Piiskaa varttuneemmille naisille

Anonyymi-ap

Miksi miehet haluavat yleensä antaa piiskaa nuoremmille naisille vaikka moni vähän varttuneempi kaipaisi sitä myös. Kyllä monella on pylly viellä vanhemmalla iällä edustava ja selkäsaunan tarpeessa. Virkanainen 58

23

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sopii hyvin hieman varttuneeman naisen pylly on kaunis kun punottaa.Olen 66v hoikka siisti mies Loimaan läheltä.

• Anonyymi

Kyllä mielellään antaisi varttuneellekin. M33

• Anonyymi

Hei .Sinä virkanainen 58v.Olen kokemusta omaava 67v terve mies minulla on paikka jos tarvii siisti.Pääsen kyllä tulemaan tykösi jos tarvis taikka minne sovitaan matka ei ole este.Annan toivomustesi mukaan kämmentä vitsaa kovin tai hellemmin.

• Anonyymi

Mielelläni antaisin selkäsaunan sinulle jos haluut muutakin niin kerro toiveesi.Mies 67v kokemusta on ei väliä mitä päin olet.

• Anonyymi

51v antais mielellään piiskaa oikein kunnolla virkanaiselle 58v:lle 😉😘
      Mistäpäin sä oot?

• Anonyymi

Kyllähän tuollainen virkanainen saisi mennä kontalleen ja pyllistää kunnolla jalat levällään, perse paljaana. Ohuella ja notkealla koivurisulla olisi ilo sivaltaa, miksei myös nahkaremmillä, mutta ei solkipäällä kuitenkaan. Lopuksi olisi luontevaa nussia oikein kunnolla takaapäin.

• Anonyymi

Milloin vaan haluat, mikäli olet sopivalla etäisyydellä m54

• Moi. Missä asut virkanainen täällä olisi tampereelta 35v tumma ja tulinen mies valmis piiskaan sua kunnolla ;) vaihetaan numerot jos haluat kunnon kyydit

• Anonyymi

Eipä näitä vanhempia naisia tunnu kiinnostavan vakka kuinka selittäisi.On kokemusta antamisesta.Jos on haluja ne täytyy toteuttaa kalvaa muuten mieltä.Ymmärrän hyvin varovaisuuden onhan niitä hörhöjä aina.Minä ainakin olen aina tavannut kahvien merkeissä keskusteltu asiasta aina on luottamus löytynyt.Mies 67v 02AL.

• Anonyymi

Onko jollain teistä aikaisempaa kokemusta asiasta,vai aiotteko nyt vasta aloittaa?

• Anonyymi

Mies 67v. Eteläsuomi. Kyllä on kokemusta olen antanut monelle perseelle tuntuvan selkäsaunan.on ollut itkua sättimistä kaikista on tullut kiltti.

• Anonyymi

Taitoa löytyy, kuten kokemustakin. Alistaminen on se juttu, piiskan kuuluu tuntua, muttei jättää isompia jälkiä. Ei mitään sitomisia, vaan olet paljas perse pystyssä erittäin näytillä ja tarjolla koko piiskauksen ajan. Kaikki näkyy ja saat välillä levittää pakaroitasi levälleen.

• Anonyymi

Kyllä virkanainen saa vitsaa.Mies kokomaa.

• Anonyymi

Mitä ei fémakko tekisi julistaakseen propagandaansa ja aatteensa valheinformaatioita.

• Anonyymi

Ottakaa yhteyttä halukkaat naiset.Voihan olla nuorempikin. Teen piiskausta toiveiden mukaan.Olen kokenut setä.

• Väärin, minulla mieltymys koskettaa nimenomaan 50+ naisia. Sellaisen löytäminen on sitten hankalampaa, tuntuvat olevan niin kovin perinteisen romanttisen loppuelämän kumppanin perään suurin osa vanhemmista naisista.

Tykkäisin tavallisesta, ujohkosta tai maltillisella ulosannilla olevasta vanhemmasta naisesta pääkaupunkiseudulta. Vakkariksi, jopa omistussuhteeseen.

Saa kontaktoida, jos rotevan Vantaalla asuvan 44v miehen seura kiinnostaa. Olen myös s24 treffien puolella. Ei feikeille, ei fantasioijille.

• Anonyymi

Kyllä olis mukava piiskata aikuista rouvaa..!!!,t.62ukm

• Anonyymi

Niinpä ois.

• Anonyymi
      UUSI

Kunnolla selkään.

• Anonyymi
      UUSI

Minä piiskaan mieluummin varttuneempaa pyllyä. 50+ nainen poikittain polvien päällä ja ainoastaan sukat ja liivit asuna. Parasta mitä tiedän.

• Anonyymi
      UUSI

Omalla kokemuksella voin sanoa, että miehet kyllä haluavat antaa piiskaa vanhemmille naisille. Olen jo 60+ ja viellä tuntuu olevan halukkaita siihen hommaan.

• Anonyymi
        UUSI

Haluaisitko voisin antaa.Mies67v.

• Anonyymi
        UUSI

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1281
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1097
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      977
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      772
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      180
      771
    6. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      756
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      751
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      739
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      718
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      675
    Aihe