohtua kun itku on kurkussa ja kun elämä kolhii. Pitää heidänkin antaa olla heikkoja eikä heidän tarvitse aina jaksaa taistella omia taisteluitaan yksin, vaikka onhan heillä tietenkin omat miespuoliset kaverit:) 🤍😘
- AnonyymiUUSI
Onneksi tämä ei pidä paikkaansa kaikkien kohdalla. Muuten olisi katkera vanhapiika.
- AnonyymiUUSI
Maybe it’s a movement
- AnonyymiUUSI
Tie miehen sydämeen käy aivan muuta kautta, ja sitä kautta se kiinnostus herääkin.Sorry boys
- AnonyymiUUSI
Mitä käristettä pannulle ois hyvä heittää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä käristettä pannulle ois hyvä heittää
Lihapullaa ja sipulia
- AnonyymiUUSI
minä en laita kellekään ruokaa jos ei istu keittiössä, enkä anna hyvää sekdiö jos ei maksaa sängyssä oikeasti, enkä auta missään asiassa ennen kuin istuu sohvalla, ja, kertoo itse. ystäviä on he eivät tuhoa elämää ja hakkaa, kaikkea, joskus voi auttaa heitä tänäkin, mutta se ei toiminta ei ole nois etovas, eikä vie itseltä mitään, estä mitään tai tuo ongelmia itselle. te jotain niin sanoin kuvottavan karseaa porukkaa, ettei sanotuksi saa.
- AnonyymiUUSI
Mieluummin olutta kuin maksaa sängyssä.
- AnonyymiUUSI
Olet alkanut palstaäijä yhdistellä luovasti näitä eri narratiivejasi, hienoa. Sekin on alku, että maksa edes oikeinpäin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet alkanut palstaäijä yhdistellä luovasti näitä eri narratiivejasi, hienoa. Sekin on alku, että maksa edes oikeinpäin
Makaa* heti luuli kumihuuli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Makaa* heti luuli kumihuuli
Ootte pathetic you know
- AnonyymiUUSI
Iloiset silmät, upea vartalo.
- AnonyymiUUSI
Miehen kaunis hymy ja syvälle silmiin katsominen ja olen sulaa vahaa.
- AnonyymiUUSI
ja nämä miten ovat virnert ja siirtäneet muilue, toivottavasti saavat kaikesta, helvetisti huonoa ja, pahaa. hyi helverri miten karseaa, etovas ja kuvottava väkeä. en ikinä ole ikinä nähnyt missään yhtä karseaa porukkaa. toivotaan että kärsivät vielä kunnolla joka, saatanan asiasta. ja, joka, saatanan jäejestelystö mikä on tullut syyttömälle huonoa ja pahaa. toivkn niin helvetisti teille Kaikkea pahaa, väkivaltaa, ja kaikkea mitä ootte ikinä tehnyt, mihin ootte huonona vaikuttanut ja, estänyt. toivon koko sydämestäni ja, kaikella tietoisuudellani helvetisti huonoa ja pahaa, teille. ei mitään hyvää sanottavaa.
- AnonyymiUUSI
Öyh öyh, miten muuten sujuu lapsiakin uhkaileva setä sontanen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Öyh öyh, miten muuten sujuu lapsiakin uhkaileva setä sontanen
Eipä tämä sen loitsu näytä oikein miltään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tämä sen loitsu näytä oikein miltään
On ku sinä itte peiliin kattosit. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On ku sinä itte peiliin kattosit. -sivusta
Mitä tämä toveri hyvä tarkoittaa? Tai älä kerro, on jännempää
- AnonyymiUUSI
Onko dieetti päättynyt?
- AnonyymiUUSI
Valo paistaa jo läpitte
- AnonyymiUUSI
Miehen sydämeen on naisen helppo luikerrella, ainakin minun.
Vaan miten mies pääsee naisen sydämeen siitä minulla ei tietoa.- AnonyymiUUSI
Mies on tehny sen jo aikoja sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies on tehny sen jo aikoja sitten.
No nyt ei telepatia yhteys kyllä pelitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No nyt ei telepatia yhteys kyllä pelitä.
Se on oma häpees, jos kohtees on väärä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se oli hänen luonne. Hän vaan on ihana oma itsensä. En osaa selittää paremmin. Hänen haluan niin paljon.
- AnonyymiUUSI
Hän saattoi minut lentokentälle, kysyin voinko suudella, suudeltiin, sitten hän juoksi pois, eikä palannut enää koskaan.
- AnonyymiUUSI
kyllä tie miehen sydämeen kulkee rehellisyyden ja avoimuuden kautta 😉
- AnonyymiUUSI
Olin pitkään huolehtinut useasta ihmisestä, oli ollut puhelinrumbaa, kuskaamista, lohdutteluja ja taisteluita byrokratiaa vastaan. Hän odotti minua baarin edessä, otti käsikynkkään ja saattoi minut taksiin. Se oli niin yllättävää, että itketti. Joku huolehti _minusta_!
- AnonyymiUUSI
Erikoinen mesta "hoidella" asioita. Vain pellennaamalla tommonen onnistuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen mesta "hoidella" asioita. Vain pellennaamalla tommonen onnistuu.
Kuinka tuohtunut olet ollut kynäillessäsi tämän kummallisen kommentin tälle palstaäijälle esim 6-10?
- AnonyymiUUSI
Hän osoitti heti alkuvaiheessa välittävänsä hyvinvoinnistani. Asetti sen etusijalle eräässä vaikeassa tilanteessa. Arvostan ja teki vaikutuksen, joka ei unohdu koskaan.
- AnonyymiUUSI
Koska se tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Sivusta, tällainen vetoaa itsellä kans tunteisiin. Itse tunnen kans samaistumista tähän. Ihminen muuttuu ajan myötä ja hyvien kokemusten kautta läheisemmäksi, luotettavammaksi ja voi yllättää sanomisillaan ja käyttäytymisellään monella tapaa?
Jollei sitä siinä hetkessä heti tajua, sen tajuaa jälkeenpäin (kokema), että tunsi olonsa merkitykselliseksi toisen seurassa. Viihtyminen toisen seurassa on aistittavissa ja sellainen tunne lämmittää mieltä. Luo myös hyvää mieltä pitemmäksi aikaa.
Hyvä mieli synnyttää hyvää mieltä ja positiivisuutta ympärille. Joku voisi kutsua tätä jopa antamisen iloksikin, kun näkee sen, että voi vaikuttaa toisen henkiseen mielialaan positiivisella tavalla. Myönteinen asenne on hyväksi kaikille. Miellyttämisen tarve?
Usko, toivo ja rakkaus. Ilman toivoa ei olisi halua ja uskoa hyvään. Kaikenlainen hyvä voi mahdollistaa jopa rakkauden tuntemuksia ja jos saa siihen vielä vastakaikuja kaikenlainen hyvä voi olla mahdollista. Toivossa elän ja olen jopa vähän uteliaskin kokeman jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Rakkaus ei näe nälkää ❤️🤗🤭
- AnonyymiUUSI
Olisi kyllä pettynyt jos muhun rakastuttu sen takia että minkälaista ruokaa laittanut. 😳
- AnonyymiUUSI
No joo, kyse ei ollut pelkästään ruoasta, mutta meillä oli päivällistreffit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No joo, kyse ei ollut pelkästään ruoasta, mutta meillä oli päivällistreffit.
Eli eilen oli treffit ja nyt kirjoitat jo tänne. 😳 Hyvin vissiin meni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli eilen oli treffit ja nyt kirjoitat jo tänne. 😳 Hyvin vissiin meni.
15v on aikaa päivällistreffeistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä kirjoittelet tänne. Jestas 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Ootko ravintolat kiertänyt jos hänestä tuli kokki. Itsehän hurmasin 15 vuotta sitten miehen palanneille pihveille. Jotka hän söi kiltisti kun oli ihastunut eikä mitään sanoa. 🫣
- AnonyymiUUSI
Pastan takia vain tuli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Ootko ravintolat kiertänyt jos hänestä tuli kokki. Itsehän hurmasin 15 vuotta sitten miehen palanneille pihveille. Jotka hän söi kiltisti kun oli ihastunut eikä mitään sanoa. 🫣
Tavallaan kai esim näin, naisia hönöille esittävä äijä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pastan takia vain tuli?
Ei kannata pistää heti niin priimaa
- AnonyymiUUSI
Hän oli oikeaan aikaan oikeassa paikassa oma itsensä, jonka takia hän mahtui sydämeeni. Naiselle. T: mies Joka tänne ei paljoa kirjoita.
- AnonyymiUUSI
Sydämeen, mutta ei elämään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sydämeen, mutta ei elämään.
Kyllä hän elämääni mahtuu, mutta hänen pitää askel ottaa, että se toteutuisi. Mä en voi sitä toisen puolesta tehdä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän elämääni mahtuu, mutta hänen pitää askel ottaa, että se toteutuisi. Mä en voi sitä toisen puolesta tehdä.
Kirjoittaisit enemmän.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaisit enemmän.
SivustaEi kuulu tapoihini käydä asioita läpi tällaiseen palstan kautta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi HÄNEN pitäisi mielestäsi ottaa se askel?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi HÄNEN pitäisi mielestäsi ottaa se askel?
Olen askeleeni ottanut, hän ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen askeleeni ottanut, hän ei.
Mikä askel? Avioero?
- AnonyymiUUSI
Sitäpä on vähän vaikea lähteä kuvailemaan.
- AnonyymiUUSI
Minulle kävi näin, että hän kosketti minua ja oli kuin sähköisku olisi lävistänyt kehoni. Kosketus tuntuu vielä samalta yli 40 vuoden jälkeenkin.
Puolisoni taas kertoi, että ulkonäköni on, yhä edelleen muuten, sellaista mitä hän ihailee. En ole missi ja ikääkin on enemmän kuin 60 vuotta (!!) vaan ilmeisesti juuri sitä , mitä puolisoni haluaa. Mikäpäs tässä.- AnonyymiUUSI
Tulitko kertomaan tämän naisille, jotka ovat kiinnostuneita puolisostasi vai mikä idea?
- AnonyymiUUSI
Minä en ole hyvä ruoanlaittaja
- AnonyymiUUSI
Mitä sinä sitten syöt?
- AnonyymiUUSI
Kaksi sarvipäistä egoa taisi kolahtaa yhteen, josta syntyi sielunkumppanimainen alkuräjähdys, jonka liekkejä puhallellaan. Patoja on murtunut ja valoa syntynyt,
- AnonyymiUUSI
Näinkö se menikin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö se menikin
Ei missään nimessä mennyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään nimessä mennyt
Mites se sitten meni? Kerroppas!
- AnonyymiUUSI
Jaa muhun väittäsin että on mahdotonta tehdä lähtemätöntä vaikutusta
- AnonyymiUUSI
Manipuloimalla, toisella naisella ja huonolla käytöksellä :-D
- AnonyymiUUSI
Kunnon miehen sydämeen mahtuu vain yksi ämmä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon miehen sydämeen mahtuu vain yksi ämmä.
Totta! Ämmä isolla äMmällä ja suurella sydämellä.
- AnonyymiUUSI
Sama täällä! Yläfemmat! 😀
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä! Yläfemmat! 😀
🫸💥🫷
- AnonyymiUUSI
Ai esim vihjailemalla, että Tiina tapas jälkiruoankin aika laittaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai esim vihjailemalla, että Tiina tapas jälkiruoankin aika laittaa?
Ei!
- AnonyymiUUSI
En tiedä enkä muista (enää), kaipa aika ja tapahtuneet ovat saaneet ajattelemaan realistisesti ja konkreettisesti ja järkevästi.
- AnonyymiUUSI
No niin nyt kaikki palstalla masentui ja ajatteli, että tämä on häneltä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin nyt kaikki palstalla masentui ja ajatteli, että tämä on häneltä
Ei kannata masentua, koska olen saanut pakit ja ihmiset jotka ovat sellaisen antaneet jollekin ihmiselle tuskin ovat palstalla. Tietysti voihan sitä kaivata jotain toista henkilöä jolle ei oo niitä antanut.
- AnonyymiUUSI
Hän on yhtä vaikutusta koko mies. 🤩🤤
- AnonyymiUUSI
Tajusin mysliä ja jukurttia, jutteli mukavia.
- AnonyymiUUSI
Piti kirjoittaa: Tarjosi mysliä....
- AnonyymiUUSI
Ihan sama. Olen itse niin outo että en tee vainutusta naiseen. Ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751