On siis kaksi väärää henkeä vallalla nykyään. Patavanhoillislestadiolaiset ja suviseuralaiset. Jälkimmäiset menevät lauman mukana ja vain kavereita tapaamaan. Patavanhoilliset tietävät kaiken ja määräilevät.
Itseni nimittäisin sydämeltä konservatiiviksi. Vaikka ei pitäisi haikailla menneitä aikoja, niin kyllähän silti pikku hiljaa kaikki höltyy
Ei joukkoon kuuluminen yksin pelasta
64
478
Vastaukset
- Anonyymi
V 333:2
Älä turvaa ihmisiin,
voimakkaisiin, ylhäisiin.
Suurimmatkin voimassaan
heikot ovat auttamaan.
Jos jonkun täytyy hakea apua uskontojen uhreista, Jumala ei ole auttanut uskssansa, voi todeta, että usko on väärä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V 333:2
Älä turvaa ihmisiin,
voimakkaisiin, ylhäisiin.
Suurimmatkin voimassaan
heikot ovat auttamaan.
Jos jonkun täytyy hakea apua uskontojen uhreista, Jumala ei ole auttanut uskssansa, voi todeta, että usko on väärä.se on kyllä totta sieltä ei apua saa
- Anonyymi
Minäkin osaan kyllä uhriutua.
nim. "uhrin asemessa" - Anonyymi
Meillä on yksi uhri ollut. Herra Jeesus.
- Anonyymi
tietääkö ne kuka on tukholman profeetta
- Anonyymi
tämä minä olen koska olen syntynyt syys kuussa ja mulla ei ole hienoja vaatteita
Neitsyt nimeltään Tabitha kuulee, että häpeämätön on paljastanut itsensä pyhissä paikoissa. Ja hän pukee ylleen vaatteen hienosta kankaasta. Ja hän ajaa hänet Juudeaan, haukkuen hänet ylös Jerrusalemiin sanoen: "Oi häpeilemätön, oi laittomuuden poika, oi sinä, joka olet ollut vihamielinen kaikille pyhille." Sitten se häpeämätön suuttuu neitsyelle. Hän ajaa hänet auringonlaskun maakuntiin, hän imee hänen verensä illalla. Ja hän heittää hänet temppelin ylle ja neitsyestä tulee kansalle parannus. Hän nousee aamun koittaessa ja elää haukkuakseen häntä sanoen: "Oi häpeämätön, sinulla ei ole valtaa sieluani tai ruumistani vastaan, koska minä elän aina Herrassa. Myös minun vereni, jonka olet heittänyt temppelin ylle, tulee kansan parannukseksi."
Ismo tabitha tai vaikka pripyat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä minä olen koska olen syntynyt syys kuussa ja mulla ei ole hienoja vaatteita
Neitsyt nimeltään Tabitha kuulee, että häpeämätön on paljastanut itsensä pyhissä paikoissa. Ja hän pukee ylleen vaatteen hienosta kankaasta. Ja hän ajaa hänet Juudeaan, haukkuen hänet ylös Jerrusalemiin sanoen: "Oi häpeilemätön, oi laittomuuden poika, oi sinä, joka olet ollut vihamielinen kaikille pyhille." Sitten se häpeämätön suuttuu neitsyelle. Hän ajaa hänet auringonlaskun maakuntiin, hän imee hänen verensä illalla. Ja hän heittää hänet temppelin ylle ja neitsyestä tulee kansalle parannus. Hän nousee aamun koittaessa ja elää haukkuakseen häntä sanoen: "Oi häpeämätön, sinulla ei ole valtaa sieluani tai ruumistani vastaan, koska minä elän aina Herrassa. Myös minun vereni, jonka olet heittänyt temppelin ylle, tulee kansan parannukseksi."
Ismo tabitha tai vaikka pripyatsopii epöäillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sopii epöäillä
epäillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
epäillä
elämä on vitsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elämä on vitsi
kunhan ei ala yhdistelee itseään mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ismo tabitha tai vaikka pripyatonko sillä erotusta ahti tai pri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko sillä erotusta ahti tai pri
molemmat batteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko sillä erotusta ahti tai pri
Pripjat perustettiin 4. helmikuuta 1970 ja nimettiin läheisen joen mukaan, ja se oli yhdeksäs Neuvostoliiton rakentama ”ydinkaupunki”. Se julistettiin kaupungiksi vuonna 1979, ja se rakennettiin samaan aikaan rakennetun Tšernobylin ydinvoimalan työntekijöiden asuttamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pripjat perustettiin 4. helmikuuta 1970 ja nimettiin läheisen joen mukaan, ja se oli yhdeksäs Neuvostoliiton rakentama ”ydinkaupunki”. Se julistettiin kaupungiksi vuonna 1979, ja se rakennettiin samaan aikaan rakennetun Tšernobylin ydinvoimalan työntekijöiden asuttamiseksi.
Näitä jokia riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä jokia riittää
ja joen uomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan hon kääntää vaikka eritreaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan hon kääntää vaikka eritreaksi
Eli bitter eli purija rupija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli bitter eli purija rupija
Eli russia soldat
- Anonyymi
ota noista selvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ota noista selvää
tai pripatti eli rippi pappi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai pripatti eli rippi pappi
tai barbi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai barbi
mutta joka tapauksessa se voi olla mikä vaan mutta jos pysytään alku peräsessä suunnitelmassa se ei ole mikään taeritha eli tuleeko siitä erica
- Anonyymi
ei taida tulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta joka tapauksessa se voi olla mikä vaan mutta jos pysytään alku peräsessä suunnitelmassa se ei ole mikään taeritha eli tuleeko siitä erica
ehkä ahrita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkä ahrita
joka tapauksessa se on vitsi et mut on mainittu ilmestys kirjassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joka tapauksessa se on vitsi et mut on mainittu ilmestys kirjassa
vois se olla hyvinkin et neitsyt on itse pate eli paavali
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vois se olla hyvinkin et neitsyt on itse pate eli paavali
kurja homma anti kristus synnytettiin 169 eli mun syntymä päivänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kurja homma anti kristus synnytettiin 169 eli mun syntymä päivänä
neljä kuukautta siitä eli se on mun veljen syntymä päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
neljä kuukautta siitä eli se on mun veljen syntymä päivä
se antikristus lähtee sieltä alemmista maista ja tuonelan kuiluista. Ja hän tulee pikkukalan muodossa, ja tulee avomerelle, ja kaksitoista kalastajaa saavat hänet kiinni. Ja ne kalastajat vihastuvat toisilleen. Yksi ,jonka nimi on Juudas (Jehuda), voittaa heidät. Ja hän ottaa sen kalan perintöosaksi ja tulee paikkaan nimeltä Gouzeth ja myy sen kalan siellä kolmestakymmenestä hopearahasta. Ja nuori nainen ostaa sen kalan. Ja hänen sukunimensä on laittomuus, koska hänestä syntyy se laittomuuden mies. Ja hänen kutsumanimensä on oleva kadotus. Sillä koskettamalla sen kalan päätä hän tulee raskaaksi ja synnyttää sen antikristuksen. Ja se syntyy hänestä kolmessa kuukaudessa. Ja häntä imetetään neljä kuukautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se antikristus lähtee sieltä alemmista maista ja tuonelan kuiluista. Ja hän tulee pikkukalan muodossa, ja tulee avomerelle, ja kaksitoista kalastajaa saavat hänet kiinni. Ja ne kalastajat vihastuvat toisilleen. Yksi ,jonka nimi on Juudas (Jehuda), voittaa heidät. Ja hän ottaa sen kalan perintöosaksi ja tulee paikkaan nimeltä Gouzeth ja myy sen kalan siellä kolmestakymmenestä hopearahasta. Ja nuori nainen ostaa sen kalan. Ja hänen sukunimensä on laittomuus, koska hänestä syntyy se laittomuuden mies. Ja hänen kutsumanimensä on oleva kadotus. Sillä koskettamalla sen kalan päätä hän tulee raskaaksi ja synnyttää sen antikristuksen. Ja se syntyy hänestä kolmessa kuukaudessa. Ja häntä imetetään neljä kuukautta.
ja kolme kuukautta taakse päin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kolme kuukautta taakse päin
Johanneksen nimi päivä eli mun nimi päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johanneksen nimi päivä eli mun nimi päivä
Voi se olla juhani rasttaaakin
- Anonyymi
raattamaakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
raattamaakin
tai jean sibelius
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
raattamaakin
Esim Juhani (Johan) Raattamaa (12. syyskuuta 1811 Kaaresuvanto – 7. maaliskuuta 1899 Saivomuotka) oli lestadiolaisuuden ensimmäisiä maallikkosaarnaajia ja Lars Levi Laestadiuksen läheinen työtoveri
Juhani Juhanipoika Raattamaa"
Birthdate: 14. syyskuuta 1811 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim Juhani (Johan) Raattamaa (12. syyskuuta 1811 Kaaresuvanto – 7. maaliskuuta 1899 Saivomuotka) oli lestadiolaisuuden ensimmäisiä maallikkosaarnaajia ja Lars Levi Laestadiuksen läheinen työtoveri
Juhani Juhanipoika Raattamaa"
Birthdate: 14. syyskuuta 1811milloin se synty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
milloin se synty
Tai sitten 12.1 nimi päivä evior island ismael eli is mael paikalleen jäätynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten 12.1 nimi päivä evior island ismael eli is mael paikalleen jäätynyt
The name perhaps originated from either the Proto-Norse word auja, which is thought to mean "good luck",[2] or from Old Norse ey- or øy-, meaning "island", and secondly from -varr, meaning "careful", or perhaps from the Proto-Norse word *warjaʀ, meaning "defender".[3] The Old Norse form of the name was Eyvǫr or Øyvǫr
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
The name perhaps originated from either the Proto-Norse word auja, which is thought to mean "good luck",[2] or from Old Norse ey- or øy-, meaning "island", and secondly from -varr, meaning "careful", or perhaps from the Proto-Norse word *warjaʀ, meaning "defender".[3] The Old Norse form of the name was Eyvǫr or Øyvǫr
tai sitten raattamaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai sitten raattamaa
Tai sitten
Ja nuori nainen ostaa sen kalan. Ja hänen sukunimensä on laittomuus, koska hänestä syntyy se laittomuuden mies. Ja hänen kutsumanimensä on oleva kadotus.
Sen mutsin nimi oli anna muistuttaa ghannaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten
Ja nuori nainen ostaa sen kalan. Ja hänen sukunimensä on laittomuus, koska hänestä syntyy se laittomuuden mies. Ja hänen kutsumanimensä on oleva kadotus.
Sen mutsin nimi oli anna muistuttaa ghannaaSen mutsin sukunimi oli kunnari jos kattoo pesä pallo peliä
Kunnari=Pelaaja etenee omalla lyönnillään aina kolmospesälle asti.
Tai
Laiton=Pallo tippuu rajojen ulkopuolelle tai pallo osuu mailaan kaksi kertaa. Ei hyväksytty lyönti.
Pistää miettimään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen mutsin sukunimi oli kunnari jos kattoo pesä pallo peliä
Kunnari=Pelaaja etenee omalla lyönnillään aina kolmospesälle asti.
Tai
Laiton=Pallo tippuu rajojen ulkopuolelle tai pallo osuu mailaan kaksi kertaa. Ei hyväksytty lyönti.
Pistää miettimäänkunnari tarkoittaa sotimista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kunnari tarkoittaa sotimista
eikä se nyt ole koskaan oikein gunmar kill battle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä se nyt ole koskaan oikein gunmar kill battle
etc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etc
tai luther legion
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kunnari tarkoittaa sotimista
joku lyö kunnarin onko se laiton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se et onko raattamaa island vai hautaus maa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se et onko raattamaa island vai hautaus maa
Eli juhani evior eli raattamaa
- Anonyymi
haluun tietää juhanin oikean syntymä päivän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haluun tietää juhanin oikean syntymä päivän
Luultavasti synty 16.9 mutta historia ei kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi olla ettei oo
- Anonyymi
Oliskohan raattamaalle osuvin käännös räkälä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan raattamaalle osuvin käännös räkälä
karmeaa jumalan pilkkaa
- Anonyymi
en haluu tietää
- Anonyymi
Sääliksi käy pienten syntien ihmisiä, jotka eivät varmaan koskaan saa tuntoa, mihin ovat joutuneet.
- Anonyymi
Kun tämän joukon mukana matkaa teet niin kostut perille - monet saarnamiehet toitottaa.
Yksin usko Jumalan Poikaan Herraan Jeesukseen Kristukseen pelastaa.
Ei mitkään ylpeyden pöhön seurakuntaepäjumalat
Jeesus Herramme sanoo:
Joh. 6:40
Minun Isäni tahtoo, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on ikuinen elämä. Viimeisenä päivänä minä herätän hänet." [Joh. 3:15,16, 11:25,26]
Joh. 11:25
Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, [11:25,26: Joh. 1:4+]
Älkäkää antako itseänne eksyttää.- Anonyymi
Mutta kun meille ottiatuota selitetään seuroissa aina, että Jeesus otti hatkat ja jätti nämä taivzsasizt meidän lestaattiolaisten halttuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun meille ottiatuota selitetään seuroissa aina, että Jeesus otti hatkat ja jätti nämä taivzsasizt meidän lestaattiolaisten halttuun.
oletko ottanut lääkkeesi
- Anonyymi
Unohdit kattilavanhoilliset ja paistinpannuvanhoilliset. Lisäksi sauvasekoitinvanhoilliset ja leipäveitsivanhoillisetkin tulisi ottaa huomioon!
- Anonyymi
Seurakunnan raittius on tärkeä ja siitä tässä lisää. https://www.youtube.com/watch?v=8ZxRn1xfc9A
- Anonyymi
Suviseuralaisilla tarkoitettaneen entisiä ja joukon laiteilla eläviä vl:ia, jotka eivät usko vl-opetukseen, mutta joista on kiva käydä suviseuroissa. Tarrahäiriköt ovat yksi esimerkki tällaisista ihmisistä, mutta yleensä suviseuralaiset eivät yritä provosoida vl-opetukseen uskovia suviseuravieraita, käyvät vain tapaamassa tuttuja. Provokaatioon pyrkivät tarrahäiriköt ovat uusi, viime vuoden suviseuroissa ensi kertaa esiintynyt ilmiö. Tarrahäiriköinti on osa nyky-yhteiskunnan asenneilmapiiriä, jossa monet sateenkaarifanittajat kokevat aatteensa tuputtamisen velvollisuudekseen, jotta vielä jäljellä oleva aatteelle vastahankainen väki omaksuisi sateenkaariaatteen ilosanoman.
- Anonyymi
Jos nyt puhutaan yleensä suviseuroihin osallistujista, niin väki on hyvin moninaista - mukana myös paatuneessa tilassa olevia hoitajia.
- Anonyymi
Kännykälläkö täällä kirjoitellaan, koska on paljon virheitä kirjoituksissa.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815