https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tama-jaakaapin-kokoinen-laite-valmistaa-bensaa-suoraan-ilmasta-3-8-litraa-paivassa-kay-suoraan-nykyautoihin-toimitukset-alkavat-pian/e8d22171-2a9e-4546-b9cc-967dbc4ae278
Hiilidioksidista valmistetaan polttoainetta. Epäilen että vielä on kallis litrahinta mutta tulee aivan varmasti halpenemaan kun laite kehittyy joten myyjää nyt ne patteriautot pois.
Polttomoottori autot ei tule katoamaan
17
275
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla vähän hölmö? Mehän ajetaan sillä, mikä on itselle parasta ja mukavinta. Nyt se on sähköauto ja jos parempia autoja tulee, sitten siirrytään siihen. Ajele sinä sillä vuoden 1985 harmaalla Toyotallasi ihan rauhassa, ei sulla ole rahaa sitä parempiin autoihin edes vaihtaa.
- Anonyymi
Tojotaa parempaa autoa ei olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotaa parempaa autoa ei olekaan.
On olemassa yksi hyvä Toyota ja se on Supra. Muut ovat täysiä paskoja.
- Anonyymi
Minulla on 27 vuotta vanha auto ja minulla kaikki autoiluun liittyvät kulut yhteensä ovat pienemmät, kuin pelkkä vuotuinen arvonalenema siinä sinun sähkövatkaimessasi.
Kun pidän kulut pienenä, niin rahaa jää sijoitettavaksi ihan mukavasti. ETF:n kautta löytyy esim. Teslaakin salkusta, eli periaatteessa kaikki velkaisella Teslalla ajavat ovat minulle hyödyllisiä idiootteja, jotka tuottavat minulle lisää varallisuutta. - Anonyymi
Se 85 toyota vaan toimii vielä silloinkin kun se sinun tänä vuonna hommattu kaara on jo romiksella ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 27 vuotta vanha auto ja minulla kaikki autoiluun liittyvät kulut yhteensä ovat pienemmät, kuin pelkkä vuotuinen arvonalenema siinä sinun sähkövatkaimessasi.
Kun pidän kulut pienenä, niin rahaa jää sijoitettavaksi ihan mukavasti. ETF:n kautta löytyy esim. Teslaakin salkusta, eli periaatteessa kaikki velkaisella Teslalla ajavat ovat minulle hyödyllisiä idiootteja, jotka tuottavat minulle lisää varallisuutta.Niin? Entäs sitten? Minulla on ihan riittävästi varallisuutta loistavaan elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Entäs sitten? Minulla on ihan riittävästi varallisuutta loistavaan elämään.
Minullakin on mieleiseni elämä enkå siihen tarvitse isoa omaisuutta :-) turhamaisuutta koen muun olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa yksi hyvä Toyota ja se on Supra. Muut ovat täysiä paskoja.
Korolla on paras, tojota korolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin on mieleiseni elämä enkå siihen tarvitse isoa omaisuutta :-) turhamaisuutta koen muun olevan.
Näinhän se varmasti on, kun ei tiedä paremmasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se 85 toyota vaan toimii vielä silloinkin kun se sinun tänä vuonna hommattu kaara on jo romiksella ;-)
Niin? Hankin sitten uuden auton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan miten vaan 😂. Jos on persaukinen ja tyytyväinen siihen, niin mikäs siinä sitten....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan miten vaan 😂. Jos on persaukinen ja tyytyväinen siihen, niin mikäs siinä sitten....
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tyytyväinen enkä tarvitse turhuuksia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tyytyväinen enkä tarvitse turhuuksia :)
Et et 😂. Sitähän mä meinasinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et et 😂. Sitähän mä meinasinkin.
Aijaa ok :)
- Anonyymi
Pitäähän sitä polttoainetta saada niille autoille, jotka ovat historiaa. Jos kaikki muuttuisi sähköisiksi, niin jotenkinhan se polttoaine olisi saatava jäljelle jääneisiin polttomoottoreihin.
- Anonyymi
Tojota korolla on pest
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247