ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺
Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies
Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
Nainen on ihana
25
718
Vastaukset
- Anonyymi
No en kyllä tiedä
- Anonyymi
Tiedän. Sulta rakas liekkini...🔥❤️🔥
- Anonyymi
Hyvää iltaa🔥☀️♥️
- Anonyymi
❤️🔥
- Anonyymi
Ajattelin tänään rakasta miestä ja oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ikävä.
- Anonyymi
Missä mies touhuilee,tiedätkö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä mies touhuilee,tiedätkö?
Työstä olen nähnyt jotain, mutta en tosiaan tiedä muuten mitään elämästään.
- Anonyymi
- Anonyymi
Taidan tietää☺️
- Anonyymi
No keneltä?
- Anonyymi
Saanko arvata kuka kyseessä 😘
- Anonyymi
Toki saat arvata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki saat arvata!
Voi olla joudun käyttämään 50/50 tai kilauttaa kaverille. Noloa jos menee väärin. 😆
- Anonyymi
Varmaan joltain nasse sedältä, arvaan mä.
- Anonyymi
Varmaan siltä joka sanoo ettei enää käy palstalla
- Anonyymi
Jatkan vielä että sanoi myös ettei halua kenenkään kanssa mitään. En tiedä onko se totta.
- Anonyymi
No eihän näitä kukaan tiedä. Jos ei nimee laitetaan.vaikka kuinka olis liekkiä ym ym.
- Anonyymi
Imasepa munaas arvuuttelija.
- Anonyymi
Uskon tietäväni, mutta en kerro ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Voisin ostaa vokaalin? 🤭
Villi veikkaus: Tommi tai Juha❤️- Anonyymi
Juha❤️
- Anonyymi
Tai sit sä oot yks koiramies tai sit yks toinen mun röökikavereist 🤫mut toinen sanoo aina wau kun mut näkee ja toinen tuo jälkimmäinen on ujo.
- Anonyymi
Voit olla joku meidän töistäkin mut en usko et kukaan näistä käy palstalla
- Anonyymi
Tai sit tää ei oo edes mulle 😂joka on se todennäköisin vaihtoehto
- Anonyymi
Tuomo Toheltaja oot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127969Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60940- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25708Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684