Kuka ghostaa viestejä eikä anna mitään selitystä vetäytymiselleen. Lopulta nainen uupuu. Ei ole turvaa ei ole luottoa. Mikään ei ole seksikkäämpää kun mies joka kommunikoi suoraan ja kertoo selkeästi mitä haluaa🔥
Naisen ei pitäisi haluta olla miehen kanssa
13
320
Vastaukset
- Anonyymi
Veit sanat suusta
- Anonyymi
Ei minulta tuo.Ymmärrän jos olen ollut huono kommunikoimaan ja vahingossa loukannut häntä ja ahdistusta aiheuttanut.
- Anonyymi
Minkäs sille mahtaa mitä tuntee toista kohtaan.
- Anonyymi
niin oikein voimavirralla toimiva tuuletin peioton alle
- Anonyymi
Olen samaa mieltä jos viestejä lähetetty niin vastataan.
- Anonyymi
Aika luonnollisestihan se menee. Jos joku mies ei ole ollut kiinnostunut ajallaan niin minkäänlainen kipinä sammuu eikä toiste roihahda.
- Anonyymi
Voisiko yksi syy olla että papatat täällä asioitas etkä sen miehes kanssa. En yhtää ihmettele jos kommunikaatio on tällästä että täällä pauhaat asioista mitkä pitäs selvittää toisaalla sen miehen kanssa.
- Anonyymi
Onneksi minä en ole KAUNIS NAINEN vaan RUMA TURJAKE ÄMMÄ!
RUMA TURJAKE ÄIJÄNI ON KOKOAJAN VALTIKAN LÄHTÖ VALMIINA JA PYÖRII NIIN, KUIN VÄKKÄRI LEVOTTOMANA, KOSKA HÄNEN ELÄMÄSSÄ EI KUULEMMA TAPAHDU MITÄÄN.
HÄN ON VARMAAN LASKENUT KAIKKI TOLPATKIN JA KÄYNYT KUSELLAKIN JOKA TOLPAN JUURELLA.
RUMA TURJAKE ÄIJÄNI ON TEKASSUT JOUTESSAAN NIITÄ KUSI-TOLPPIA!- Anonyymi
Taidat olla:)
Surullista että se nainen uupuu. Etkö vois häntä pikkusen auttaa. Viedä vaikka kahville ja puhella mukavia, niin hän piristyy.
- Anonyymi
Miestä varoitettiin tästä naisesta.
- Anonyymi
Anteeks 🫢 Mistä naisessa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192261
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781513
- 821493
- 211479
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101431Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011061Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894