Kiva kun jollain on melkein äänetön ja varmasti laillinen moottoripyörä, jolla ajella yöllä keskellä keskustaa. Voisiko vanhemmat ensin puuttua ajeluun tai kun saan kuvamateriaalia minä puutun. Tänään puoleen yhteen asti kesti meteli. Samaa mekastusta oli viime vkl.
Hiljainen moottoripyörä
14
624
Vastaukset
- Anonyymi
Hirveen huonoa palkkaa saa mansikan poiminnasta.
- Anonyymi
Se on laiskalle väärä työ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on laiskalle väärä työ.
mansikkatilalliset eivät ota poimimaan kuin näitä idästä tulleita
- Anonyymi
Sinivalkoinen on laite ja ajaja iso poika crossikypärällä.
Laitetaanko kuvat poliisille heti vai vasta huomenna?- Anonyymi
Laita heti, älä vatuloi näiden kanssa.
- Anonyymi
Taitaa vaan jatkua tämä laittomuus. Tällä kertaa kahteen asti yöllä. Odotellaan sitten ensimmäiset liukkaat.
- Anonyymi
Tuo kulkine on väriltään sininen ja sivussa valkoiset kohdat. Ei rekisterikilpeä. Poliisiasia.
- Anonyymi
Ei mahda poliisi mitään, ei pysy transportterilla perässä, kun lähtee poluille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mahda poliisi mitään, ei pysy transportterilla perässä, kun lähtee poluille.
Heh perässä pysyy AINA vaikka kävellen;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh perässä pysyy AINA vaikka kävellen;)
Olipa hauska juttu.
- Anonyymi
Mitä haittaa on hiljaisesta moottoripyörästä?
- Anonyymi
Sieltä oikein sanaseppo lähti vitsailemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä oikein sanaseppo lähti vitsailemaan
Niin onko hiljaisesta moottoripyörästä haittaa?
- Anonyymi
Minua ei niin haittaa kilvelliset tai kilvettömät pyörät tai autot jos niillä vaan osataan ajaa, eikä niistä lähde tolkuton meteli. Poliisit jahdatkoot kun se niiden asia on ja jos eivät aiheuta vaaraa sivullisille, niin kaasua vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070