Uusi toosan ohjelma tulee suomeen.
Huom.Ohjelman juontaa julkkis.Janni Hussi.
Ohjelmassa esiintyy tuttuja julkkiksia.No tottamaar,eihän siitä mitään tule,
jos ei ole julkkislauma koheltamassa.
Että näin taas,tätä samaa paskaa taas tulee toosan täydeltä.
Eipä tarvitse katsoa.
https://www.genre.fi/the-box-saapuu-neloselle/
The Box Suomi
14
1199
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kaapista, tuleeko taas julkkis homppelia tai lepsoja vinopino tunnustamaan. Aivan yhtä uuvuttavaa kuin ukrainan sota .Eikö löytyisi ohjelma jossa julkkis kertoisi olevansa hetero !
- Anonyymi
Ihan tyhmää kun kaiken maailman tyhmiä kilpailuja tv lähettää. The boxin kilpailussa hölmön näköinen musta mies hiukset on kuin olis harakan pesä päässä ei ole käynyt parturissa moneen aikaan luuleeko olevansa muodikas. Ei harakan pesä ole muodikas hahhh mustat on tosi outoja. Olis edes yksi ohjelma mikä olis ilman mustaa kansaa kun väri etoo niin pirusti. Ei jumala luonut mustaa kansaa suomeen.
- Anonyymi
Janni Hussi juontajana on automaattinen ei kiitos.
- Anonyymi
Taas samoja naamoja joka realityssä. Eikö ne saa muita ihmisiä noihin ohjelmiin.
Linssiluteita suurin osa. - Anonyymi
Tylsä ohjelma!
- Anonyymi
Ei enää lisää tommosta paskaa...
- Anonyymi
Joo kaikki tyhjänpäiväisiä some ihmisiä, ei ihme ettei enää ole työntekijöitä kun katselee näitä sisällöntuottajia jotka tuottaa pelkkää paskaa jälkeensä ja telkkarissa joka kanavalla työllistetään näitä hömpän höpöttäjiä. Voi helvetti kun on turhauttaa.
- Anonyymi
Hömpän höpöttäjille ja tämän ohjelman tekijöille on olemassa paikka Auschwitzissa sinne he menevät vain menolipulla perillä raatavat itsensä puolikuoliaiksi ilman mitään syötävää.Juotavaa saavat vain nimeksi jos sitäkään ruoskaa ja pamppua tulee kun lyyhistyy montun kaivuussa tai jonkun muun työn ääressä arbeit macht frei!!
- Anonyymi
Olipas tylsää katseltavaa, yksi jakso riitti. Petolliset-Piruunpeli-Selvityjät-Erikoisjoukot TODELLA hyviä. Duunissa kahvipöydässä kaikki samaa mieltä. The box taitaa jäädä yhteen kauteen.
- Anonyymi
The Box upotetaan meren pohjaan ikuisiksi ajoiksi.
- Anonyymi
Täyttä paskaa koko typerä ohjelma!
- Anonyymi
Näitä julkkispaskaohjelmia juontajineen mahtuu 27 kpl tusinaan.
Kuka viitsii näitä samoja naamoja katsoa joka vitun onjelmassa. - Anonyymi
Kyllä nämä apinoudut ohjelmat muualta!! Samat julkkikset joka ohjelmassa👎! Aivan syvältä!!
- Anonyymi
The Box of shit,crap & bluff!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512