Polttomoottori autot ei tule katoamaan

Anonyymi-ap

17

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat olla vähän hölmö? Mehän ajetaan sillä, mikä on itselle parasta ja mukavinta. Nyt se on sähköauto ja jos parempia autoja tulee, sitten siirrytään siihen. Ajele sinä sillä vuoden 1985 harmaalla Toyotallasi ihan rauhassa, ei sulla ole rahaa sitä parempiin autoihin edes vaihtaa.

• Anonyymi

Tojotaa parempaa autoa ei olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tojotaa parempaa autoa ei olekaan.

On olemassa yksi hyvä Toyota ja se on Supra. Muut ovat täysiä paskoja.

• Anonyymi

Minulla on 27 vuotta vanha auto ja minulla kaikki autoiluun liittyvät kulut yhteensä ovat pienemmät, kuin pelkkä vuotuinen arvonalenema siinä sinun sähkövatkaimessasi.

Kun pidän kulut pienenä, niin rahaa jää sijoitettavaksi ihan mukavasti. ETF:n kautta löytyy esim. Teslaakin salkusta, eli periaatteessa kaikki velkaisella Teslalla ajavat ovat minulle hyödyllisiä idiootteja, jotka tuottavat minulle lisää varallisuutta.

• Anonyymi

Se 85 toyota vaan toimii vielä silloinkin kun se sinun tänä vuonna hommattu kaara on jo romiksella ;-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on 27 vuotta vanha auto ja minulla kaikki autoiluun liittyvät kulut yhteensä ovat pienemmät, kuin pelkkä vuotuinen arvonalenema siinä sinun sähkövatkaimessasi.

Kun pidän kulut pienenä, niin rahaa jää sijoitettavaksi ihan mukavasti. ETF:n kautta löytyy esim. Teslaakin salkusta, eli periaatteessa kaikki velkaisella Teslalla ajavat ovat minulle hyödyllisiä idiootteja, jotka tuottavat minulle lisää varallisuutta.

Niin? Entäs sitten? Minulla on ihan riittävästi varallisuutta loistavaan elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin? Entäs sitten? Minulla on ihan riittävästi varallisuutta loistavaan elämään.

Minullakin on mieleiseni elämä enkå siihen tarvitse isoa omaisuutta :-) turhamaisuutta koen muun olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On olemassa yksi hyvä Toyota ja se on Supra. Muut ovat täysiä paskoja.

Korolla on paras, tojota korolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin on mieleiseni elämä enkå siihen tarvitse isoa omaisuutta :-) turhamaisuutta koen muun olevan.

Näinhän se varmasti on, kun ei tiedä paremmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se 85 toyota vaan toimii vielä silloinkin kun se sinun tänä vuonna hommattu kaara on jo romiksella ;-)

Niin? Hankin sitten uuden auton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan miten vaan 😂. Jos on persaukinen ja tyytyväinen siihen, niin mikäs siinä sitten....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan miten vaan 😂. Jos on persaukinen ja tyytyväinen siihen, niin mikäs siinä sitten....

Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tyytyväinen enkä tarvitse turhuuksia :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tyytyväinen enkä tarvitse turhuuksia :)

Et et 😂. Sitähän mä meinasinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et et 😂. Sitähän mä meinasinkin.

Aijaa ok :)

• Anonyymi

Pitäähän sitä polttoainetta saada niille autoille, jotka ovat historiaa. Jos kaikki muuttuisi sähköisiksi, niin jotenkinhan se polttoaine olisi saatava jäljelle jääneisiin polttomoottoreihin.

• Anonyymi

Tojota korolla on pest

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      106
      6756
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      378
      6387
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      61
      3198
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      113
      2689
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2330
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      20
      1677
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1495
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe