Olin pitkässä (2 vuotta) seurustelusuhteessa ja erosimme, kun poikaystäväni lähti vaihto-opiskelijaksi. Tuon vuoden aikana minulla oli lyhyt (4 kk) suhde vanhemman miehen kanssa. Vähän ennen suhteen loppumista mies ehdotti peppuseksiä, jota en ollut aiemmissa suhteissa kokeillut. Olimme anaaliyhdynnässä kolme kertaa. Vähän tämän jälkeen tapasin ex-poikaystäväni ja aloimme taas seurustella. Hiljattain poikaystäväni ehdotti, josko kokeiltaisiin peppuseksiä. En ole kertonut hänelle, että harrastin sitä kyseisen miehen kanssa, koska ymmärsin, että hänelle olisi tärkeää, että hän saa olla ensimmäinen. Mietin että huomaako hän, että olen harrastanut aiemmin peppuseksiä?
Huomaako naisesta, jos harrastanut peppuseksiin?
6
499
Vastaukset
- Anonyymi
Ei huomaa, ole huoletta. Minulle kävi kyllä niin, että huomasin tyttöystävä aikoinaan antaneen kakkosta ehkä tunti tai pari aikaisemmin toiselle pojalle. Ei ollut uhtinyt pesemään ja reiän ympärillä oli ruskea rantu... siis paskaa.
- Anonyymi
Vähän riippuu... yksi entinen oli harrastanut anaaliakin kohtuu paljon aiemmin ja kun sitä tehtiin niin osasi hyvin relata paikkoja. Sisäänmeno oli varmaan helpoin ikinä vaikka varoittikin ensin ottamaan alkuun ihan varovasti.
Eli jos olet hyvin kokenut ja tiedät miten asiasta nautit, niin kyllä sen huomaa. Mutta entäs sitten? Molemmille parempihan se on. - Anonyymi
Kunhan et heti ensimmäisellä kerralla ala voihkimaan "Ai saatana kun tekee hyvää!" niin ehkä kundikaveri ei huomaa. Toisella kerralla voit sitten vapautuneemmin nauttia peppuseksin iloista, kun olet jo poikaystävän "ansiosta" oppinut nauttimaan siitä.
- Anonyymi
Ei varmasti huomaa, kunhan alussa vähän kainostrleg ja joet että varovasti varovasti...
Vaimoni ei tätä kyllä tehnyt. Ekana iltana ohjasi itse perseen puolelle kun ratsasti päällä. Totesin että nyt on vaimoainesta. Händä saikin nussia kumpaan vaan miten mieli teki, aijai se oli herkkua se. Tuskin huomaa. Minusta on vaan enemmän kiihottava jos naista on joku muukin pannut perseeseen ja hän on tottunut siihen ja antaa pyllyä kainostelematta. Yksi kiihittavimnista kokemuksista oli kun tapasin exäni vuosien jälkeen. Nuorempana ei harrastettu peppuseksiä mutta tässä välissä häntä oli pantu pyllyyn useamman miehen toimesta. Oli ihana kun hän illan rientojen jälkeen turautti käsirasvaa ja ravasi munan ja sanoi, pane mua perseeseen... Ja sain nussia hyvin treenattua pikku pyllyä ihan olan takaa. Hän murisi ja voihkii nautinnosta. Sanoin vielä että aijai kun tekee hyvää ja ihana kun sua saa panna kunnolla... O l e... Nnn. Harrrr joi.. Tell... Ut...
- Anonyymi
ei huomaa kireys säilynyt samana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744718- 332671
- 402464
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin251900Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401792- 841630
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251592- 1531478
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241338Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200