Polttomoottori autot ei tule katoamaan

Anonyymi-ap

17

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat olla vähän hölmö? Mehän ajetaan sillä, mikä on itselle parasta ja mukavinta. Nyt se on sähköauto ja jos parempia autoja tulee, sitten siirrytään siihen. Ajele sinä sillä vuoden 1985 harmaalla Toyotallasi ihan rauhassa, ei sulla ole rahaa sitä parempiin autoihin edes vaihtaa.

• Anonyymi

Tojotaa parempaa autoa ei olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tojotaa parempaa autoa ei olekaan.

On olemassa yksi hyvä Toyota ja se on Supra. Muut ovat täysiä paskoja.

• Anonyymi

Minulla on 27 vuotta vanha auto ja minulla kaikki autoiluun liittyvät kulut yhteensä ovat pienemmät, kuin pelkkä vuotuinen arvonalenema siinä sinun sähkövatkaimessasi.

Kun pidän kulut pienenä, niin rahaa jää sijoitettavaksi ihan mukavasti. ETF:n kautta löytyy esim. Teslaakin salkusta, eli periaatteessa kaikki velkaisella Teslalla ajavat ovat minulle hyödyllisiä idiootteja, jotka tuottavat minulle lisää varallisuutta.

• Anonyymi

Se 85 toyota vaan toimii vielä silloinkin kun se sinun tänä vuonna hommattu kaara on jo romiksella ;-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on 27 vuotta vanha auto ja minulla kaikki autoiluun liittyvät kulut yhteensä ovat pienemmät, kuin pelkkä vuotuinen arvonalenema siinä sinun sähkövatkaimessasi.

Kun pidän kulut pienenä, niin rahaa jää sijoitettavaksi ihan mukavasti. ETF:n kautta löytyy esim. Teslaakin salkusta, eli periaatteessa kaikki velkaisella Teslalla ajavat ovat minulle hyödyllisiä idiootteja, jotka tuottavat minulle lisää varallisuutta.

Niin? Entäs sitten? Minulla on ihan riittävästi varallisuutta loistavaan elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin? Entäs sitten? Minulla on ihan riittävästi varallisuutta loistavaan elämään.

Minullakin on mieleiseni elämä enkå siihen tarvitse isoa omaisuutta :-) turhamaisuutta koen muun olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On olemassa yksi hyvä Toyota ja se on Supra. Muut ovat täysiä paskoja.

Korolla on paras, tojota korolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin on mieleiseni elämä enkå siihen tarvitse isoa omaisuutta :-) turhamaisuutta koen muun olevan.

Näinhän se varmasti on, kun ei tiedä paremmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se 85 toyota vaan toimii vielä silloinkin kun se sinun tänä vuonna hommattu kaara on jo romiksella ;-)

Niin? Hankin sitten uuden auton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan miten vaan 😂. Jos on persaukinen ja tyytyväinen siihen, niin mikäs siinä sitten....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan miten vaan 😂. Jos on persaukinen ja tyytyväinen siihen, niin mikäs siinä sitten....

Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tyytyväinen enkä tarvitse turhuuksia :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tyytyväinen enkä tarvitse turhuuksia :)

Et et 😂. Sitähän mä meinasinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et et 😂. Sitähän mä meinasinkin.

Aijaa ok :)

• Anonyymi

Pitäähän sitä polttoainetta saada niille autoille, jotka ovat historiaa. Jos kaikki muuttuisi sähköisiksi, niin jotenkinhan se polttoaine olisi saatava jäljelle jääneisiin polttomoottoreihin.

• Anonyymi

Tojota korolla on pest

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2997
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2457
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2324
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2008
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1416
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1356
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10