Millainen on unelmiesi nainen/mies?

Anonyymi-ap

Mitä piirteitä arvostat naisesta tai miehestä että olisi puolisomatskuu? 👩‍❤️‍👨Ulkonäkö? Luonne?
Minkälainen pitäisi olla?
Ja onko löytynyt jo sellainen?👫

42

601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luottavavuus pitää olla kunnossa

• Anonyymi

Vähään oot tyytyväinen 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähään oot tyytyväinen 😂

Itseasiassa se juuri on tänä päivänä paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähään oot tyytyväinen 😂

Jaksa enempää tänään😂🥱♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kyllä totta, sivusta.

Ihmiset pettää niin helposti…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kans tätä mieltä. Jo valehtelu totaalinen redflag. Menee asiat päin helvettiä tällästen ihmisten kanssa ilman mitään oikeitakaan vaikeuksia.

Otti yhteyttä vanha ja todella komea ex joka kyl mieluinen, mut epäluotettavaksi todistanut itsensä. En vittu ees vastannut, en halua kotiini mitään epäluotettavia henkilöitä, varsinkaan tällä sinä aikoina kun hyöty päällimmäisenä mielessä vähän turhan monilla.

Aion kohdata tämmöiset haasteet olemalla luotettava ja pitämällä rahat pois seurustelukuvioista puolin toisin. Vaikka ite oon suht rahaton. Clean cut.

• Anonyymi

Noo, ei tartte olla miehellä stringejä 😃

• Anonyymi

Miehen on hyvä olla huumorintajuinen ja laajakatseinen sekä rauhallinen ja luotettava.

• Anonyymi

Kuhan naama ei oo härmässä ja ruokaa riittää ilman pallon potkuja. Vähältä pääsen, minäkin. ;)

• Anonyymi

Tämä on ikävä- ei seuranhakupalsta.
      En havittele kaivatustani puolisoa.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä sitten edes ikävöit??

• Anonyymi

On löytynyt. Luonne on tärkeämpi, kuin ulkonäkö, vaik hän onki maailman komein mun mielestä. Hän on luotettava, empaattinen,,fiksu ja huumorintajuinen. Juuri sopiva mulle.❤️💫

• Anonyymi

Miehestä: Ulkonäkö voi vaihdella, mut hymyilevät silmät, seksikkäät pohkeet, kyynärvarret ja selkä..
      Luonne on ulkonäköä tärkeämpi. Unelma on luonteeltaan helposti lähestyttävä, lämmin, luotettava, hauska ja hänellä on hyvä itsetunto.

• Anonyymi

hyväksyvä ja heittäytyvä. mun jutut on lennokkait ni pitää osata sanoo mulle myös että turpa kiinni. mitään vässykkää en voi aatella mutta en mä myöskään halua miestä joka on kostonhimoinen ja sanoo riidellessä että tapan sut.

• Ulkonäkö vois olla ainakin vähintään sellainen ettei ihan koko aikaa pelkää näkemäänsä. Ei ole kiusaaja tai väheksy muita ihmisiä. Käytöstavat kunnossa ja muutenkin sellainen empaattinen ja helposti lähestyttävä. Huumorintajuinenkin sais olla.

• Anonyymi

Luotettava, rauhallinen, ei- mustasukkainen, avarakatseinen, herkkä, huolehtiva, pitää lapsista, vanhuksista ja eläimistä.
      Koska itse pidän kokkailusta ja sisustamisesta, hän mielellään jättää nämä minulle, luottaa minun makuuni ja taitoihini
      Osaa remonttihommia ja vaihtaa autoon renkaat, pelto- ja metsähommia edes jonkun verran.
      Kaikki käsistään kätevät tekee vaikutuksen.
      Koulutuksella ei väliä, kunhan on edes ammattitutkinto. Korkeakoulutus tietysti plussaa, kun itselläkin on.
      Ulkonäön pitää miellyttää, mutta pieni yli-tai alipaino ei haittaa, kunhan mahdollisia lihaksia ei ole hankittu salilla vaan fyysisessä työssä.
      Ei mielellään tatuointeja tai lävistyksiä eikä hiusten värjäyksiä.
      Ikää 40-60v.

On löytynyt tällainen❤️

• Anonyymi

No eihän tuollaista naista olekkaan💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies oli toivomuksissa.❤️🌞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten joku voi kuvitella että tuon kirjoitti mies? 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies oli toivomuksissa.❤️🌞

Tarkoitin että olet harvinainen nainen koska on haaveissa ihan tavallinen ukko. Osuu jokainen kohta tuossa listassa🙂

• Anonyymi

Siniset silmät, iso paksu nenä, brunette, pituuseroa 20-30cm.
      Empaattinen, kiltti, älykäs, tunteikas.
      Hyväkäytöksinen, nörtti, eläinrakas, intro-ambivertti.

• Anonyymi

Tämä siis naiselle.

• Anonyymi

Tukan väristäkö ei ole tinkivaraa 😂

• Anonyymi

Kuinka pitkä oikein olet, joku 190? Kun 30 cm kokoeroa on hyvä. Nykypäivän nuoret naiset on pitkiä.

• Anonyymi

että aidosti rakastaisi mua vaikka oonkin vähän unelmoija ja tuun sitä olemaan koko elämäni. edellisessä parisuhteessa oli usein se tunne että oli yksin. ei tullut nähdyksi. oikeanlaisen ihmisen kanssa sen ei luulisi menevän noin.🤨 olen hirvittävän herkkä ja olin liian herkkä hänelle. herkkä kaipaa herkemmän ihmisen vaiks mullakin on kova kuori ku koppakuoriaisel kun tuolla meen niin oon äärettömän säikky ja yliajattelija herkkis. liian kova ihminen tuhoaa tämmösen.

• Anonyymi

Onko vastapuolen sukupuolella väliä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko vastapuolen sukupuolella väliä?

tykkään miehist

• Anonyymi

Hakkais pari mottii halkoja tuosta vaan.
      Osaa sytyttää tulet takkaan, uuniin, muuripataan jne.
      Kantaa järvestä vedet muuripataan ja myöhemmin saunaan.
      Ei vingu, eikä kitise turhista.
      Ei löydy kai suominaisesta????

• Anonyymi

Ja itsekkö meinasit lonkkaa vetää? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja itsekkö meinasit lonkkaa vetää? 🤣

Oon kyllästynyt v*tun laiskoihin miehiin.

• Anonyymi

Kyllä löytyy 👋 mutta et ole kaivattuni 😄

• Anonyymi

Minä olen kyllä tuommoinen ja sitkeä kuin torakka mutta tuskin olet hän 👱🏻‍♀️

• Anonyymi

ulkonäöllisesti miehissä no vaaleat piirteet ja pidempi kun minä. huomion herättää iältään 5v nuorempi - 5v vanhempi yleensä

• Anonyymi

Vaaleat lyhyet hiukset, siniset silmät, söpöt poikamaiset kasvot, partaa ei missään nimessä. Ei lihava eikä kukkakeppi vaan sopivasti miehekäs kroppa. Liian treenatusta en kuitenkaan tykkää, mitään sikspäkkiä ei siis tarvitse olla. Plussaa leveistä hartioista ja hyvästä pepusta. Vielä jos päällä on siisti kauluspaita, suorat housut ja kravaatti niin nam. -Tosin farkut ja kauluspaitakin välttää :)

• Anonyymi

👨🏼
        👔🤚🏻
        👖
        👟👟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👨🏼
        👔🤚🏻
        👖
        👟👟

Tässähän se kuvauksen mukainen prototyyppiäijä onkin 😂
        Tulit kuin tilauksesta.

• Anonyymi

Pidän ihan ns. normaaleista miehistä jotka ovat herrasmiesmäisiä ja ottavat elämän asiat maanläheisesti ilman liiallista tuomitsemista ja suurta egoa eikä pidä naista ja asioita itsestäänselvyytenä. Hellyys ja tietynlainen herkkyys on 👍

• Anonyymi

Itsestään huoltapitävä peruskomea mies riittää aivan hyvin, en kaipaa kiiltokuvaa.

• Anonyymi

Kunnon viikinki sen olla pitää. Siloposkisista vauvoista en kiinnostu. 😂

• Anonyymi

Kunhan ei olisi kusta päässä, niin olis jo aika hyvä.

• Anonyymi

Osa pitää päänsä kiinni kun ei ole mitään hyvää tai muuten järkevää sanottavaa. Hyvä paneen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3065
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1580
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1332
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1294
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1196
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1158
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      989
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe