Miksi laitoit viestin

Anonyymi-ap

Miksi?
Miehelle naiselta.

30

615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tämä vanha juttu?

• Anonyymi

2002

• Anonyymi

Ei ole, vaan uusi ja ihmeellinen! ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2002

Voi luoja, sinäkö se oot?!! En ole aloittaja, mutta tosiaan vuosi oli 2002 ja syksy. Olen kyllä kirjoitellut tänne, myönnän. Arvaa mitä? Tiesin jo silloin, etten ikinä unohtaisi sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, vaan uusi ja ihmeellinen! ap.

Ehkä luuli, että teillä olisi ollut joku juttu meneillään (aistimuksia)? Sivusta vain totean. Viestejä harvemmin laitellaan ilman jotain tarkoitusta?

Viestit ovat monesti heidän aikaansaannoksia, jotka eivät uskalla tulla juttelemaan? Kokeilevat näin vähän kuin heikoilla jäillä kepin kanssa liikkuessa? Minne uskaltaa askeltaa? Ehkä sinutkin unohtaa, jollet siihen reagoi toivomalla tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä luuli, että teillä olisi ollut joku juttu meneillään (aistimuksia)? Sivusta vain totean. Viestejä harvemmin laitellaan ilman jotain tarkoitusta?

Viestit ovat monesti heidän aikaansaannoksia, jotka eivät uskalla tulla juttelemaan? Kokeilevat näin vähän kuin heikoilla jäillä kepin kanssa liikkuessa? Minne uskaltaa askeltaa? Ehkä sinutkin unohtaa, jollet siihen reagoi toivomalla tavalla?

Miksei sitten viestittele enempää? Kun kanava on taas auki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei sitten viestittele enempää? Kun kanava on taas auki

Ehkä näki toisessa vähemmän mieleisiä asioita, totesi itselleen vain erehtyneensä toisen suhteen? Miksi silloin jatkaisi? Näitä voi vain veikkailla? Jatkuvuutta syntyy, jos tunne pysyy myönteisenä toisen suhteen. Näin itse ajattelen.

• Anonyymi

Mitä kokonaiauuksia tai konsepteja koet manageeraavasi sillä, että kyselet tältä provoäijältä maanisesti? Ei o tervettä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kokonaiauuksia tai konsepteja koet manageeraavasi sillä, että kyselet tältä provoäijältä maanisesti? Ei o tervettä

Kirjoitan, mitä haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan, mitä haluan.

Näin, nämä voi olla henkimaailman juttuja? Miten näkee ja kokee toisen, sillä voi olla suurikin merkitys kahden ihmisen välillä? -sivusta-

• Anonyymi

Varmaan kannattaa vastata siihen viestiin ja kysyä tuota suoraan 😐

• Anonyymi

En vielä tiedä, mitä ajattelen asiasta. Jos tunteeni herää uudelleen, olen hukassa. Sama kaava jatkuu.

• Anonyymi

Mies tekee kiusaa, jos tietää tunteesi. Pitää varalla.

• Anonyymi

Olipa aloittajasetä looginen käänne tähän jännittävään tarinaan

• Anonyymi

Toivottavasti hän ei jätä hiljaisuuteen ❤️

• Anonyymi

halusin vaan kuulla sinusta jotain, en pysty unohtamaan sinua ikinä, vielä kaikkien vuosienkin jälkeen olet mielessäni

• Anonyymi

Kuulumiset kysytään kysymyksillä.

• Anonyymi

Jos ihminen on oikea minulle hän saa minut kasvamaan oikeaan suuntaan. Hän nostaa esiin parhaimmat puoleni. Hän saa minut kukoistamaan. Tuntemaan itseni kauniiksi ja ainoaksi naiseksi elämässään. Hän ei vertaile minua muihin naisiin. Hän ei kyseenalaista järkeäni. Joka kokoaa minut kasaan yhdellä lauseella. Hän saa minut nauramaan samanlaisella huumorintajulla. Hän auttaa kaikessa kaikin tavoin. Tämä on totta. Nyt alan tajuamaan mitä en ole ennen myöntänyt itselleni. Hän on elämäni rakkaus. Ollut rinnallani jo vuosikymmeniä ja olen hänen aito rakkautensa ja hän minun toiset mokomat lisää jos oon fiksu ja teen oikein 🤍💫🙏

• Anonyymi

Ei koske viestiketjun aloittajaa.

• Anonyymi

Noku tykkään susta.

• Anonyymi

Sitten lisää viestiä.. yksi lyhyt viesti ei merkitse mitään.

• Anonyymi

Säpon? Koska halusin. Ajattelen häntä ja koska välit on aina olleet mutkattomat,laitoin.

• Anonyymi

Entä jos viestin saaja alkoi ikävöimään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos viestin saaja alkoi ikävöimään?

Ois varmaan vastannut siinä tapauksessa. Voinko minä siitä olla vastuussa,ikävä itselläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois varmaan vastannut siinä tapauksessa. Voinko minä siitä olla vastuussa,ikävä itselläkin.

Viestin lähettäjä ja viestin saaja keskustelivat hetken. Sitten kaikki päättyi. Siitä ikävä.

• Anonyymi

Irstailu on mukavaa!

• Anonyymi

Jättää toinen tunteiden sekavuuteen. Mieti vähän, mitä teet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jättää toinen tunteiden sekavuuteen. Mieti vähän, mitä teet.

Paljaalla pussi päähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljaalla pussi päähän

Sinullakin on siis toivoa vai mitvit? Sivusta

• Anonyymi

Jos halusi vain tietää. että sinulla on kaikki hyvin. Yleensä viesti laitetaan hyvässä tarkoituksessa. (sivusta)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3037
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      72
      2605
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2085
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1456
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1383
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1376
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1264
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13