Voisit nuolettaa pimppaa.
alistuva.mies
Olis ihanaa olla naisen koirana. Saisit sitoa pannan palleihini
13
201
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin?
Koirakouluttaja rouva- Anonyymi
Loimaan lähellä. Mistä sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loimaan lähellä. Mistä sinä.
Aloittaja on Keuruulta
- Anonyymi
Hei. Koira kouluttaja Rouva voisin alistua käsittelyysi.voit tehdä mielesi mukaan .
- Anonyymi
Mitäs olet alistuva idiooti. Alistu ihan ite.
- Anonyymi
Mistähän löytyisi tuollainen koira kouluttaja.Joka sitoisi palloihin talutushihnan kyllä varmasti tottelisi taluttajaa.Siihen muu koulutus päälle.Oi meinaa tulla.Eteläsuomi 56v mies.
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Mitäs sä nyt tiedät. Joko olet tietämään nimesi. Eikun sähän olet se buaahaa spede.
- Anonyymi
Onko naista.
- AnonyymiUUSI
Saisi nuuskia nuolla naisen joka paikan.
- AnonyymiUUSI
Myös aukaset pakarat määräät nuolemaan pikku reikää.
- AnonyymiUUSI
Eikö enää ole kouluttaja naisia.Nyt olis tarjolla siisti terve mies. Ei väliä minkä tyylinen olet.Saat kouluttaa käskyjä tottelevan miehen.
- AnonyymiUUSI
Niin onko.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202772
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1842553Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1391464Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2451271- 1051147
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37970Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46957Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32874- 132840
- 43764