Mitä piirteitä arvostat naisesta tai miehestä että olisi puolisomatskuu? 👩❤️👨Ulkonäkö? Luonne?
Minkälainen pitäisi olla?
Ja onko löytynyt jo sellainen?👫
Millainen on unelmiesi nainen/mies?
42
601
Vastaukset
- Anonyymi
Luottavavuus pitää olla kunnossa
- Anonyymi
Vähään oot tyytyväinen 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähään oot tyytyväinen 😂
Itseasiassa se juuri on tänä päivänä paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähään oot tyytyväinen 😂
Jaksa enempää tänään😂🥱♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä totta, sivusta.
Ihmiset pettää niin helposti… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kans tätä mieltä. Jo valehtelu totaalinen redflag. Menee asiat päin helvettiä tällästen ihmisten kanssa ilman mitään oikeitakaan vaikeuksia.
Otti yhteyttä vanha ja todella komea ex joka kyl mieluinen, mut epäluotettavaksi todistanut itsensä. En vittu ees vastannut, en halua kotiini mitään epäluotettavia henkilöitä, varsinkaan tällä sinä aikoina kun hyöty päällimmäisenä mielessä vähän turhan monilla.
Aion kohdata tämmöiset haasteet olemalla luotettava ja pitämällä rahat pois seurustelukuvioista puolin toisin. Vaikka ite oon suht rahaton. Clean cut.
- Anonyymi
Noo, ei tartte olla miehellä stringejä 😃
- Anonyymi
Miehen on hyvä olla huumorintajuinen ja laajakatseinen sekä rauhallinen ja luotettava.
- Anonyymi
Kuhan naama ei oo härmässä ja ruokaa riittää ilman pallon potkuja. Vähältä pääsen, minäkin. ;)
- Anonyymi
Tämä on ikävä- ei seuranhakupalsta.
En havittele kaivatustani puolisoa.- Anonyymi
Miksi ihmeessä sitten edes ikävöit??
- Anonyymi
On löytynyt. Luonne on tärkeämpi, kuin ulkonäkö, vaik hän onki maailman komein mun mielestä. Hän on luotettava, empaattinen,,fiksu ja huumorintajuinen. Juuri sopiva mulle.❤️💫
- Anonyymi
Miehestä: Ulkonäkö voi vaihdella, mut hymyilevät silmät, seksikkäät pohkeet, kyynärvarret ja selkä..
Luonne on ulkonäköä tärkeämpi. Unelma on luonteeltaan helposti lähestyttävä, lämmin, luotettava, hauska ja hänellä on hyvä itsetunto. - Anonyymi
hyväksyvä ja heittäytyvä. mun jutut on lennokkait ni pitää osata sanoo mulle myös että turpa kiinni. mitään vässykkää en voi aatella mutta en mä myöskään halua miestä joka on kostonhimoinen ja sanoo riidellessä että tapan sut.
Ulkonäkö vois olla ainakin vähintään sellainen ettei ihan koko aikaa pelkää näkemäänsä. Ei ole kiusaaja tai väheksy muita ihmisiä. Käytöstavat kunnossa ja muutenkin sellainen empaattinen ja helposti lähestyttävä. Huumorintajuinenkin sais olla.
- Anonyymi
Luotettava, rauhallinen, ei- mustasukkainen, avarakatseinen, herkkä, huolehtiva, pitää lapsista, vanhuksista ja eläimistä.
Koska itse pidän kokkailusta ja sisustamisesta, hän mielellään jättää nämä minulle, luottaa minun makuuni ja taitoihini
Osaa remonttihommia ja vaihtaa autoon renkaat, pelto- ja metsähommia edes jonkun verran.
Kaikki käsistään kätevät tekee vaikutuksen.
Koulutuksella ei väliä, kunhan on edes ammattitutkinto. Korkeakoulutus tietysti plussaa, kun itselläkin on.
Ulkonäön pitää miellyttää, mutta pieni yli-tai alipaino ei haittaa, kunhan mahdollisia lihaksia ei ole hankittu salilla vaan fyysisessä työssä.
Ei mielellään tatuointeja tai lävistyksiä eikä hiusten värjäyksiä.
Ikää 40-60v.
On löytynyt tällainen❤️- Anonyymi
No eihän tuollaista naista olekkaan💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies oli toivomuksissa.❤️🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku voi kuvitella että tuon kirjoitti mies? 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies oli toivomuksissa.❤️🌞
Tarkoitin että olet harvinainen nainen koska on haaveissa ihan tavallinen ukko. Osuu jokainen kohta tuossa listassa🙂
- Anonyymi
Siniset silmät, iso paksu nenä, brunette, pituuseroa 20-30cm.
Empaattinen, kiltti, älykäs, tunteikas.
Hyväkäytöksinen, nörtti, eläinrakas, intro-ambivertti.- Anonyymi
Tämä siis naiselle.
- Anonyymi
Tukan väristäkö ei ole tinkivaraa 😂
- Anonyymi
Kuinka pitkä oikein olet, joku 190? Kun 30 cm kokoeroa on hyvä. Nykypäivän nuoret naiset on pitkiä.
- Anonyymi
että aidosti rakastaisi mua vaikka oonkin vähän unelmoija ja tuun sitä olemaan koko elämäni. edellisessä parisuhteessa oli usein se tunne että oli yksin. ei tullut nähdyksi. oikeanlaisen ihmisen kanssa sen ei luulisi menevän noin.🤨 olen hirvittävän herkkä ja olin liian herkkä hänelle. herkkä kaipaa herkemmän ihmisen vaiks mullakin on kova kuori ku koppakuoriaisel kun tuolla meen niin oon äärettömän säikky ja yliajattelija herkkis. liian kova ihminen tuhoaa tämmösen.
- Anonyymi
Onko vastapuolen sukupuolella väliä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vastapuolen sukupuolella väliä?
tykkään miehist
- Anonyymi
Hakkais pari mottii halkoja tuosta vaan.
Osaa sytyttää tulet takkaan, uuniin, muuripataan jne.
Kantaa järvestä vedet muuripataan ja myöhemmin saunaan.
Ei vingu, eikä kitise turhista.
Ei löydy kai suominaisesta????- Anonyymi
Ja itsekkö meinasit lonkkaa vetää? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itsekkö meinasit lonkkaa vetää? 🤣
Oon kyllästynyt v*tun laiskoihin miehiin.
- Anonyymi
Kyllä löytyy 👋 mutta et ole kaivattuni 😄
- Anonyymi
Minä olen kyllä tuommoinen ja sitkeä kuin torakka mutta tuskin olet hän 👱🏻♀️
- Anonyymi
ulkonäöllisesti miehissä no vaaleat piirteet ja pidempi kun minä. huomion herättää iältään 5v nuorempi - 5v vanhempi yleensä
- Anonyymi
Vaaleat lyhyet hiukset, siniset silmät, söpöt poikamaiset kasvot, partaa ei missään nimessä. Ei lihava eikä kukkakeppi vaan sopivasti miehekäs kroppa. Liian treenatusta en kuitenkaan tykkää, mitään sikspäkkiä ei siis tarvitse olla. Plussaa leveistä hartioista ja hyvästä pepusta. Vielä jos päällä on siisti kauluspaita, suorat housut ja kravaatti niin nam. -Tosin farkut ja kauluspaitakin välttää :)
- Anonyymi
👨🏼
👔🤚🏻
👖
👟👟 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👨🏼
👔🤚🏻
👖
👟👟Tässähän se kuvauksen mukainen prototyyppiäijä onkin 😂
Tulit kuin tilauksesta.
- Anonyymi
Pidän ihan ns. normaaleista miehistä jotka ovat herrasmiesmäisiä ja ottavat elämän asiat maanläheisesti ilman liiallista tuomitsemista ja suurta egoa eikä pidä naista ja asioita itsestäänselvyytenä. Hellyys ja tietynlainen herkkyys on 👍
- Anonyymi
Itsestään huoltapitävä peruskomea mies riittää aivan hyvin, en kaipaa kiiltokuvaa.
- Anonyymi
Kunnon viikinki sen olla pitää. Siloposkisista vauvoista en kiinnostu. 😂
- Anonyymi
Kunhan ei olisi kusta päässä, niin olis jo aika hyvä.
- Anonyymi
Osa pitää päänsä kiinni kun ei ole mitään hyvää tai muuten järkevää sanottavaa. Hyvä paneen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793