Kaivatustasi? Oliko mustasukkaisuus aiheellista vai ei? Oletko normaalisti vähän tai paljon mustasukkaisuutta tunteva?
Koska tunsit viimeksi mustasukkaisuutta
12
402
Vastaukset
- Anonyymi
Olin varmaan mustis, kun hän meni naimisiin. Hän oli minulle tärkeä ja tottakai olisin halunnut pitää hänet ystävänä. Kun hän erosi, ajattelin, että nauttikoot elämästään ja erilaisista naisista. Se ei ole minulta pois. Elämä on niin lyhyt muutenkin. Eli ts. en ole tippaakaan mustasukkainen nykyään.
- Anonyymi
Minä en ollut, mutta Ruma Turjake Äijä on vaikka hänen pitäisi ymmärtää, että ei kukaan NORMAALI KOMEA MIES edes huoli RUMAA TURJAKE ÄMMÄÄ VAIMOKSI.
Minä olen vain katsonut häntä ja todennut, että tuon ruman turjake äijän kanssa joutuu tosissaan vielä töihin, kun saadaan nämä KUNNIA asiat hoidettua kuntoon.
Toivottavasti on edes lopettanut juopottelun.
Tukka putkella painatti kerran kaljalle nahkatakki päällä ja käsi ojossa niin, että 50vuotis lahjaksi saamansa KULTAINEN RANNEKELLO varmasti näkyy, koska oli saanut sen sentään TYÖNANTAJALTA.
Minä ajoin ohi niin hyvä, ettei nokalleen lentänyt. Teki mieli pysähtyä ja sanoa muutama tarkkaan harkittu sana, mutta totesin että parasta on hänen mennä kaljoille esittelemään KULTA RANNEKELLOAAN niin minä voin sanoa hänelle, että : Ei tarvi esitellä minulle, koska minä olen sen jo nähnyt! - Anonyymi
Jokunen aika sitten. Ei ollut edes aihetta. Oon vähän🩷
- Anonyymi
Yli kuukausi sitten. Mut sit mä aina mietin, et jos hän haluaa jonkun muun, hän haluaa. Enhän mä sille mitään voi. Ei mulla ole mitään oikeutta olla mustasukkainen. Mä kyllä luulen, että hän on myös vähän mustasukkainen, vaikkei syytä ole, mutta eihän hän sitä välttämättä tajua.
- Anonyymi
Olin haikea.aina. Ja vähän ärsyyntynyt.
- Anonyymi
Kun näytti kiinnostustaan toiseen. Empä minä sille mitään mahda jos ei minua halua joten yritän vaan antaa asian olla ja jatkaa elämää
- Anonyymi
Kun ymmärsin että pyörittää useita naisia
- Anonyymi
Nainen on sairaalloisen.
- Anonyymi
Periaatteessa ei ole mitään syytä olla, silti inhimillinen puoleni haluaa nostaa nyrkit ojoon jos aihetta olisi ☺️
- Anonyymi
Kivaa tietää😉
- Anonyymi
Mielikuvissani mietin jos hällä on joku joka on tärkeämpi vaikka ei näy. Voihan olla nettisuhde.
Silloin tunne olevani mustis ja mietin millainen naismaku hällä on. Kelpaisinko hälle. 😔
Tiedän että kelpaisin kelle vaan mut ainahan se on niin ettei voi saada mitä haluaa. Miettiny sitä että pitääkö hän mua sellaisena ettei olis mahiksia kun hän on suht tavallinen ja itte tämmöinen hienohelma.
Silti mulla on kova ikävä häntä❤️
Mitä enempi menee aikaa sitä suurempi kynnys taas lähestyä vaikka oltiin jo lähes iholla. - Anonyymi
Vaikka tiesin toisen tekevän tarkoituksella, niin kyllä se tuntui. Enemmän kuitenkin petyin ja surin, että joku joka selvästi välittää HALUAA satuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803