Kuka vei juuassa naisten alushousuja narulta selvisikö tapaus koskaan?
Vastaukset 17
- Anonyymi
Kai sinulla on kaapissa lisää naisten alushousuja. Ja ellei ole, pyydä mummoltasi.
- Anonyymi
Juuassa veneet ja vaimot on aina olleet yhteisiä niin miksipä ei alushousutkin.
- Anonyymi
Ei ole olleet noin yleensä, isääsi jekutettiin veneen ja äitisi suhteen.
- Anonyymi
Se olin minä
- Anonyymi
Miksi tämmönen asia kiinnostaa?
- Anonyymi
Eiköhän tää oo taas keljeksen kyselyitä
- Anonyymi
Varmaankin viety Frederikille heiteltäviksi.
- Anonyymi00022
Onks frederik ollut ennen artistin uraa alushousvaras???????
- Anonyymi
Jossain Koskelaa tai Niemelää.
- Anonyymi
Saatiin kiinni mutta ylläpito poistaa viestit kuin KGB hiljentää valtion vihollisia. Mihin ollaan Suomessa ajautumassa vain harva tietää todellisen kohtalon.
- Anonyymi
Siis Venäjän tiedustelupalvelu suojelee alushousuvarasta? Ota lääkkeesi!
- Anonyymi
Joutaakos noita ripustellakkaa.
- Anonyymi
Olet vaarallinen kebab-köntillekkin, kun se on esillä vartaassa!
- Anonyymi
Vieraanvallan agentti viestittää jotakin noilla ripustuksilla. Eikö SUOPO ole kiinnostunut Juuan asioista. Onko vaara todellinen ?
- Anonyymi00020
Eikös supo ja kgp ollu houkutellut voodoo nukella ja pestannut sen alushousuvaate varkaan viemään ja tekemään varkauksia. Työsuhde autona talbot jonka takapenkillä rikos ainekset ja kokaiinit saatiin kirkkosillan tullin läpi.
- Anonyymi00023
Tietääkö vain 10% Juukalaisista tän todellisen tapahtuma alueen?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554