Miksi?
Miehelle naiselta.
Miksi laitoit viestin
58
948
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä vanha juttu?
- Anonyymi
2002
- Anonyymi
Ei ole, vaan uusi ja ihmeellinen! ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2002
Voi luoja, sinäkö se oot?!! En ole aloittaja, mutta tosiaan vuosi oli 2002 ja syksy. Olen kyllä kirjoitellut tänne, myönnän. Arvaa mitä? Tiesin jo silloin, etten ikinä unohtaisi sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä luuli, että teillä olisi ollut joku juttu meneillään (aistimuksia)? Sivusta vain totean. Viestejä harvemmin laitellaan ilman jotain tarkoitusta?
Viestit ovat monesti heidän aikaansaannoksia, jotka eivät uskalla tulla juttelemaan? Kokeilevat näin vähän kuin heikoilla jäillä kepin kanssa liikkuessa? Minne uskaltaa askeltaa? Ehkä sinutkin unohtaa, jollet siihen reagoi toivomalla tavalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä luuli, että teillä olisi ollut joku juttu meneillään (aistimuksia)? Sivusta vain totean. Viestejä harvemmin laitellaan ilman jotain tarkoitusta?
Viestit ovat monesti heidän aikaansaannoksia, jotka eivät uskalla tulla juttelemaan? Kokeilevat näin vähän kuin heikoilla jäillä kepin kanssa liikkuessa? Minne uskaltaa askeltaa? Ehkä sinutkin unohtaa, jollet siihen reagoi toivomalla tavalla?Miksei sitten viestittele enempää? Kun kanava on taas auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sitten viestittele enempää? Kun kanava on taas auki
Ehkä näki toisessa vähemmän mieleisiä asioita, totesi itselleen vain erehtyneensä toisen suhteen? Miksi silloin jatkaisi? Näitä voi vain veikkailla? Jatkuvuutta syntyy, jos tunne pysyy myönteisenä toisen suhteen. Näin itse ajattelen.
- Anonyymi
Mitä kokonaiauuksia tai konsepteja koet manageeraavasi sillä, että kyselet tältä provoäijältä maanisesti? Ei o tervettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kokonaiauuksia tai konsepteja koet manageeraavasi sillä, että kyselet tältä provoäijältä maanisesti? Ei o tervettä
Kirjoitan, mitä haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan, mitä haluan.
Näin, nämä voi olla henkimaailman juttuja? Miten näkee ja kokee toisen, sillä voi olla suurikin merkitys kahden ihmisen välillä? -sivusta-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö olisi halunnut viestiä?☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan, mitä haluan.
Niin minäkin, eikä minun sananvapauteen yllä esim lain koura, tämä on Suomi ei kekkoslovakia tai totalistaristipersun märkä uni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö olisi halunnut viestiä?☹️
Halusin ja odotin. Toive toteutui ja ikävä jäi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin ja odotin. Toive toteutui ja ikävä jäi.
Mikset voisi vastata viestiin…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voisi vastata viestiin…
Vastasin kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin kyllä
Okei, ei varmaan mennyt perille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, ei varmaan mennyt perille
Kyllä meni, koska vastasi.
- Anonyymi
Varmaan kannattaa vastata siihen viestiin ja kysyä tuota suoraan 😐
- Anonyymi
En vielä tiedä, mitä ajattelen asiasta. Jos tunteeni herää uudelleen, olen hukassa. Sama kaava jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vielä tiedä, mitä ajattelen asiasta. Jos tunteeni herää uudelleen, olen hukassa. Sama kaava jatkuu.
No joko olet palstasetä ja aloittajaäijä keksinyt uusinta potaskaa millä pitää nämä pakkomielteiset tyytyväisenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joko olet palstasetä ja aloittajaäijä keksinyt uusinta potaskaa millä pitää nämä pakkomielteiset tyytyväisenä?
Se sanoi pakkomielteiset- tämä on henkilön menevää maalailua1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla siis ole enää tunteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla siis ole enää tunteita?
Sain ne hieman taka-alalle. Et taida ymmärtää..
- Anonyymi
Mies tekee kiusaa, jos tietää tunteesi. Pitää varalla.
- Anonyymi
Olipa aloittajasetä looginen käänne tähän jännittävään tarinaan
- Anonyymi
Toivottavasti hän ei jätä hiljaisuuteen ❤️
- Anonyymi
halusin vaan kuulla sinusta jotain, en pysty unohtamaan sinua ikinä, vielä kaikkien vuosienkin jälkeen olet mielessäni
- Anonyymi
Kuulumiset kysytään kysymyksillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulumiset kysytään kysymyksillä.
Oletko aloittajaäijä joku pappa kun jauhat jatkuvasti näistä kyylymisistä?
- Anonyymi
Jos ihminen on oikea minulle hän saa minut kasvamaan oikeaan suuntaan. Hän nostaa esiin parhaimmat puoleni. Hän saa minut kukoistamaan. Tuntemaan itseni kauniiksi ja ainoaksi naiseksi elämässään. Hän ei vertaile minua muihin naisiin. Hän ei kyseenalaista järkeäni. Joka kokoaa minut kasaan yhdellä lauseella. Hän saa minut nauramaan samanlaisella huumorintajulla. Hän auttaa kaikessa kaikin tavoin. Tämä on totta. Nyt alan tajuamaan mitä en ole ennen myöntänyt itselleni. Hän on elämäni rakkaus. Ollut rinnallani jo vuosikymmeniä ja olen hänen aito rakkautensa ja hän minun toiset mokomat lisää jos oon fiksu ja teen oikein 🤍💫🙏
- Anonyymi
Ei koske viestiketjun aloittajaa.
- Anonyymi
Noku tykkään susta.
- Anonyymi
Sitten lisää viestiä.. yksi lyhyt viesti ei merkitse mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten lisää viestiä.. yksi lyhyt viesti ei merkitse mitään.
Haluatko oikeasti lisää viestejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko oikeasti lisää viestejä?
Haluan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan
Lupaatko vastata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaatko vastata?
Lupaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan
😉😉😉❤️
- Anonyymi
Säpon? Koska halusin. Ajattelen häntä ja koska välit on aina olleet mutkattomat,laitoin.
- Anonyymi
Entä jos viestin saaja alkoi ikävöimään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos viestin saaja alkoi ikävöimään?
Ois varmaan vastannut siinä tapauksessa. Voinko minä siitä olla vastuussa,ikävä itselläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois varmaan vastannut siinä tapauksessa. Voinko minä siitä olla vastuussa,ikävä itselläkin.
Viestin lähettäjä ja viestin saaja keskustelivat hetken. Sitten kaikki päättyi. Siitä ikävä.
- Anonyymi
Oletko aloittajaäijä piinannut työyhteisössä työkaveria esim sadoilla sähköposteilla? Istunut usein mikä lässyttäjä se nyt olikaan kopissa neuvottelemassa?
- Anonyymi
Irstailu on mukavaa!
- Anonyymi
Jättää toinen tunteiden sekavuuteen. Mieti vähän, mitä teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättää toinen tunteiden sekavuuteen. Mieti vähän, mitä teet.
Paljaalla pussi päähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljaalla pussi päähän
Sinullakin on siis toivoa vai mitvit? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljaalla pussi päähän
Olipa svengaavaa tekstiä, aloittajaäijä. Tunnut usein runoilevan tästä paljaasta, onko niin että erektio-ongelmien takia sinulla on suuria vaikeuksia saada häntä pystyyn? Saa täällä lukea rivien välistä muutkin, anaalisointi on kivaa ja kehittävää puuhaa, varsinkin jos sen jopa osaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa svengaavaa tekstiä, aloittajaäijä. Tunnut usein runoilevan tästä paljaasta, onko niin että erektio-ongelmien takia sinulla on suuria vaikeuksia saada häntä pystyyn? Saa täällä lukea rivien välistä muutkin, anaalisointi on kivaa ja kehittävää puuhaa, varsinkin jos sen jopa osaa
Käykö tämä tällainen useammankin miehuuden päälle kun aina ilmestyy näitä gremlinsejä räyhäämään ku ois heitä varten kirjoitettu?
- Anonyymi
Jos halusi vain tietää. että sinulla on kaikki hyvin. Yleensä viesti laitetaan hyvässä tarkoituksessa. (sivusta)
- Anonyymi
Viestin lähettänyttä miestä tuli ikävä. Eli taas mennään korkealta ja kovaa näiden tunteiden kanssa. Hävitänkö taas numeron vai mitä teen? Kiusaan itseäni.
- Anonyymi
Ei vaan sinä aloittajaäijä arvaat koko värisuoran jos tämä sinun mielikuvituskaveri on sinun kaksoisliäkki. He he
- Anonyymi
En ole koskaan poistanut hänen numeroaan enkä poista jos tulee oikeasti asiaa!
- Anonyymi
Välitän susta paljon. Sinusta on tullut mulle tärkeä, ja meidän välillä on ollut jotain sellaista mitä en ole kokenut pitkiin aikoihin. Se on herättänyt musta toivoa, lämpöä ja rakkautta – mutta myös epävarmuutta ja pelkoa.
Sun epäröinti ja vaihtelevat viestit (toisena päivänä et halua nähdä, toisena haluat) satuttaa. Se saa minut henkisesti sekavaan tilaan ja hajottaa pikkuhiljaa. En voi jäädä odottamaan jotain mikä ei ole varmaa tai vastavuoroista, vaikka kuinka haluaisin olla sun lähellä.
Toivon että sä saat selvyyden itseesi ja siihen, mitä haluat. Jos joskus tuntuu, että oot valmis kohtaamaan, oon täällä. Mutta just nyt täytyy pitää huolta myös itsestäni, etten huku tähän kaikkeen.
- Anonyymi
Koska aiheutat minussa suuria tunteita
- Anonyymi
Niin myös..
- Anonyymi
Koska pidin näkemästäni
- Anonyymi
Emme ole nähneet
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1106180Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400